|
Post by Chao on Mar 3, 2010 15:05:18 GMT 2
Eli nyt tahdotaan yleisön mielipide tähän suureen suhdesolmuun, ja jotta kaikkien tarinat (tai no, ainakin osan) voivat jatkua mukavassa ilmapiirissä tähän tarvitaan jotain... hmm... logiikkaa? Joten mielipiteitä kehiin, katsotaan mitä tuleman pitää!
|
|
|
Post by Miina on Mar 3, 2010 17:53:37 GMT 2
Mä haluun et Ros ja Jaakko palaa yyh. : (((( ääni kolmoselle.
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Mar 3, 2010 19:00:17 GMT 2
Mä haluun et Ros ja Jaakko palaa yyh. : (((( ääni kolmoselle. samaa mieltä // VAIKKA kyllä mulle tommonen kolmiodraama kelpaa t. suhdesotkujen innokas seuraaja
|
|
|
Post by Chao on Mar 5, 2010 12:30:16 GMT 2
Jokeri & Henni > Mäkin olisin halunnut, mutta Ros itse sanoi, ettei ne oo palaamassa yhteen. Siksi vaan noi vaihtoehdot.
|
|
|
Post by Aimie on Mar 5, 2010 13:49:56 GMT 2
Mun ääni lähti tolle että Chao & Ros sopii, eikä Jaakko saa naista. Meni aika tiukille, mietin tota alempaakin, mutta onhan sen nyt vähän tyhmä että kaikki päättyy aina hyvin ;D
|
|
|
Post by Sastu on Mar 5, 2010 15:07:52 GMT 2
Jaakko ei ansaitse naista, 3. Ja te kaks homekorvaa (Chao & Ros) ette kyl jää riitoihin =D
|
|
|
Post by Anne on Mar 5, 2010 15:33:07 GMT 2
Toisaalta, jos Chao ei jatka Jaakon kanssa, on häiskä vapaata riistaa. Mitäköhän siitäkin seuraisi?? =D
|
|
|
Post by Sastu on Mar 5, 2010 15:37:46 GMT 2
Yhen yön juttuja? Kännisiä Jaakon naisseuralaisia oleskeluhuoneessa? =D
|
|
|
Post by wear on Mar 5, 2010 15:42:04 GMT 2
hahaha : D mustakin tuo että jaakko jäisi ilman naista kuulostaa hauskalta. mitähän siitäkin seurais kun kaikki innokkaat heppatytöt ryhtyis kuolaamaan jaakon perään kun se kerta olis vapaata riistaa = draamaa!? : D (mulla on vähän kieroutunut huumorintaju, mut toi kuulostaa noista kaikista hauskimmalta vaihtoehdolta )
|
|
|
Post by Jusu on Mar 5, 2010 21:13:51 GMT 2
Hahaha, Wear sen sanoi mitä määkin täällä mietiskelin - naiseton Jaakko kuulostaa hupaisalta. Sillä voisi kyllä olla kovasti porukkaa kannoillaan Olisi hauska seurailla sivustakatsojan roolista että kuka sen lopulta nappaa vai kelpuuttaako sitä kukaan... ja ehkä vähän juonia sitten mielessään kaikenlaista. Toisaalta sit taas Rosin kanssa riidaton Chao & Jaakko olisi jotenkin silleen kiva loppuratkaisu, mutta tarvitseeko kaikilla tarinoilla olla aina se onnellisin mahdollisin loppu... Tehkää miten tykkäätte, mä seurailen innolla tilanteen kehittymistä
|
|
|
Post by Liisa on Mar 5, 2010 21:16:44 GMT 2
Jeh, olisi hauskaa nähdä Jaakko vapaana miehenä, mutta minkä tulvan se sitten aiheuttaa ja miten päätetään, kuka Jaakon lopulta nappaa?
|
|
|
Post by Anne on Mar 5, 2010 21:24:50 GMT 2
Toisaalta Jaakko on kohta 21v, joten ihan pikkulikoilla hänestä ei ole kuin silmänruuaksi. Eli ylläpito salliin vain 18 ja siitä yli säädöt Jaakon kanssa. (sori tiukkuus...) ;D
|
|
|
Post by Maiss on Mar 5, 2010 22:19:13 GMT 2
Musta tuntuu että mä äänestän sitä vapaata Jaakkoa, vaikka en tiiä minne herran matka vie. :---D Mut kyllä se Chaolle saa kans mennä, jos Chao haluu. Mulle on itseasiassa ihan sama, kumminki yhtä jänskää! ( :
|
|
|
Post by Chao on Mar 6, 2010 21:47:06 GMT 2
Tästähän tulee mielenkiintoista. eli te kakkiaiset aiotte jättää Chao-tädin ilman miehistä tukea? Täytyykö Neiti Ceen ryhtyä sitten SÄÄTÄMÄÄN Jaakon kanssa? No se ei ole kivaa. Antakaa tädille mies, pliiiiis.<333
|
|
|
Post by Anne on Mar 6, 2010 21:52:39 GMT 2
Itsepähän aloitit äänestyksen. XD
|
|