henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Feb 14, 2010 19:14:39 GMT 2
Alina! Tämä tyttö on mukava ja reipas, ja mukavaa meseseuraa Etenkin yhteiskeskusteluista hän on jäänyt mieleen. Hoitelee Janusta hienoin kuvin ja tarinoin, ja vaikka ei ihan joka päivä hoidakaan, on hänen hoitamistaan mukava seurata.
|
|
|
Post by Meeri on Feb 16, 2010 17:20:51 GMT 2
[glow=red,2,300]Henni [/glow] Hennistä olen aika kivan kuvan saanut. Ei ehkä mikään aktiivisin rästimakselija. Piirtotyyli on hieno, varmaan painttia käyttää. Tarinoita on mukavva lukea. Hoitohevonen on kerran ollut, mutta loppasi ja kiva että palasi takaisin. Vielä ei ole ainakaan tietääkseni tärpännyt hoitsun kanssa. : )
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Feb 20, 2010 20:47:15 GMT 2
MEERI
meeri oikein mukava tyttönen on sen kaveriksi hyvin hyväksyn. Hän kiva on ja kaikille mukavakin, aika uusi tulokas on mutta hyvin sulautunut joukkoon. Hän kaikkien iloksi seppelettä muiden kanssa innostaa ja kivoittaa joten mukava tytön tyllerö Meeri tietenkin on!!!
|
|
|
Post by Jutta on Feb 25, 2010 21:17:57 GMT 2
Essi Essin tiedän aktiivisena hengaajana. Tyttö osallistuu usein tunneille. Mesessäkin joskus Essin kanssa juttelen ja kokonaisuudessaan Essistä olen saanut ihan mukavan kuvan!
|
|
|
Post by Miina on Feb 25, 2010 21:42:28 GMT 2
Jutta hoiteli aikoinaan edesmenneessä Afroditessa Deliä! : DD Mesessä parisen kertaa juteltu ja asiallisen kuvan on antanut itsestään. =)
|
|
|
Post by Maiss on Feb 26, 2010 11:39:25 GMT 2
Ei Flooraa ilman Jokeria, eikä Jokeria ilman Flooraa. : ) Todella hauska tapaus, ja hoitaa rennolla kädellä. Kivaa meseseuraa! Olen huomannut että Jokru pitää Floorasta niin paljon kuin pixelikonista ylipäätään voi pitää, ja hän todellakn ansaitsee Looran.
|
|
|
Post by Veera on Feb 26, 2010 15:08:56 GMT 2
Maiss on pitkän ja asiallisen hengaajauransa jälkeen saanut vihdoin oman hoitohevosen, joka onkin tytölle juuri sopiva, Siiri. Maissin ja Siirin yhteinen taival on lähtenyt ihanasti käyntiin, kivoin tarinoin. Maiss on todella asiallinen ja ei kyllä postaa foorumille turhia viestejä, vaan aina on asiaa, jos hän jonnekkin kirjoittaa. :--)) (Vaikeasti muotoiltava lause)
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Feb 27, 2010 8:48:52 GMT 2
VERONICA
Veronicasta hyvän kuvan olen saanut vaikkein kauhean hyvin vielä tutustunut ole. Hän mukavaksi on suhtautunut joten kyllä hän sitten tosi kiva on:D Hän kaikkia käy täällä iloitsemassa ja kaikkia auttaa jos joku apua häneltä pyytää=) Hän todella mukava tytön tyllerö taitaa olla:)
|
|
|
Post by Miina on Feb 27, 2010 13:05:22 GMT 2
Essi pyöri valmennusringissä ja muutenkin omaa pitkän hengailijaajan seppeleessä, pirtsakka tyttö (:
|
|
|
Post by Catu on Feb 27, 2010 14:46:07 GMT 2
(Essi ei tietääkseni pyöri missään valmennusringissä )Jokeri vaikuttaa oikein mahtavalta tytöltä joka jaksaa hoitaa Flooraa oikein mukavavin hoidoin ja ahkerasti hoitaakin! Tämänpäiväinenkin sarjakuva sai hymyn huulille, kuvat ja tarinat ovat sellaista kevyttä työtä. Josefiina ja Anne eivät tuskin yhtään kadu kun valitsivat Flooran hoitajaksi Jokerin! Jokerin nimi jäi hyvin mieleen sillon kun aloitin Seppeleessä ja jää se vieläkin mieleen!
|
|
|
Post by Jusu on Feb 27, 2010 15:12:28 GMT 2
Katulamppu-Catu on pirtsakka, iloinen, ihana tyttö. Catun kanssa on turistu messenkerissä eräät kerrat ja tytöstä on tullut jo melkoisen läheinen ja tuttu. Catu on kävelevä ideariihi, ja jos (ja erittäin monesti kun) tuntuu siltä, että haluttaisi piirtää tai kirjoittaa muttei tiedä mitä, eikun vain kysäisee Catulta! Tytteli on aktiivinen etenkin Shelyssä, ja on myös lupautunut auttamaan minua puunailemalla Jaska-ponia silloin tällöin. Lisäksi Catusta on ollut ja toivottavasti vielä vastaisuudessakin iso apu miun rojektini kanssa - Catu piristää, jos tuntuu että jaksamus loppuu ja Catu auttaa ideoimisessa. Tosi mahtityttö, mie tykkään
|
|
|
Post by Fiia on Feb 27, 2010 15:22:21 GMT 2
Lynn on huipputyyppi, joka piirtää ihanasti ja usein, kommentoitava ei lopu kesken (vaikka ne ovatkin 'oi, söpö!' -tyylisiä). Omistaa myös loistavat kirjoitustaidot ja oikein, oikein hyvän musamaun. Ilonen ja pirtsakka tyyppi, kiva että aina välillä jutellaan mesessä!
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Mar 1, 2010 10:09:36 GMT 2
Fiiaan en ole pahemmin tutustunut, mutta olen saanut tytöstä hyvän kuvan. =) Piirtää ihania kuvia ja käyttäytyy muutenkin ihanan asiallisesti, eikä ole ärsyttävä joka paikan höylä.
|
|
|
Post by Jassu on Mar 1, 2010 16:23:42 GMT 2
Henni on mun mielestäni pyörinyt täällä melko pitkään, ja on pinttynyt mun mielikuvaani Seppeleen vakioporukasta. Hoiti hienosti silloin kun hoiti, ja toivon, että tyttö saa vielä jossakin vaiheessa mahdollisuuden uuteen hoitoponiin. Mukava heppu, mitä nyt olen muutaman kerran mesessä jutellut + asuu samoilla seutuvilla kun mää. : )
|
|
|
Post by Dreamer on Mar 4, 2010 18:13:13 GMT 2
Jassusta oon kyllä saanu hyvän kuvan, tykkään piirrustustyylistä ja palvon kirjoituksia, kuuluu ehdottomasti niihin joiden tekstejä luen heti kun vain uuden huomaan. Muutenkin todella mukavan oloinen ja pelaa Siken kanssa niin hyvin yksiin että en yhtään ihmettele Pipsan hoitajavalintaa (:
|
|