|
Post by Anne on Nov 19, 2009 18:24:00 GMT 2
Artsilan Pikkujouluvalmisteluihin keskitymme tässa topikissa. Pikkujoulujen virallinen sivu löytyy: TÄÄLTÄ! Tervetulleita ovat kaikki Artsin ravitallilla pyörivät henkilöt. Osallistuminen on täysin vapaamuotoista, otan teidät kaikki kuitenkin mukaan tarinaani. Yritän myös piirtää jotain kuvaa. Homman nimi: 1. Ajellaan rekeä Kopse vetojuhtana ja nautitaan lämmikkeitä. 2. Hevoset yöpuulle kera jouluherkkuje. 3. Siirrytän Artsin ja Tapin talolle, jossa juomatarjoilu ja nyyttärimeininkiä. 4. Pikkujoulutunnelmia jouluisen musiikin siivittämänä. Wälkommen!
|
|
|
Post by Sini on Nov 19, 2009 18:30:35 GMT 2
Siistiä, Artsilan pikkujoulut! Ehdottomasti mukana  Voisin minäkin koettaa jotain väsäillä, varmaan kokeilen piirrellä jotain pienimuotoista sitten lähempänä tapahtumapäivää.
|
|
|
Post by Josefiina on Nov 19, 2009 18:35:39 GMT 2
Whoa! Mut varmaan lasketaan "Artsilassa pyöriväksi henkilöksi"? Voisin kirjoittaa ja/tai piirtää, aikataulun mukaan.
|
|
|
Post by Yuff on Nov 19, 2009 18:47:04 GMT 2
HÖH Jossu, jos sua ei lasketa "artsilassa pyöriväksi henkilöksi" ni minä olen norjalainen vuonokuutti.
Meinasin jo tyhmänä kysyä että pitääkö tähän erikseen ilmoittautua : D Mutta vissiin sit JOO minä, Yuff alias norjalainen vuonokuutti olen mukana kuin peräpuk... öh?
Heeh, arvaa mitä. MINÄ PIIRRÄN... vaikka jonkun repäisevän sarjakuvan : D kehkeh. Artsilasarjiskollaasi on ollut vähän offilla muuten kun ei oo ollu koulun lomassa aikaa.
|
|
|
Post by Kata on Nov 19, 2009 19:50:26 GMT 2
Hmm, saatan minäkin sitten kirjoittaa piirellä tähän juhlaan jotain sopivaa, katsogtaan miten nyt kerkeää
|
|
|
Post by Ros on Nov 19, 2009 20:10:16 GMT 2
Ihanaa <3 pääsee sitten kirjustaan ittekki jonkun hassun hauskan tarinan! ; D
|
|
|
Post by Anne on Nov 20, 2009 14:09:52 GMT 2
Pikkujoulujen virallinen sivu TÄÄLLÄ!Sivulle päivitetty kirjoittamani kehystarina, jota voi käyttää viitekehyksenä osallistumiselleen, jos haluaa. Saa toki kirjoittaa mitä huvittaa. =)
|
|
|
Post by Anne on Nov 20, 2009 19:22:03 GMT 2
Äh, luin tuon juttuni ja kaikki äimistelevät tai ällistelevät yhtenään. Taas on ollut adektiiveja ja verbejä laaja-alaisesti käytössä..
|
|
|
Post by Kata on Nov 20, 2009 22:24:44 GMT 2
Hahaa, vähä mahtavan tarina anne keksit  Ei kyllä inspistä saanu iha meikässä syttymään, mutta kyllä ton pohjalta jtnk keksii : )
|
|
|
Post by Anne on Nov 20, 2009 22:28:07 GMT 2
No, aika vapaasti saa osallistumisensa tehdä. Joten no panik!
|
|
|
Post by Kat on Nov 21, 2009 0:16:11 GMT 2
Multa varmaan jokin lyhyehkö ei-mitään-fiksua sisältävä teksti tulossa jossain vaiheessa : D Laitetaanko mahd. tarina tänne sitten, vai? (yöllä ei aivot toimi)
|
|
|
Post by Anne on Nov 21, 2009 0:53:17 GMT 2
Multa varmaan jokin lyhyehkö ei-mitään-fiksua sisältävä teksti tulossa jossain vaiheessa : D Laitetaanko mahd. tarina tänne sitten, vai? (yöllä ei aivot toimi) tänne tai miulle yksärillä.
|
|
|
Post by Yuff on Nov 21, 2009 11:31:28 GMT 2
Onko tähän jotain limittiä et mihin päivään mennessä pitää olla viimeistään kuvaa tai jotain tulossa? Goh, ei voi olla viisas näin aamusta : D tai no, aamusta ja aamusta, kello on jo puoli 12. Mulle se on aamu.
|
|
|
Post by Anne on Nov 23, 2009 12:00:33 GMT 2
No, jos joulukuun aikana sais. =)
|
|
|
Post by Anne on Nov 30, 2009 19:11:46 GMT 2
Ihan vaan kyselen, onko keneltäkään tulossa tarinaa/sarjista, jossa on jotain hurjia juonenkäänteitä? Kirjoittaisin tarinan Arselaan pikkujoulujen jälkeisestä ajasta, mutta en oikein vielä uskalla kirjoitella, teidän tarinoita odotellessa. =)
|
|