|
Post by Nana on Jun 9, 2009 20:49:16 GMT 2
En löytäny pontikoita, vaikka kuinka etsin :0 mutta löysin Tappi <3 Kat - tekstin. Artsilassa on muuten hyvä järkätä bileitä, tilaa riittää.
Huomasin muuten että Seppeleestä/ravitallista on rakentumassa joku kaupunki tai jotain ;0 mukaan kuvioihin on tullut poikia jne. Mutta se on hauskaa, kun on vähän tallinulkopuolistakin elämää. Keiltähän putkahtaa ensimmäinen vauva?
|
|
|
Post by Anne on Jun 9, 2009 20:56:26 GMT 2
Huomasin muuten että Seppeleestä/ravitallista on rakentumassa joku kaupunki tai jotain ;0 mukaan kuvioihin on tullut poikia jne. Mutta se on hauskaa, kun on vähän tallinulkopuolistakin elämää. Keiltähän putkahtaa ensimmäinen vauva?  Nan, mistä sie sen löysit? : o Hei älkää kaikkea paljastako, paitsi yksityisviesteillä ehkä. =D
|
|
|
Post by Veera on Jun 9, 2009 21:08:13 GMT 2
Hah, miepä läysin sen nyt kiitos Alinan. (: Nyt yritän metsästää jotain uuttaa, ellei kaikkea ole jo löytynyt? Aivan mahtavia yksityiskohtia ole kyllä Anne saanut aikaan.
(Poistelen ajallaan)
|
|
|
Post by Anne on Jun 9, 2009 23:24:37 GMT 2
Hee, parastahan tuossa on, että yksityiskohtia voi vähitellen lisätä. =D
|
|
|
Post by Dreamer on Jun 10, 2009 0:24:13 GMT 2
Keiltähän putkahtaa ensimmäinen vauva? x) Lapsifoobikko parahti pahemman kerran. Seppeleestä on tosiaan alkanu hiljalleen muodostua, jos nyt ei kaupunki, niin ainaki pienehkö kyläyhteisö.. Mie en löytäny pontikkapaikka x) vaikka kuinka kaivelin
|
|
|
Post by Pipsa on Jun 10, 2009 9:17:00 GMT 2
Hääh, missä ihmeessä ne pontikan keittely hommat on, en ole löytänyt vaikka lähemmäs puolituntia olen niitä etsinyt. Jos joku tietää, niin miulle voi yksityisviestillä kertoa (:.
Upeita yksityiskohtia!
muoks: Jes, ton Annen vinkin avulla löysin Artsin pontikan keitto paikan (:
|
|
|
Post by Shinqua on Jun 10, 2009 9:17:54 GMT 2
En miekään vielä pontikoita, mutta tämän aamupäivän vietän tämän parissa. Kohta joku perustaa nuorisokerhon johonkin seppeleen lähittyville ja siel käydään kirjustaa tarinoita sitten kohta mutta seppele jää taka-alalle. Toivottavasti niin ei käy <3 mutta onhan se kiva että on tää Artsila ja Seppele =) Simorakin näyttää olevan lähistöllä =)
Mut nyt klikkailemaan --->
|
|
|
Post by Sanni on Jun 10, 2009 9:39:40 GMT 2
Wau, tosi hienoa jälkeä Anne!  Pidän todella paljon, ihania yksityiskohtia. 
|
|
|
Post by Anne on Jun 10, 2009 10:05:09 GMT 2
Annetaan pontikoista vinkki:
Etsi polun aihetta, joka havupuiden juurelta löytyy.
|
|
|
Post by Sirppa on Jun 10, 2009 10:08:04 GMT 2
Anne tuo heinäkasa oli aivan ihana <333 enpä sano mitä siellä oli.. mutta aivan ihana <333 //Edit nyt Löyty pontikkaa =DD
|
|
|
Post by Veera on Jun 10, 2009 10:16:34 GMT 2
Apuva, mä haluun nyt ihan oikeesti läytää sen, mutta en löydä edes havupuita kunnolla tuolta. :'D Aika hyvin olet kyllä Anne pontikat piilottanut, eihän niitä saakaan kukaan löytää!
//Nyt löyty pontikka! : D
|
|
|
Post by Keikki on Jun 10, 2009 13:17:51 GMT 2
Mie en kyllä vaan löydä x) Joku kertoo yksärillä?
|
|
|
Post by kopsu on Jun 10, 2009 13:28:51 GMT 2
Ei ole todellista! Nyt löyty pontikat!
|
|
hina
Perustallilainen

|
Post by hina on Jun 10, 2009 14:26:26 GMT 2
Anne mä en kestä, liian hienoo jälkee. Ihan äklöttää ku on niin makee! Löysin pontikat ja kisut ja ja kaikkee kivaa pientä  mutta reippaasti kyllä kulu aikaakin. En malta odottaa että tonne tulee jotain uutta.. Ihmisiä toivotaan kehiin  Kohta sulla on salee semmonen peli juttu tuolla. esim raviradalla, niinku jollain toisel virtuaalitallil oli este rata. 
|
|
|
Post by Kat on Jun 10, 2009 14:54:05 GMT 2
"mutta löysin Tappi <3 Kat - tekstin. "miitä mitä, miks mä en löydä : D muoks. nyt löysin : Dmutta aivan ihana on, upeasti piirretty ja ihania yksityiskohtia! Äsken löysin taas uuden paikan mitä en ollut ennen huomannut, vaikka aika monta kertaa oon jo kalunnut tuon 
|
|