|
Post by Yuff on Aug 16, 2009 12:20:30 GMT 2
Inspikseni ansiosta, sekä Annen luvalla olen aloittanut Artsilasta kertovan mustavalkoisen sarjakuvan piirtelyn. En tosin ole päässyt puusta pitkälle kun tuli jo ensimmäinen ongelmani: kuinka jatkaisin? Sarjakuvaan pääsevät mukaan Artsilassa pyörivät hevosen omistajat ja hoitajat, sekä tietysti Artsi ja Tappi. Kerro minulle mitä sinulle voisi käydä, niin lisäilen sen tarinaan, ja kun olen sen piirrellyt, voit kertoa lisää mitä kävisi seuraavaksi. Piirrän siis tarinaa sen perusteella mitä te kerrotte + omia kommelluksia. Tarinaa piirrän kaikkitietävästä näkökulmasta, joten hoitotarinoiden "minä"-muoto on poisjäänyttä sarjakuvissa. Sarjakuvaa piirrän pääosin minä, mutta myös Anne on ilmoittanut että voi piirtää myös muutamia sivuja sillointällöin. Sen mitä käy sarjakuvassa ei tarvitse vaikuttaa millään tapaa hoitotarinoissa tai muutenkaan tähän Artsilaan.Mukana (ilmoita jos et halua mukaan): Artsi ja Tappi, tietenkin. Anne voi päättää mitä äijille tapahtuu : D Hina, Chao, Ros, Josefiina, Kat, Cäpä, Kata, Sini, sekä minä Yuff. Ja ilmoita myös siitä, mitä voisi tapahtua jos olet vielä mukana : D Sarjakuvaan ei pääse mukaan pyytämällä, enkä välttämättä haluaisikaan enempää porukkaa tähän sarjakuvaan, sillä tämä määrä ihmisiä on vielä helppo toteuttaa!
|
|
|
Post by Sini on Aug 16, 2009 15:39:54 GMT 2
Ihana idea! Koetan ehdotella jotain, jos vaan keksin jotain järkevää ; )
|
|
|
Post by Jusu on Aug 16, 2009 17:52:11 GMT 2
Hihi, loistoidea, tätä mä ryhdyn kyllä seurailemaan. Ja vaikka mä en mukana ookkaan, mäkin voisin joskus kokeilla ideoida semmosta yleistä rymistelyä, mikäli on tarvetta (kieroontuneelle) ideoijalle 
|
|
|
Post by Josefiina on Aug 16, 2009 19:20:11 GMT 2
Jee, superhiistiä! Odottelen innolla, mitä toilailuja tallilla tapahtuu kuvaamanasi.
Ja minut saa laittaa tekemään oikeastaan ihan mitä vaan, siis hyvän maun rajoissa. Kunhan vaatteet pysyy suunnilleen päällä etc. Ehdottelen toki jotain, jos mieleen tulee :)
|
|
|
Post by Cäpä on Aug 16, 2009 19:33:15 GMT 2
Tosi hauska idea! Ja vielä kun niin hyvin piirrät, niin varmasti tulee hieno sarjis.
Yhdessä hoitotarinassakin tätä käytin, joten tuli nyt mieleen : D Eli monesti tallilla pyöriessäni yritän Artsia vältellä, kun vieraita ihmisiä muutenkin karsastan, mutta etenkin tätä pelottavaa (: D) ukkelia tulee pakoiltua... Lähimpien nurkkien taakse ja pakon edessä vaikka heinäkasaan tulee piilouduttua, jos miehen varsin helposti tunnistettava ominaishaju lähimailla leijailee...
|
|
|
Post by Keikki on Aug 16, 2009 19:51:28 GMT 2
Kivaa!
|
|
|
Post by Veera on Aug 16, 2009 19:53:39 GMT 2
Mie tulen lukemaan ehdottomasti sarjakuvaa, kun muutenkin Artsilan meininkiä olen seuraillut tai kukapa ei olisi nyt lemmenjupakan aikaa artsilaan päin haamoillut? Mutta säälikää hei nyt edes vähän Josefiinaa ja etenkin Artsia! :--D
|
|
|
Post by Josefiina on Aug 16, 2009 19:59:00 GMT 2
^ Lemmenjupakan suhteen mä olen julkean panettelun uhri :( Oon oikeesti ihan avuton teidän edessä. Rupean kohta sensuroimaan hoitopäiväkirjoja :(
... Tai sitten vaan istun koneella ja nauran. Kuten tällä hetkellä.
|
|
|
Post by Jusu on Aug 16, 2009 20:40:22 GMT 2
Voi Josefiina, Josefiina, itse sä tän homman aloitit. Että turha sensuroida, eikö nää hommat nyt menekin ihan suunnitelmies mukaan? (Nimimerkillä lemmenläheteistä suurin joka ei ole vielä pistänyt lusikkaansa soppaan. Odotas vaan.)
|
|
|
Post by Josefiina on Aug 16, 2009 20:43:32 GMT 2
Ehkä vähän räiskyvämmin kuin suunnittelin. Jos siis suunnittelin :D Sinäkin, Brutukseni! Odota vaan, kun keksin Lunni-sarjikselle jatkoa...
|
|
|
Post by Jusu on Aug 16, 2009 20:48:44 GMT 2
Siis mille helevetin Lunni-sarjikselle? Ainiinjoo sille, mä odotan innolla. Ja odota vaan kun mä keksin toteuttaa mun Josefiinajubailut -sarjakuvani, jota mä olenkin jo vähän suunnitellut 
|
|
|
Post by Ros on Aug 16, 2009 20:56:36 GMT 2
Ihana idea! : )
|
|
|
Post by Kat on Aug 16, 2009 22:48:23 GMT 2
Minut saa rauhassa laittaa mukaan : ) Ja minut tuntien esim. Tapin kanssa kurehtelu/nahisteleminen on varmaan yleistä, kuten myös kaksipyöräisillä (mopo, pyörä) kaatuileminen ja tunarointi. Kaikkea saa laittaa minut tekemään, kunhan ei nyt mielellään Tapin kanssa turhia tappelemaan! Mutta ihana idea todellakin 
|
|
|
Post by Yuff on Aug 17, 2009 19:47:14 GMT 2
Hei apua kertokaa joku (tai Kat) ystävällisesti miltä Tappi näyttää XD Poistin edellisen viestini etten ihan tuplapostaile : D
|
|
|
Post by Kat on Aug 17, 2009 21:50:57 GMT 2
Itse olen kuvitellut Tapin aina (melkein musta/) tummanruskeahiuksiseksi ja suklaasilmäiseksi : ) Ja tietenkin varsin komeaa mallia, reilusti minua pidempi ja lihaksikkaampi ; DD
En ainakaan ole puolueellinen, mutta jos jollain muulla esim. alkuperäistä tietoa pojan ulkonäöstä niin saa tietenkin sanoa : D (en nimittäin tiedä millainen Tappi alun perin on luotu)
|
|