Kajo
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Eiko
Koulutaso: Helppo B
Estetaso: 60 cm
|
Post by Kajo on Oct 30, 2018 16:06:12 GMT 2
Minun osaltani saattaa olla jonkin aikaa, ehkä muutamia viikkoja tai pidempään, hiljaisempaa. Elämä yrittää potkia päähän joten täytyy mennä potkimaan takaisin.
|
|
|
Post by Anne on Nov 1, 2018 17:43:15 GMT 2
Jepsan, eli hulluu töitä + oikeeta elämää ja lisäksi päätin aloittaa kunnolla treenaamisen salilla, jos vaikka pääsisi satulaan joskus takaisin, joten koneistumiset voi olla vähissä. Inspis ois ollut kunnon joulukalenteriin, mutta aikaa ei, joten varmaan suunnittelen jo ens vuoden kalenteria =D
|
|
|
Post by Loviisa on Nov 7, 2018 21:09:55 GMT 2
Mulla ollut hiljaiseloa ja vielä jatkuu.. Niin paljon kaikkea elämässä.
|
|
Hannah
Uusi ihmettelijä
Oma heppa: Sylvaria
|
Post by Hannah on Nov 25, 2018 12:45:12 GMT 2
Mun osalta tulee olemaan pientä hiljaiseloa, sillä elämäntilanne on tällä hetkellä mitä on.. kun tästä selviän niin palailen.
|
|
|
Post by Nette on Dec 13, 2018 15:24:39 GMT 2
Varmaan onkin huomattu, että olen ollut tauolla jo.. en edes muista kuinka kauan. Näyttää pahasti siltä, että joudun tämän harrastuksen ajan puutteessa luultavasti lopettamaan, mutta jos ruuhkaa Lumin hoitajaksi ei ole, niin pysyn kyllä mielelläni listoilla, jos kiire vaikka jossain kohtaa taas helpottaisi. Yritän nyt ensisijaisesti maksella rästejä pois, ja katselen sitten, että lopetanko kunnolla, vai löytyisikö jostain vielä lisää aikaa.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 28, 2020 8:39:34 GMT 2
Toivottavasti joku huomaa tän nyt tätä kautta Jään nyt oman IRL elämäni tilanteen vuoksi tauolle. En osaa sanoa, että kuinka pitkäksi aikaa, mutta koetan parin kuukauden sisällä saada asiani kuntoon ja ilmoitella jälleen itsestäni. Kiitti ja kuitti.
|
|
Oona
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Eemeli
Koulutaso: HeC
Estetaso: 40cm
|
Post by Oona on Mar 2, 2020 22:39:24 GMT 2
Pakko tulla pistämään tallipostiin edes jotain elonmerkkejä itsestäni  Anteeksi etten ole ollut aktiivisena. Toivottavasti olen yhä hoitajalistalla mukana... koitan saada piakkoin uutta tarinaa ulos! edit/ onko Eemelillä nyt kaksi päiväkirjaa? Kumpaa käytän jatkossa.
|
|
|
Post by Salma on Mar 3, 2020 12:09:48 GMT 2
Oona, luulen että toinen päiväkirja on tullut vahingossa tuplana.  Voit päivitellä tuohon vanhempaan, johon olit jo tehnyt merkinnän.
|
|
Lasse
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Lashay
Koulutaso: HeA
Estetaso: 80cm
|
Post by Lasse on Dec 15, 2021 19:56:03 GMT 2
Hellurei! Laitoin instan diressä viestiä jo, mutta huutelen täälläkin  joulukuun lahjarumba ja koulustressi potkiikin astetta rankemmin enkä ole ehtinyt tarinoimaan, mutta elossa ollaan- piirroskin työn alla, värit vain puuttuvat.
|
|
Assi
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Rösti
Koulutaso: HeC-B
Estetaso: 70cm
|
Post by Assi on Jun 29, 2022 10:50:05 GMT 2
Heippuli! Mulla painaa nyt kesätyöt ja muut riennot päälle niin ikävästi, että jatkan jo tovin jatkunutta hiljaisuuttani luultavasti ainakin heinäkuun!
|
|
Jessica
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Chilly
Koulutaso: He C
Estetaso: 60cm
|
Post by Jessica on Jul 1, 2022 15:27:43 GMT 2
Moi! On ollut kiireitä ja taukoa täältä jo aika pitkään, luultavasti jatkuu vielä jonkin aikaa. Koitan jossain kohtaa olla taas aktiivisempi täällä. Toivottavasti pysyn vielä listoilla.
|
|