|
Post by Josefiina on Jun 10, 2009 16:09:05 GMT 2
Nana: Artsi varmaan antaakin järkätä bileitä tallissaan..............
|
|
|
Post by Nana on Jun 10, 2009 17:31:21 GMT 2
En puhunut luvan kysymisestä mitään 8) Heinälato näyttää autiolta, joten siellä herra ei ehkä viihdy..
|
|
essi
Kokenut konkari

70%
I Love Animals
|
Post by essi on Jun 11, 2009 11:30:47 GMT 2
miten Artsin ravitallille pääsee?
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 11, 2009 11:33:11 GMT 2
|
|
|
Post by Anne on Jun 11, 2009 13:16:54 GMT 2
En puhunut luvan kysymisestä mitään 8) Heinälato näyttää autiolta, joten siellä herra ei ehkä viihdy.. Artsi viihtyy paikassa kuin paikassa, jos tarjolla on jotain simaa vahvempaa. =D
|
|
|
Post by Cäpä on Jun 11, 2009 18:37:40 GMT 2
Todella hauska keksintö, pitääkin käydä jo tavaksi tulleen Seppeleen foorumin päivittäisen tsekkauksen lisäksi tutkiskelemassa Artsin tallin saloja! Ravureista olen aina tykännyt kovasti, sillä niiden parissa puuhailin jo ennen ratsuja..<3 Pontikkakätkö on vielä löytämättä, mutta olen varma, että muitakin ykstyiskohtia on jäänyt huomaamatta =D
Muutenkin aion alkaa seurailla ravitallin puuhia tarkemmin, etenkin Killiä, Foxia ja Cadia olen jo pitkään ihaillut salaa... =D
|
|
Siiri
Perustallilainen

|
Post by Siiri on Jun 11, 2009 21:38:01 GMT 2
en muuten oo mitenkään mukana artsilan toiminnassa mut mua jäi nyt vähän vaivaamaan eräs seikka. nimittäin: en löytänyt tosta klikkailusta sitä ihmeen katsyräntappi tai jotain vastaavaa. et jos joku voi lähettää peeämmällä niin ois kiva. (: ku en jaksa etsiä.
|
|
|
Post by Loviisa on Jun 20, 2009 17:03:05 GMT 2
Hitsi, miten hauska oli tuo klikkailujutska! Oli mukavaa klikkailla joka paikkaan ja löytää uusia asioita. Pontikkajuttu oli paras, ja kissat.
Artsin taloon voisi kehitellä semmoisen jutun, että Artsin kanssa voisi "puhua", esim. jos klikkaisi Artsia, niin se sanoisi jotain. ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2009 22:49:55 GMT 2
ihana se on tosi mahtava hyvä Anne ihan vitsin ihana ja hyvä paikka oot tosi hyvä piirtää
|
|
|
Post by Jutta on Jun 22, 2009 16:27:21 GMT 2
Oikeesti joko mä oon tosi sokee tai sitte siellä ei oo koko pontikkakätköä. Pliis auttakaa joku vähän viisaampi ihminen mua jä kertokaa yksityis viestillä missä se on!
|
|
Varjotus
Uusi ihmettelijä
Varjo <3
|
Post by Varjotus on Jun 22, 2009 22:36:04 GMT 2
Koko klikkailujuttu aivan mahtava sekä selvästikin paljon aikaa vienyt! Huumorilla höystetyt taidokkaat kuvat tuumaavat pudottaa silmät päästä. Ihania yksityiskohtia. Kissoihin ihastuin ja salainen pontikkapaikkakin on upea idea. Hevosten, kissojen ja kanojen ääntelyt hauskoja ja piristävät päivää kertaheitolla :}
Sitten tyhmään kysymykseeni. Eivätkö olekkin sivut tehty freewebsiin? Voisitko kertoa, miten sivulle saa tuollaisen "uuden sivun", mikä sinulla on tuossa tuo /klik. Siis mistä pystyisi lisätä tuollaisen sivun, mihin saa vielä lisättyä uusia sivuja? Kun olet pystynyt laittamaan kaikki klikkailujutut niin, että ensin on /klik ja sitten vasta, esim tallipiha. Joo sori, osaankirjoittaajaselittaa.com, mutta toivottavasti tajusit edes jotain ;>
Jassu// Joo tajusin, kiitti. Oot sää ainaki parempi selittään, ko mää :}
|
|
|
Post by Jassu on Jun 23, 2009 13:01:05 GMT 2
Woude Anne, tosi helmi on! Pontikat, tappi♥katit ja miumaumout on löyvetty, mutta menipäs siinä aikaakin :--) Odottelen innolla päärakennukseen pääsemistä. Ja se maakellarin luukku, mitä lie sieltäkin löytyy. Ne hevoset oli tosi ihanat siellä tarhoissa, IIHAHAA, Hörn hörn, korsk korsk 8'''D Ja kanalalle tosiaan repesin. Niillä oli tosi hehkeet nimet 8)) ja ihanat ne kotkot jutut ko piti kursoria päällä 8''D Oikeesti, vähänkö mahti paikka koko Arzila, siitä tuli ehkä jopa mielenkiintosempi paikka ko oisin koskaan kuvitellu. Klikkailuversioista tuleekin varmaan joku villitys 8>> Psst, Varjotus, Freewebsiin pystyy lisätä niitä kansioita siitä viereisestä namikasta, mistä lisätään sivu. Eli siitä missä lukee New Folder, niin siitä tulee kansio. Ja sinne sitten voi niitä sivuja lisätä :--) Selitän niin hyvin etten ittekkään tajunnu  mutta toivottavasti selkis jotakin.
|
|
|
Post by Jutta on Jun 26, 2009 12:47:12 GMT 2
Okei okei Luna on yli sokee. MIkä Tappi ja kat juttu kertokaa joku viestillä mulle pliis että missä on se kat tappi hommeli.
Thanks!
|
|
|
Post by Kata on Jul 13, 2009 13:00:53 GMT 2
Vähän oli niiku hieno toi klikkailu juttu : D Anne taas niiku saa loistaa tuolla piirtäjän lahjallaan (kade oon!) Jäi vaan häirihtee ku en löytäny mistää Artsilan pihan pohjista, mutta siitä sai kumminkin vähän selvää ton klikkailun ansiostaa: )
|
|
|
Post by Aimie on Jul 13, 2009 14:18:28 GMT 2
Nuo kissat on tosi sulosia, löysin ne aika nopeesti. Ja kanala sai kyllä aikaan hymyn :---D Ärsyttävä tuo arkku ja maakellarin luukku sekä Artsin talo - haluaa jo päästä niihin! Ja löysinpäs sen pontikkakätkön, oli kyllä aika homman takana! Hyvin oli piilotettu =)
|
|