henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jan 4, 2010 22:08:44 GMT 2
Maiss on aktiivinen ja mukava tyyppi, joka kirjoittaa värikkäitä tarinoita =) Haluaisin tutustua paremminkin!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 4, 2010 22:13:53 GMT 2
Henni on mukava hoitaja joka on myös mainiota meseseuraa. ((:
|
|
|
Post by Catu on Jan 4, 2010 23:09:42 GMT 2
Roosa vaikuttaa todella ystävälliseltä tyypiltä. Kuten itsekin sanonut ettei pysty päästämään Seppeleestä irti niin hyvä niin! Hän on yksi mieleenpainuvista seppeleläisistä.
|
|
|
Post by kisuli on Jan 5, 2010 10:35:58 GMT 2
KAtulamppu on mulle vähän vielä uusi ihminen mutta Catu on asiallinen (siis jollei läppäsarjiksia oteta mukaan XD noeiläppäläppänä) ja iloinen, joka aina osaa piristää ihmisiä. Omistan Catun mesenkin mutta ei paljoa olla puhuttu ? ;o Toi tähtiä edustava teksti "Perustallilainen" viittaa hyvin Catuun (:
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jan 5, 2010 11:15:59 GMT 2
Sophie on hauska ja aktiivinen Seppeleläinen, joka pyörii usein pulinoissa, ja hyvä niin =)
|
|
|
Post by Miina on Jan 5, 2010 11:18:46 GMT 2
Henni piirtää ihanasti hiukan mangamaisia kuvia (:
|
|
|
Post by Aimie on Jan 5, 2010 11:25:08 GMT 2
Jokeri on ahkera hoitaja, ja pitää hyvää huolta Floorasta. Tykkään erityisesti tytön puuväritöistä, ne on aivan ihania! : ) Ahkera myös höpisemään, kiva lukea sun juttuja pulinoista.
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jan 5, 2010 11:43:48 GMT 2
Aimie on minulle edelleen aika uusi kasvo, mutta vaikuttaa mukavalta ja asialliselta henkilöltä. Sopii hyvin Taigsun hoitajaksi ja hoitaakin tammaa hienosti =)
|
|
|
Post by Liisa on Jan 5, 2010 11:53:05 GMT 2
Lisää tyyppejä tänne!! (=
Henni on entinen Cassun hoitaja, ja piti ruunasta tosi hyvää huolta! Nykyään minä olen Cassun hoitaja, mutta Henni on tosi tervetullut mukaan ruunan kanssa puuhailuun. (=
|
|
Siiri
Perustallilainen
|
Post by Siiri on Jan 5, 2010 11:59:24 GMT 2
Liisa on suht uusi Seppeleläinen, joka on kuitenkin onnistunut nappaamaan itselleen hoitsun jota hoitaa aivan uskomattoman ihanilla kuvilla ja sujuvilla tarinoilla. Liisa keksii hauskoja pelejä joihin on kiva osallistua! (-:
|
|
|
Post by Maiss on Jan 5, 2010 13:06:48 GMT 2
Siiri on ehkä vähän piilossa pysytellyt hoitaja (tai liikuttaja) joka hoitelee Taigaa hauskoin tarinoin ja kuvin aina silloin tällöin. Siirin tiedän olevan hauska tyttö joka mielestäni piirtää ihanan persoonallisesti!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2010 13:14:13 GMT 2
Maiss, hm, mitäs sanoisin. Maiss on ahkera ja innokas hengaaja. Toivon hänen todella saavan hoitajapestin, sillä sitä tuo on jaksanut odottaa jo iloisena kauan. Muös mukavaa juttuseuraa.
|
|
|
Post by Meeri on Jan 5, 2010 15:12:04 GMT 2
Roosa on aika uusi, mutta innokas ja onnistui nappaamaan itselleen vakkarin. En ole tytön kanssa paljoa jutellut täällä enkä mesessä, mutta vaikuttaa mukavalta tyypiltä.
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jan 5, 2010 16:02:07 GMT 2
Meeri on uusi, mutta aktiivinen kasvo Seppeleessä. En neitiä kovin hyvin tunne, joten vaikea sanoa mitään, mutta ihan peruskivan kuvan olen hänestä saanut.
|
|
|
Post by Karoliina on Jan 5, 2010 16:08:21 GMT 2
Hennin muistan ihan niiltä ajoilta, kun aloitti Cassu-pojan hoidon. Nykyään hengailijana tunnettu, mutta iloisuus ja reipas olemus on iloa seurattavaa. Ei jättänyt Seppelettä, lopetettuaan hoidon, joten hyvä esimerkki siitä, että aina voi jatkaa käymistä virtuaalitalleilla, vaikka lopettaisikin hetkeksi. Tarinat ovat sopivan pitkiä ja hyvää luettavaa, kuvista olen aina omalla tavallani tykännyt.
romaani...
|
|