|
Post by Jenna on May 27, 2009 14:20:20 GMT 2
Aivan, kuten nana taisi keksiä sen jokainen hoitaja on lauseen arvoinen, joten jatkoin pikku laulelmaamme, jokainen hevonen on tärkeä. Otsikkohan siis kertoo meitä kaikkia yhdistävän asian, hevoset. Päätin tehdä samantyylisen topan myös hevosille, kuin hoitajille, samalla kannalla ettei ole kiva vertailla toisia (koska siitäkin on tullut lähiaikoina pientä kinaamista).
Topicin tarkoituksena on siis sanoa jokaisesta hevosesta jotain hyvää. Tähän tyyliin: "Mukava tuntiratsu ja helppohoitoinen", yms. Myös sellaiset lauseet kuten "En tunne" tai muut sellaiset tylsät sanonnat eivät varmasti ole totta. Sittenhän sinun pitää mennä ainakin Seppeleen sivuille ja tutustumaan heppaan!
Alma Anttu Blade Blondi Eppu Floora Pampula Cassu Humu Siiri Jambo Aksu Pella Pikku Sentti Kamuliini Janus Tiia
Topi Hilla Leevi Myntti Palmikko Rensu Sikke Riina Taiga Toivo
(Kiira) Svante Tintti
|
|
|
Post by wear on May 27, 2009 18:50:37 GMT 2
Oi Jenna hyvä idea tämä topikki, piti heti päästä itekkin osallistumaan ; )
Anttu = ihastuin heti aluksi Antun erillaiseen luonteeseen. Se on jotenkin vaan tosi houkutteleva, vaikka yleensä näyttääkin nyrpeää naamaa !
Blade = Suloinen tumma ratsu, jolla olen mennyt muutamalla tunnillakin. Se oli kyllä aika vauhdikasta menoa Bladen kanssa.
Blondi = Blondia olen aina katsellut lämmöllä, se on sellainen sulonen mussukka koko heppa !
Eppu = oih karammeli ruuna on kerrassaan suloinen otus! Epullakin olen mennyt tunnilla vuonna nakki ja peruna, mutta muistan vieläkin että ruuna oli oikeasti tosi kiva ratsastaa, vaikka onkin niin kovin isokokoinen.
Manki = oikukas tapaus. mukava : ))
Topi = en ole oikein kerennyt tutustua mutta vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta otukselta
Floora = Flooraakaan en tunne kovin hyvin, mutta myös oikein suloinen tammamamma
Pampula = pampula on ihana pörrökasa! kerrassaan suloinen otus ja muutenkin kiva ! oon aina ollut heikkona pieniin ja pörröisiin poneihin ; )
Cassu = Cassua sulloin joskus hoitelinkin, eli olen tähän herraan ehtinyt tutustua oikein hyvin. ruuna on varmaankin kyllä rauhoittunut niistä ajoista, mutta kyllä herrasta vielä poweria löytyy : )
Humu = Tälläkin pikku möhömahalla olen mennyt tunneilla muutamaankin otteeseen ja tammasta on vain hyvin muistoja. Kaahattiin joskus maastoradalla Humun kanssa ja kivaa oli !
Hilla = Hilla on oikein mielenkiintoinen, vähän hermoheikko tammuska. Taigan kaveri ja todella suloinen otus.
Siiri = Siiri on myös tosi kaunis ponitamma ja ihanan vekkuli.
Jambo = Jambobambo on myös toiminut mut ratsuna tunneilla. Vähän oli tahmeeta menoa mutta mitäs siitä. Jabmo on myös kutkuttavan mielenkiintoinen kaveri.
Aksu = Aksulla en ole ikinä tunneilla mennyt, mutta sen hoitajien kanssa ollaan ainakin mun tarinoissa käyty useinkin maastolenkeillä. söpö ruunanrötkäle !
Leevi = Tämä ori on energiaa pursuava paketti mutta ihana sellainen! Maastolenkeillä siltä on aika useasti tullut ratsastaja alas, mutta pitäähän hevosessa vähän luonnetta olla ! ; )
Luy = Tähän isoon jättiläiseen en olekkaan vielä kerennyt tutustua mutta vaikuttaa ihanan rauhalliselta ja isosta koostaan huolimatta lempeältä ja suht helpolta käsitellä.
Myntti = Mynttikin on mulle vähän vieraampi kaveri mutta suloinen sellainen.
Palmikko = Palmikolla mä olen kanssa mennyt tunneilla, tässä on ihana mamma kerrassaan !
Pella = Pella on pella. Suloinen, höpsö ja vähän laiskanpulskea paketti. Ihana tamma! Pellallakin olen monia kertoja mennyt tunneilla.
Pikku = ihana poniherra. Pippurinen, mutta tilanteen mukaan osaa olla varsin rauhallinenkin.
Rensu = Rensu on myös mielenkiintoinen otus. Sopii Sastulle täydellisesti!
Rose = tähänkään vekkuliin en ole vielä kerennyt tutustua kovin hyvin, mutta tosi kivalta vaikuttaa.
Sentti = oih Senttiherra on hurmaava kaveri!
Kamuliini = tätäkään en tunne kovin hyvin mutta mukavan oloinen.
Kiira = ihan hassu kaveri.
Sera = Sera on myös jotenkin tooosi mielenkiintoinen ja hiukan haastavan oloinen karvaturri. Ja me kaikkihan rakastamme haasteita, eikös? ; )
Sikke = suloinen vuonohevonen. tosi höpöliini : )))
Riina = Riina on myös hevonen vähän hankalammasta päästä. Tamma osaa olla oikein mukava ja kiltti, mutta silti jotenkin herkkä ja pelokkaan oloinen. Vähän raakile vielä mutta luulen että varsin ihana otus ja todella taitava vielä tulevaisuudessa.
Taiga = tätä mussukkaa ei pysty edes sanoilla kuvaamaan. Ihana, hassu, paras, suloinen, höpöliini ja toivottoman laiska välillä ; ) mun kulti <3
Tiia = Hassu lehmä ;´) siis todella kiltti ja tuntiratsuksi oikein sopiva kaveri. suloinen !
|
|
|
Post by Shinqua on May 27, 2009 20:00:50 GMT 2
Anttu Tykkään tästä ruunasta. Oikein komee ja kiltti useinmiten...Jäänyt mieleeni "ihmissyöjänä" xD Blade Tumma, kaunis ja täydellisen kropan omistava tamma. Tykkään luonteesta! Blondi Pullan oloinen. Juuri sopiva...oma persoona. Hieman laiska, jonka selässä kiva köpötellä. Eppu Suurikokoinen karamelli <3 Väri on tosi erikoinen. Ruuna onpi kiltti hoitaa =) Manki Kuulostaa välillä pippuruiselta ponilta jolla riittää virtaa. Topi Ori joka on mieleen. Omalaatuinen ja villihkö ehkäpä. Sopii juuri Rosille Floora Sain käsityksen että tamma on herkkähermoinen. Floora on kiinnostava persoona. Pampula Nätti Pampula. Todella mukava shettis, jolla on kiva ratsastella tunneilla silloin tällöin. Cassu Ruunaa en ole koettanut enkä sen puoleen tutustunutkaan. Kuulostaa silti kunnon pojalta Humu Oma höpönassuni. Ompelukoneravi ei haittaa. Luonne on mahtava <3 Hilla Nätti tamma. Ollut hermokimppu, mutta näyttää tottuneen jo hyvin Seppeleen hälinään Siiri Pikku mamma. Juuri varsonut söpön Janen. Siiri on hyvä ratsastaa ja oikein pirtsakka <3 Jambo Ehkä hieman laíska, mutta silti silläkin on oma persoona, joka on hieno! Aksu Aksu kuulostaa kiltiltä welsh ponilta. Tunnilla oon menny ja kunnon ponilta näyttää =) Leevi Komea suomenhevosori. Kauniit silmät ja hieno asenne Luy isokokoinen ruuna. Nätti väri. Luystä ei luonnetta löytynyt joten paremmin en ruunasta osaa sanoa. Myntti Olen ihastunut tähän juuri koulutettuun tammaan. Tyttö on hyvin mielenkiintoinen. Palmikko Kivan tuntuinen sh tamma. Rauhallinen ja hyvän kokoinen useille ratsastajille. Pella Söpö russi, joka on monen poniratsastajan mieleen esim. mun =) Pikku kimo, poni, kiltti ja rauhallinen. Tykkään tästä pikku ruunasta. Rensu Nopean oloinen ruuna, joka on varmasti hiekan hankala välillä. Rose Pikkuiseen Roseen en ole tutustunut. Täytyypi. Kuulostaa silti herkältä pikkuiselta =) Sentti Sentti herra on kauniin värinen ja todella varma ja hyvä ratsastaessa. Kamuliini Seppeleeseen takaisin tullut =) tykkään heposesta joka kuulostaa hienolta. Kiira Pikkuinen suokkivarsa joka on ylisöpö. Sera Diivaileva perustamma, joka tykkää varmaan tiputella Katia ympäri maneesia <3 Sikke Seppeleen ainoa vuonis. Todella söpö ja varmasti hieno ratsastettava. Riina Hieman hermokimppu, mutta näyttää jo tottuneen kaikeen hälinään =) Taiga Wearin omistama erikoisen värinen hunajapallo <3 tamma minunkin mieleeni =) Tiia Lehmä <3 tykkään väristä ja luonteesta. Mukava ratsettava =) Janus (Tulee mieleen sims pelistä yksi vanhus joka on Janus ja se räyhää kaikille xD ) Janus on pikku keppostelija joka on jättäny pienet viirut syrämmeen..
|
|
|
Post by Reega on May 27, 2009 20:36:01 GMT 2
Anttu Nätti kiva ruuna, tuntiratsuista mitä parahin. Blade Kaunis musta tamma, kunnon leidi ja ihana ratsastaa. Blondi Kauniin värinen tamma, rauhallinen ja jotenkin 'äitimäinen'. Eppu Syötävän suloinen karamelli ratsu! Manki Ihana rauhallinen poniruuna, semmonen ihana peruspolle. Topi Heppa minun makuuni. Kauniin värinen ja ihanan... öö luontoinen luenteinen mitensenytkirjoitetaankaan. Floora Tyksin vanhoja ravureita. Juuri semmoinen nätti, tasainen ja rauhallinen tuntiheppa. Pampula Kunnon shettispampu! Mukavan pyöreä ja jotenkin niin shettis. Cassu Komea ruuna, rakastan kuonopilkkua! Cassu on myös oikein kaunis ja hieno heppa, tähän polleen olen jotenkin vaan niin kiintyny. Humu Ihana, hieman omapäinen suomenputte. Rakastan väriä, ja joskus oli 'lemppari' seppeleessä. Hilla Sairaan suloinen kimo issikkapallero, jotenkin niin symppis ihkuraksupoksu <3 Siiri Upean värinen vielä hieman nuori pörrökasa. Jotenkin niin ihg. Jambo Minun iki-ihana eka hoitsuni seppeleessä! Itsepäinen pörröläjä ja kunnon tohelo. Jos minulle Jambsukkaa tarjottaisiin niin meikäläinen myisi kaikki muut pollensa ja keskittyisi vain tähän. Aksu Jännän värinen poniruuna. Olisi juuri sopivan kokoinen minulle. Leevi Uih, mun Leeviraksupoksu iik! Ihana upea estepolluska ja omapäinen suomiputte. Nätin värinen ja tämän hepan kanssa olen jotenkin niin sinut! Luy Upea jätti ja aika erikoisen värinen. Henkilökohtaisesti pelkään isoja hevosia, mutta tässä on sitä jotain... Myntti Söpö pieni touhottaja! Uskon että tällä nuorukaisella on paljon talenttia kisakentille. Palmikko Nätti vanhan mammasuokki. Pörhinkäinen ja rauhallinen, tällaisen hevosen voisin ottaa ihan oikeasti. Pella Pidän hiirakoista hevosista, ja tämä pörröpolle on jotenkin niin suloinen. Harja on namsk! Pikku Pikku on nimensä mukaisesti kunnon pikkuponi. Persoonallinen ja rauhallinen kaveri mitä on joskus pitänyt kokeilla tunneilla mutta enpäs sitten jostain syystä ole. Rensu Minun tulta ja tuppuraa oleva pikku komistukseni <3 Rose Varmaan koko tallin jännimmän värisin polle Suloinen, toivotaan että tammasta tulee emänsä näköinen mammaotus. Sentti Komea puokki, joka valloittaa varmasti kisakentät itselleen. Kamuliini Iiiihana! Siis aivan totaalisen ihku tamma, joskus yritin saada tätä omakseni ja sitten hoitohepaksi mutta eihän se minun tuurillani onnistunut... Kiira Nätti suokinalku, vaikuttaa oikein pontevalta pikkuvarsalta. Sera Kaunis ponitamma, hyvä estepolle. Nätti tähtipiirto sydeemi otsassa. Kovasti ihailen tätä. Sikke Perusnätti vuonistamma. Persoonallinen ja reipas kuitenkin. Riina Nätti nuori tamma tämäkin. Tasapainoinen ja reipas vaikka vielä ikää ei paljon olekaan. Taiga Jännän värinen mutta todella nätti ponitamma, ihanan pörröinen ja suloinen ja ja <3 Tiia Jännä laikukas puokki, uskon että hoitajilla yhtä tuskaa kuviointien kanssa XD Mutta suloinen ja rauhallinen heppa oikein.
|
|
|
Post by Miina on May 28, 2009 12:35:34 GMT 2
Anttu; Uskon, että tuon äksyn kuoren alla piilee lempeän kimon suuri sydän. Anttu käy ahkerasti tuntikaakkina ja se on yksi suosikkejani estetunneilla.. (: Blade; Tuo musta tamma.. Blade on mukava kentällä ja maastossa. Sen kanssa on mukava esim. Johtaa maastoa ja tamma tuntuu nauttivan jonon johtamisesta. Blondi; Rauhallinen ja symppis; nuo kaksi sanaa kuvaavat mielestäni parhaiten pikku-rosen mammaa.. Tunneilla joskus kiertelin paljonkin..! <3 Eppu; Eppu, kiertelin ruunalla ennen paljon esteillä ja koulukentillä. Karamelli on vieläkin mieleeni ja tyksin varsinkin esteillä.. (: Manki; Manksu-panksu! <3 Brennan omistama ihana ruuna. Vaikea sanoa mitään kun en ole tunneilla sillä mennyt enkä hoitanut.. ): Topi; Uihh..! <3 Topi on mukavan energiseltä tuntuva puokkiherra. Ruunikko-ori on valtavasti ulkonäöltään mieleeni, mutta en ole selkään päässyt.. : D Floora; Mun margariini..! <3 Floora on niiin ihanan.. erikoinen!.. Erinlainen! Siinä on poweria.. : D Pampula; Luotettava, kiva, oikea äidinkulta! <3 Cassu; Ihana pilkkupää, mä rrakastan, ruunan kanssa on tullut vähän kierrettyä tunneilla, kiva. <3 Humu; Humppa, varmasti jokaisen pikkutytön ensimmäinen ihastus Seppeleeseen eksyttyä. Maailman kiltein.. ;> Hilla; Hilloo! <3 Ihanalta vaikuttava issikkatamma, tuskimpa ikinä pääsen koettamaan.. xDD Siiri; Oihh, Siiruli! <3 Räjähtävä energiapatukka, duracelpupu! <3 Jambo; Komia, roteva ja ihana eestikkiherra. Jenna ja Jampsa yhteen soppii! <3 Aksu; Oijoi, Aksu, maailman hellyyttävin pieni poniherra. Valloittanut ainakin kahden ponitytön sydämmet.. (: Leevi; Carkin upea suokki! Valloittanut Carkin ja Reegan sydämmet ja varmasti monen muunkin.. (: Luy; Jättiii! <3 Luy on tosi mukava torinhevonen. Sillä kelpaa ratsastaa varsinkin hyppytunneilla. Myntti; Vauvaa <3 Liinan vauveli. Ihana musta kaunotar, perinyt kauneutensa emältään.. (: Palmikko; Palmimamma Kiiran mamma! <3 Pella; Alinan ja Fiian lemmikkiponi. Ihana hiirakko russi (en ole ennen nähnyt..) Pikku; Pikkuponski valloittaa jokaisen tuntiratsastajan sydämmet. Ihana, kiltti ja valloittava Piksu.. <3 Rensu; Renistä en oikein osaa sanoa mitään, mutta heinolta orilta ainakin vaikuttaa. (: Rose; Pikkurose, lähtenyt jo Yuffin matkaan! <3 Sentti; Komia orhi, tosi kiltti oriksi, mukava tuntiratsu. Kamuliini; Oi, kuinka nätti suokkitamma! <3 Ruunikot hevoset ihania! <3 Kiira; Kiiruliini, kiehkurapää, ihana, vallottava varsu! <3 Sera; Shera Kel, tosi nätti ja reipas, kivalta tuntuu! <3 Sikke; Solsikke, ihana vuokkien kuningatar! <3 Vaikuttaa reippaalta ja muutenkin söpönen. <3 Riina; En ole pahemmin tutustunut, nätti. Taiga; Onnekas Wear joka sai näin mukavan ponskun omakseen! <3 Tiia; Lehmä! <3 Ilkun ihana hoitsu, [laiska] ihana tuntikaakki.. (:
|
|
|
Post by Cäpä on May 28, 2009 14:36:23 GMT 2
Anttu Persoonallinen ja kaunis heppa, mukava tuntiratsu Blade Upea tammuli, ensimmäinen hevonen jonka tietoihin tutustuin (ja tykästyin!) Seppeleessä. Blondi Edustaa hieman raskastekoisempia hevosia, kerrassaan syötävän suloinen! Mukava ratsu myös tunneilla. Eppu on ehdottomasti suosikkini koulutunneilla, mukava pitkä askel ja kunnioitettava koko, sekä tietty se kuuluisa karamelli-väri<3 Manki Veikeän oloinen ponski, harmi ettei käy tunneilla, olisi mukava kokeilla ; ) Topi Todella komea herra, ja mukavan oloinen muutenkin, vaikken olekaan kovin syvällisesti tutustunut =D Floora Nätti neiti! Tykkään ratsu-ravureista, ja Flooraa pitäisi kyllä päästä kokeilemaan tunnilla! Pampula Todella suloinen shettisneitonen, ei ole tullut kokeiltua tunnilla, mutta se virhe on korjatta pikapikaa =D Cassu Mukava herra, monipuolinen tuntiheppa Humu Rauhallinen ja luotettava tuntiratsu, etenkin maastossa oikein mukava! Hilla Suloinen tapaus, ilmeisesti hieman arempi, mutta olisi mukava tutustua tähän neitiin paremminkin, mutta tuskimpa Hillaa tunneilla nähdään =D Siiri Ihanan värinen ja mukavan oloinen, käy tunneilla harvemmin, joten selkään en ole ehtinyt. Jambo Tykkään kovasti<3 Reipas ja mukava esteratsu, mutta koulukin sujuu. Mukava piirtää (tuntimaksuihin) ja muutenkin jotenkin hauska =D Aksu Tästäkin tykkään...<3 Söpö ja mukava heppa, myös yksi niistä, joihin ensimmäisenä kiinnitin silmäni Leevi Jälleen yksi niistä, joista olen pitänyt jostakin syystä alusta asti kovin. Persoonallinen ja hieno. Luy Isokokoinen ja erilainen. Komea herra, monipuolinen, käy paljon tunneilla. Myntti Suloinen nuori tammanalku, tykkään tästäkin =) Palmikko Läpeensä Seppeleläinen ja aivan ihanan värinen, todella kaunis ja ja...kerrassaan ihana, jälleen yksi näistä, jotka ensimmäisenä pistivät silmiini<3 Pella Kun tutustuin kaikkiin hevosiin tarkemmin rekkautuessani tänne, niin Pellasta muodostui ehdottomasti suosikkini, ihana tunneilla, rauhallinen ja söpö<3 Pikku Hmm..Pikku ei todellakaan ollut ensimmäisiä joihin ihastuin, itse asiassa en edes tiennyt sen olemassa oloa pitkään aikaan. Sitten kuitenkin poniin kävin tutustumassa, ja hoitajaksi hain. Kun aloin ponia hoitamaan, tajusin että se on juuri täydellinen minulle, persoonallinen, rauhallinen, pilke silmäkulmassa ja ymmärtäväinen, paras minulle, enkä mistään hinnasta ponskia vaihtaisi<33 Rensu Upea heppa, orimaisen oloinen, todella hieno. Rose Ihanin varsa joka on Seppeleessä asustanut =D Kerrassaan suloinen!<3 Sentti Tällä herralla on mukava ratsastaa, tykkään kovasti myös Sentistä =) Kamuliini Nättinättinätti...<3 Ja mukavan oloinen muutenkin. Kiira Ihan nätti varsa, kasvaa varmasti hienoksi hepaksi. Sera Todella nätti tamma, ihanan värinen<3 Sikke Vuonis!<3 Reippaan ja mukavan oloinen Riina Nätti ja reipas tamma, mukavan oloinen. Taiga Ihana, nätti, pörröinen, suloinen, kauniin värinen...<3 Tiia Rauhallinen, kiltti ja kaunis. Tiia käy paljon tunneilla, ja on mukava ratsu.
|
|
|
Post by Liisa on Jul 20, 2009 17:12:03 GMT 2
Anttu : Oman arvonsa tunteva herra, joka ei anna mitään ilmaiseksi! Blade : Kaunis ja klassinen tamma, mielenkiintoinen leidi, jolta löytyy vauhtiakin. Blondi : Jotenkin minulle tulee tästä heposta mieleen voisilmäpulla? Kai olen sekaisin. Eppu : Mielenkiintoinen hevonen, olisi varmasti mukava ratsastaa hänelläkin joskus. Topi : Kaikkien mieliin jääneen Celen toinen varsa, oikein komea oripoika. Floora : Erikoisuudessaan mielenkiintoinen tamma, ex-ravurit ovat sydäntäni lähellä... Pampula : Klassinen pikku poninpallero! Tekisi mieli halata ja rutistaa oikein kunnolla. Cassu : Mielenkiintoinen herra, Topin velipuoli. Häntä olisi varmasti kiva hoitaakin. Humu : Kiltti tamma, jonka pomppivassa ravissa tuntee olonsa kotoisaksi! Tuttu ratsu. Hilla : Rakastan issikoita! Hienoa, että sitä verta näkee täälläkin. Go Hilla and Josse! Siiri : Nuorempi shettispätkylä, luonnetta kyllä löytyy. Suloinen neiti, jolla on vielä nuoruuden draivia. Jambo : Kyllä tämänkin äksyilevän eestiläisen sisältä löytyy kultainen sydän, kun kovan kuoren rapsuttaa irti! Aksu : Tämäkin poni on mielenkiintoinen. Tällaista olisi kiva hoitaa oikeassakin elämässä. Leevi : Komia, energinen poika, joka välillä pölhöilee. Muistuttaa kovasti erästä IRL-tuntemaani eestiläistä! Luy : Lauhkea ruuna, jota en juurikaan tunne. En ole ratsastanut tai hoitanut. Myntti : Täytyy myöntää: olen luullut vaikka kuinka kauan Mynttiä ruunaksi. ='.'= Nuori ja vauhdikas! Palmikko : Oikein hieno, klassinen suokkitamma, kaunis katsella ja mukava luonteeltaan. Pella : Vauhtiponi vauhtiratsastajalle, mukava tyttö. Kiinnostava ponski. Pikku : Muistuttaa väriltään, luonteeltaan ja kooltaan kovasti yhtä tuntemaani ponia! Kiva pikkuponi. Rensu : Temperamenttinen ja olemuksekas hevonen, joka ei jää huomaamatta. Sentti : Kiltti ja hieno hevonen, jolla olen parit kerrat ratsastanutkin. Herrasmiesluonne. =) Kamuliini : Suloisen värinen ja näköinen tamma, johon ei ole tullut tutustuttua jostain syystä. Hieno heppa siitä kehittyy. Kiira : Söpö ja kiinnostava varsa. Tätäkin olisi varmasti mukava hoitaa, kun ikää kertyy tälle meidän pikku vauvalle! Sera : Mukavan värinen polle, monta kuvaa. Olisi ehkä mukavampi, jos kuvissa olisi pehmeä varjostus, ei mustia viivoja. =) Sikke : Nimeään myöten tyypillinen norjanvuonohevonen! Olen aina pitänyt vuoniksista. =) Riina : Nätti väri ja sillä kaunis kanaja. Useimmista tanskanpv-hepoista poikkeva suokkimainen olemus... Minun mielestäni. Taiga : Hahaa! Tällainen poni olisi mukava IRL. Ja kuka voisi olla mainitsematta sen ahkeraa hoitajaa, nykyistä omistajaa? Tiia : Lauhkea tamma, johon en ole erityisemmin tunneilla tutustunut. Mukava väritys. Janus : Jekkuileva polle, todella mielenkiintoinen! Olisi mukavaa päästä tämän hoitajaksi.
|
|
|
Post by Maiss on Jul 20, 2009 18:44:35 GMT 2
Anttu = Todella komea iso heppaherra. : ) Blade = Nuori mielenkiintoinen kiltti tamma. (: Blondi = Kaunis kimo heppaneiti. Anttu ja Blondi jotenki sopii yhteen.. : D Eppu = Hauskan värinen ruuna joka taitaa koulukiemurat. ; ) Topi = Heppayksärit ovat mulle vähän kaukaisempaa seutua mutta Topi on kyllä komea! 8 ) Floora = Jokerin ja Roosan silmäterä. Kaunis ja erikoinen tamma. ( = Pampula = Shettikset on lähellä sydäntäni ja Pampula onkin aivan ihana yksilö! <3 Cassu = Hauska herra jolta ei killeyttä puutu! (; Humu = Leikkitunnilla hauska ja muutenkin ihana pikkuheppa. = D Hilla = Issikat ovat hauskoja otuksia, kuin myös tämä neiti! ( ; Siiri = Ihana tamma joka on minulle tuttu, kerrassaan UPEA! <3 Jambo = Vähän vaikeampi ratsu jolla luonnetta löytyy. ( : Aksu = Tämäkin niitä vähän vaikeampia mutta ihana! ( 8 Leevi = Vähän vieraampi aihe minulle mutta onhan ori komia! ; D Luy = Iso hassun näköinen ruuna jolla ihan kiva varmaan ratsastaa = P Myntti = Todella nuori kaunis tamma. En oikeen tunne... : P Palmikko = Kivan värnen suokki joka aivan ihanan näköinen! : ] Pella = Reipas russponi joka aivan ihana ratsastaa! <3 Pikku = Pikkuinen pikkuponi Pikku on kyllä ihana komea poni! ; ] Rensu = Villi herra jolta ei patterit lopu. = ] Sentti = Senttura on kyllä varmaan ihana ratsastettava, toivottavasti tulevaisuudessa minut sen selkään joskus pisetään. [ ; Kamuliini = Palmikon tyttö jota en oikeen tunne.. ) : Kiira = Söpö tyttö! =) Sera = Tulee mieleen IRL poni. Kaunis! [ = Sikke = Hauska tamma, piehtarointipatteri! ; P Riina = Kiva tamma, mitäs muuta voi sanoa? X) Taiga = Ah, Seppeleeseen tullessani Taiga oli ehdoton #1. Upea ponskitamma! <3 Tiia = Hauska tamma joka tunneilla on saavuttanut laiskan maineen. ; O Janus = Itse hoidan IRL connemaraa joten nämä otukset ovat minulle tuttuja. Ja Janus on aivan ihana connemara. <3
|
|
|
Post by Ros on Jul 20, 2009 20:13:51 GMT 2
Anttu : Iso ja ruunaksi varsin komea kiukkuperse. Ratsuna ehkä turhan vässykkä minun makuuni. Blade : Olen aina jollain tavalla ihaillut tätä sievää tammaa. Blondi : Oma pilkkuposkinen virtahevonsukuinen leväperäni <3 Eppu : Hevonen kuin karkki. Todella sievä ja iso hevonen. Topi : Rakas, riehakas ja joskus varsin aivoton reuhajaa-hoitsuni. Komeimpia hevosia joita tunnen ja on suuri kunnia saada olla tekemisissa herran kanssa. Floora : Hauskan oloinen rimpula-tamma. En ole kovin hyvin tutustunut. Pampula : Poni niiiin pieni ja ego niiin suuri. Cassu : Muistan kun ole vielä varsa. Ja nyt on jo niin iso ja komia poika että... : ) Humu : Pieni ja pippurinen, jäänyt erityisesti mieleeni. Hilla : Poweria vaikka muille jakaa. Pistää Josefiinan koville, mutta kuitenkin pinnan alla piileskelee kuitenkin hurmaava eläin. Siiri : Suloinen ponin pallero josta löytyy kyllä ruutia vaikka muille jakaa! Jambo : Persoonallinen ja rakastettava otus, jolla aina jokunen ässä hihassa. Aksu : Suloinen pikkuponi. Leevi : leevistä olen aina pitänyt erityisesti. Komea ori jolla sekä luonne että ulkonäkö kohdillaan. Lisäksi vielä todella mukava omistaja niin avot! : ) Luy : Uusi tuttavuus. Mukavan oloinen koni. Myntti : Nuori hevosen alku. Suloinen tapaus. Palmikko : Toinen erityisesti mieleen jäänyt tamma. Varma, vakaa ja vankka suomenhevonen. Pella : Sievä pikkuponi johon en ole kovin tarkkaan perehtynyt. Pikku : Myöskin hauskan oloinen pikkuponi. Rensu : Muistan kun oli vielä Oonan omistuksessa kun ihatuin oriiseen ensi kerran. rensu on juuri hevonen minun makuuni. Räväkkä ja todella komea otus jonka sisällä sykkii lämmin sydän. Sentti : Ihanan värinen hevonen. Näyttää olevan yksi suosikeista aina tunneilla. Kamuliini Kiira Sera Sikke Riina Taiga Tiia Janus
jatkuu joskus..
|
|
|
Post by Josefiina on Jul 21, 2009 16:41:10 GMT 2
Elekeehän nytte, mistäs tiedätte vaikka suunnittelisin Hillalle tuntiponin uraa?! :D Viitaten siis noihin "tuskin pääsen ikinä koittamaan"-kommentteihin.
Anttu on aloittelijoiden kauhu, mutta mielestäni yksi Antun kaltainen heppa kuuluu joka talliin. Olen ihan varma, että jossain syvällä Andrewin sisällä asuu pieni, kultainen ja hellyydenkipeä hevonen. Bladen miellän arvonsa tuntevaksi rouvaksi. Olen aina mieltänyt Bladen temperamenttiseksii, ja siksi olikin yllätys kun perehdyttyäni siihen huomasin, että Blade onkin aika tasainen tamma. Blondiin taisin ensimmäisenä iskeä silmäni Seppeleen hevosista. Turvallinen, sympaattinen ja luotettava mamma. Eppua pidän yhtenä Seppeleen kivoimmista ratsuista. (Tosin oikeastaan kaikki on kivoja, joten...) Korrekti ja kohtelias herrasmies, josta irtoaa yllättävästi paukkuja. Topi on jäänyt minulle hiukan vieraammaksi, mutta nuorikko vaikuttaa energiseltä ja vauhdikkaalta otukselta. Toivottavasti Topia nähdään kisakentillä, uskoisinpa siitä riittävän moneen. Floora tuo Seppeleeseen hyvin paljon realistisuutta. Ex-ravurit kun eivät ainakaan allekirjoittaneelle ole ollenkaan vieraita, ja voin hyvin kuvitella Flooran kaahottamassa tunnilla kiitoravia kaula ojossa... Floora on kuitenkin persoonallinen ja hoitajilleen rakas hevonen. Pampula, tyypillisen kujeileva shetlantilainen, on tutuin Pipsan hoitotarinoista. Huumorintajua ja elämäniloa löytyy vaikka muille jakaa. Cassu on muuten noussut aika monen lempihevoseksi näin tulossa olevan hoitajahaun myötä....... Herkkä, kaunis ja kiehtova eläin. Humua kuvailisin sanoilla ponteva ja sisukas. Teräväpäinen tamma on pirtsakka ja reipas niin maasta kuin selästä käsiteltynä. Hilla... niinpä niin, mitäs sitä sanoisi. No, en olisi uskonut että jostain täysin fiktiivisestä, kuvitellusta, voisi tulla jotain näin rakasta. Siiri on hassu ja huvittava shettis, Pampun kanssa oikea kauhukaksikko. Saa hymyn huulille olemuksellaan. Jambon kanssa ei ainakaan tule tylsää, sen takaa eläväinen persoona. Pieni ja pippurinen poni. Aksu on mukava ja näpsäkkä poniruuna. Miellyttävä, joskin haastava ratsastettava. Leevi kuului myös haaveideni kohteisiin, kun saavuin Seppeleeseen. Suomenpieni on edelleen jäänyt mieleen "villinä ja vapaana". Orin pääkopassa se taitaa nimittäin olla preerioiden mustangikuningas... Luy on äärimmäisen hyväkäytöksinen ja kuuliainen heppa, josta saisi ties mitä irti! Myntti on mieleeni; eläväinen, elohopeainen tamma, joka on alati liikkeessä. Harmi vain, ettei mulla oikein tahdo aika riittää, ja usein mietinkin, pitäisikö luopua... Mutta turvaudun ajatukseen "sitten joskus". Palmikko on rauhallinen ja tyyni, ihanan tasainen tammuska. Pella on nyt erityistarkkailussani, synnyttähään se kohta maailmaan mitä odotetuimman ja toivotuimman varsun! Pella on kaikenkaikkiaan nätti ja näppärä tamma. Pikku, aloittelijan unelma ja talutustuntien luottoratsu. Onneksi Seppeleessä on Pikku, kimon ruunan läsnäolo rauhoittaa kummasti. Rensu, Seppeleen Tarzan! Kesyyntymätön orhi, joka ei kenelle vain alistukaan. Sentti, Sentti, Sentti. Jostain kumman syystä pidän Sentistä ylitsevuotavasti. Siinä on jotain leppoista ja letkeää, ja olenkin vannoutunut kuupää-fani. Kamuliini saa nyt ilmeisesti luvan jäädä Seppeleeseen, jee. Rehellinen ja reipas, upea hevonen. Kiira nautiskelee elämästään emänsä vierellä. Varsasta voi kuoriutua oiva ratsu ja ennenkaikkea ystävä. Sera, oh. Sähäkkä, tulinen, äärimmäisen kiehtova. Olen salaa melkoisen kiintynyt Seraan, ja se kuuluukin ehdottomiin suosikkeihini - ja ihan kärkipäähän, joskaan ei ykkössijalle. Sikke on rento vuonis, jonka hoitopäiväkirjaa on kiva selailla. Luotettava ja rempseä otus. Riinan olen säilönyt muistoihini porttinani Seppeleeseen. Olen kiitollinen yhteisestä ajastamme ja toivon tammalle kaikkea hyvää; odotan kärsimättömänä, milloin pääsen taas nauttimaan Chaon taidokkaista hoidoista. Taigan kohdalla on pakko mainita wear. En voisi kuvitella Taigan olevan Seppeleessä, ellei sen huoltajana olisi nimenomaan werkku. Taiga on symppis tamma, joka on tullut tutuksi lähinnä Hildan kautta. Tiia-lehmän kaltaisia pomminvarmoja ratsuja tarvitaan, ja olenkin iloinen, että Tiiuska meillä asuu. Hyväntuulinen ja tyyni heppa, jota eivät ympäristön tapahtumat saa suunniltaan. Janus, iih! Kaistapäinen kepposkuningas, jota ei kuitenkaan vaan voi olla rakastamatta.
|
|
|
Post by Nana on Jul 25, 2009 19:57:17 GMT 2
Anttu, mieleenpainuva kimo, jonka voin helposti kuvitella eläväksi vaikka tähän viereeni luonteensa perusteella. Suurehko ja taitava (!) ruuna. Blade, oikea supertykki; mamma, kisatykki sekä samalla hoitajan rutistettava nallekarhu. Käsinkosketeltavan kaunis tamma! Blondi, tynnyri<3 Ensimmäinen ratsastukseni oli täällä seppeleessä nimenomaan Blondilla. Taitava tamma hienoisista liikakiloista huolimatta (:D). Synnyttänyt maailmaan toinen toistaan upeampia varsoja. Eppu, varmasti yksi lempihevosistani täällä Seppeleessä. “Kermakarkki“ on oiva nimitys tälle hevoselle. Todella miellyttävä ratsastaa, ei ollenkaan kömpelö koostaan huolimatta! Topi, ori johon en ole juuri tutustunut, mutta loistavat mielikuvat olen saanut varsinkin Rosin tarinoiden avulla. Paras muistoni Topista on kuva Rontista, Topista ja rosista. Floora, tatti ja tikkari, mitähän sanoisin. Ei ehkä lempparini, mutta tällä tammalla on tiettyä pilkettä silmäkulmassa ja tuo mukavaa erilaisuutta sakkiin! Makunsa kullakin. Pampula, siirin bestis! (: Ikuinen karkailija, toimiva tuntiponi, joskin ei-aina-niin-kiltti. Osaa monenmoista lajia, lahjakas hyppääjä ja taitaa myös westernin. Cassu, grr :) Todella kaunis suurikokoinen ruuna, jonka “palautumisesta“ olen erittäin iloinen. Kuonopilkku on päivän piristys! Humu, meidän humppelo! Ihana ja pirtsakka tunnilla, tosin ravi on mitä on :D silti aaaaivan ihana tamma ja yksi suosikeistani<3 Hilla, tästä tulee mieleen joku jojon jengi-sarjakuva jossa ne marsut on niin järjettömän karvaisia :3 Hilla on valloittava neiti, jonka säikyn ulkokuoren sisällä piilee varmasti taitava ja elämäniloinen issikka! Tarkemmin en ole vielä päässyt tutustumaan. Siiri, silmäteräni<3 Toinen ensimmäisistä ihastuksistani, jota salaa kuolailin ennen hoidon aloittelua. Aika sieni poni, täytyy myöntää :) Ei helpoimmasta päästä, mutta söpöimmästä kyllä. ja sehän mulle passaa. Jambo, jampskuukkeli, jamppa, jamboliisa. Kaikkien kaveri ja suojakuningas! Aksu, voi että <3 Oikein lutunen poika, josta olen pitänyt heti alun alkeen. Taitava, välillä vaativa poni. Leevi “It's so beautiful“ on melkein kaikki mitä voin sanoa. Järkyttävän upea ori, josta olisin Carkkina (kuten carkki onkin) ylpeä. Sopivan pieni, vaikea mutta mukava ratsastaa. Olen kiitollinen hetkistä jotka vietin Leevin kanssa 8)! Luy jätti! leiriheppani, johon en ole viellä juuri tutustunut; mutta silmääni on kyllä pistänyt ruunan taitavuus. Lauhkea kuin lammas. Myntti oiva ja hieno pikkuneiti! Seuraa toivottavasti mammansa kavionjälkiä. Palmikko nätti! Kiltti ja rohkea, jonka todistaa se, että selvisi hienosti estepelostaan. Pella, purr mikä russi! Monet täällä odottelevat tämän reippaan hiirakon varsaa. Upea otus (; Pikku, hih! Säteilevä perustuntiponi, joka erottuu joukosta hassuttelevalla ponimaisuudellaan.<3 Rensu, Reni on Sastun taitava orhi, johon moni ei ole päässyt koskemaan. Sentti, puolikuu! Luotettava tuntiratsu oriudestaan huolimatta. Monien suosikki, omistaa suuren ja kultaisen, rehdin sydämen. Kamuliini, Liina on kertakaikkisen ihana tamma<3 hieman tuntematon silti vielä luonteenpiirreiltään minulle. Kiira, hassu kikkarapäävarsa! kuonopilkkukerho<3 Sera, diivatamma, johon olen nähnyt monen irl-hevosen samaistuvan :) Oikein kaunis. Sikke, voi tätä pullaa<3 taitava hyppääjä, nätti, aah, kilttikin. Riina Riina on aika tuntematon minulle, kuitenkin Sipen hieno jälkeläinen. Taiga, Taigsu, toinen ensi-ihastuksistani <3 karvainen mammutti, ilman wearia olisivat monet mielikuvat toisenlaisia taigasta. Kaikkien halinallesuosikki! Tiia, lehmä, kiltti ja rauhallinen maastohepo. : D Janus, pippurinen poika piristää päiviä!
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jul 27, 2009 11:06:49 GMT 2
Anttu - Anttu on oikein mukava känkkäränkkäheppa, joskin kyllä turhan isokokoinen. Blade - Tähän hevoseen en ole kerinnyt oikein tutustua, mutta tamma vaikuttaa aika herkältä ja säpsäkältä hevoselta, jolla olisi varmasti mukava mennä joskus. Blondi - Ihana, iso ja vielä kerran ihana noricuminhevonen, josta tykkään kovasti. Eppu - Erittäin suloinen karamellipolle, kuuluu yksiin suosikeistani. : ) Topi - Tähän herraan en ole tutustunut juuri ollenkaan, joten valitettavasti en osaa sanoa mitään. Floora - Ex-ravuri, joita näkee vähän harvemmin virtuaalimaailmassa. Tykkään kovasti : ) Pampula - Ensimmäinen suosikkini Seppeleen hevosista, ja kuuluu vieläkin niihin. <3 Shettikset ovat aina ollut mieleeni, ja tämä vekkuli tapaus ei ole poikkeus. Cassu - Ex-hoitsu, joka on tietty mulle hyyyyvin rakas. <3 Olen tykännyt tästä hevosesta aina sen luonteen takia, herkät halinallet on mun mieleen. Humu - Suloinen minisuokki, joka on myös yksi suosikeistani luonteensa ja ulkonäkönsä puolesta. Ompelukoneravi ei haittaa. : ) Hilla - Ihana issikka, johon en kyllä ole kovin tarkasti tutustunut.. Siiri - Shettis, josta pidän kovasti! <3 Ulkonäkö on mieleeni, eikä luonne jää yhtään huonommaksi. Jambo - Ihana känkkäränkkäpolle. Rakastan tuota merkkiä, se on niin.. no, hauska Aksu - Aksu on suloinen ponski, jolla on hauska mennä tunnilla. Leevi - Leeviin en ole kerinnyt pahemmin tutustua.. Luy - Sympaattinen jättiläinen, joka kuuluu - ylläripylläri - suosikkeihini. : ) Myntti - Mynttikin vaikuttaa mukavalta, tosin en tunne tätä tammaa kovin hyvin. Palmikko - Ihana suokki, harmi kun on yksäri. Suloinen ulkonäkö. Pella - Ihuna pikkutamma, josta tykkään kovasti! Pikku - Tämä se vasta symppistapaus onkin! Pikku on tosi suloinen ja ihana poni, joka on sulattanut monen sydämet, kuten myös minunkin. Rensu - Rensu.. tähän hevoseen en myöskään ole kerinnyt kovin paljon tutustua, harmi kyllä. : ( Sentti - Sentti oli myös alkuun suosikkini, tälläkin pollella ihana kuukuvio otsassa. : ) Kamuliini - Kamuliini ei ole kovin tuttu tapaus minulle, valitettavasti.. Kiira - Kiira, suloinen pikku varsuli, joka sai juuri ff-arvonimen. Ihan ansaittu oli! Sera - Serakin on tosi ihana hevonen, tosin en ole kerinnyt sen pahemmin tutustua. Sikke - En tiedä, mutta tämä hevonen tulee aina mieleen Jassusta. x) Söpö vuonis on, juu. Riina - Riina? Nyt kyllä menee huonosti, en ole kuullutkaan tätä nimeä aikaisemmin? :''D Taiga - Taiga on monen suosikki. Minusta tamma on oikein mukava, nättikin. Tiia - Oma lehmämme! Tykkään, ja kuuluu suosikkeihini. Janus - uusi polle, joka vaikuttaa erittäin hauskalta päivänpiristeeltä.
|
|
|
Post by kisuli on Jul 27, 2009 11:28:43 GMT 2
Anttu - Känkkäränkkä :---D Komea, tosi osaava herra! Olen pari kertaa mennytkin tunneilla ja mukava on.
Blade - En ole mitenkään tutustunut, mutta ulkonäöltä todella kaunis. Dreamerin oma hoitsu... : D
Blondi - Ah, mun ex-hoitsuni ♥ Tätä jos mitä virtuaalihevosta olen rakastanut, kauan... (: Mutta elämä on. No niin, söpö "pikku" kylmäverinen : D
Eppu - Karamelli-ruuna, mulla tulee heti Eppu mieleen Elkusta ja varsinkin Wirestä. Aluksi oli yksi suosikkini, nyt laskenut...
Topi - Komea ja taitava, muuta en voi sanoa. Syntyi juuri kun olin Portugalissa :--D
Floora - Mun piiloihailuheppa #1. Ex-ravuri, hyvin energinen sellainen ja harvinaisempi näky virtuaalitalleilla.
Pampula - Ensimmäinen hoitsuni täällä. Energinen, kahlekuningas.. Tai no, kuningatar.
Cassu - Mun piiloihailuheppa #1 jaetulla sijalla Flooran kanssa >:''D Rauhallinen, kiltti... Kuonopilkku on hyvä lisä.
Humu - Humppeloinen, ja ompelukoneravi. En kai ole kertaakaan mennyt Humulla, mutta söpö/kaunis on. Just sellanen piensuokki kun voi vain ajatella.
Hilla - Jossun oma energinen issikkaneito, joka kyllä tietää mistä naruista vetää. Tulee monesti luettua, mitä tamma tänään keksi tehdä..
Siiri - Toinen energinen kahlekuningatar Siiri, mitä Seppele ois ilman Siiriä ja Pampulaa? Sirppana, pieni mutta pippurinen.
Jambo - Rauhallisen tuntuinen, laiskahko eestin-ruuna. Jennan oma halinalle.
Aksu - En tunne kyllä yhtään, ihastuin kyllä kun tuli Seppeleeseen, mutta en sen koommin ole ruunaan tutustunut.
Leevi - Letkajenkka, Carkin suokki. Olen myös tätä hoitanut kerran, mutta jotenkin... Ei vain tärpännyt. Hieno/komea.
Luy - Iso jättiläinen. Isot ovat lempeitä. Piste.
Myntti - Vieraampi otus, jälleen kerran. Mitä olen Liinan tarinoista tajunnut, tamma vaikuttaa humoristisen energiseltä pakkaukselta.
Palmikko - Carkin hoitsu, varmasti yhtä tärkeä kuin tämän Leevikin. PalmikkoaKIN olen hoitanut ja ihana on.
Pella - Joku sadannestuhannes hoitsu, mä muistan vielä vaikka kuinka hyvin. Erittäin... erittäin ponimainen ja saa hymyn suulle.
Pikku - Tätä nyt en sentään ole hoitsuksi ottanut. Ruuna on sirommanpuoleinen, rauhallisen tuntuinen jätkä, vissiin olen tunneillakin joskus kokeillut.
Rensu - Siirtyi jo aikoja sitten Reegalta Sastulle. Rensu on tosi komea FWB, joka hyppää hyvin, mutta toisinaan saa Sastun hermot kirelle.
Sentti - Sentti, puolikuupää. Lähes ruunamainen ori jälleen kyseessä. Aivan täydellisen näköinen, ei mitään virhettä minun silmälleni. Jotain aivan täydellistä, suosikeissani : D
Kamuliini - Liinu ei ole yhtään tuttu, en ole edes ehtinyt käydä moikkaamassa.
Kiira - Saipa juuri ff-arvonimen, ja sen ansaitsikin. Eloisa, pikku varsa.
Sera - Kuuluu suosikkeihini, mutta ikävä kyllä vain ulkonäön takia, koska en sen tarkemmin tunne...
Sikke - On ihana vuonistamma joka kyllä voisi muuttua hyvin oikeaksi ja saapastella tänne meille! Yksäreistä ihanin... (sori, jos loukkasin jotakuta..)
Riina - Riinuskainen, todella iso! En hyvin tunne mutta ex-hoitajan Josefiinan tarinoita tälle olen lukenut tässä ihan lähiaikoina.
Taiga - Taigapallo, tosi nätti. Rauhallinen, kuitenkin pilke silmäkulmassa kulkeva Wearin oma halinalle.
Tiia - Seppeleen lehmä! Rauhallinen, tulee todellakin mieleen jotenkin Mari. Vähän turhankin rauhallinen omaan makuuni, siksi riippuu kahden paikkeilla - suosikeissa vaiko ei.
Janus - Poni, joka tuo paljon energiaa tallille karkailuineen päivineen. Uusi, tahdon kokeilla kun siirtyy elokuussa tunneille.
/ paljon hevosia. /
|
|
|
Post by Karoliina on Jul 27, 2009 19:18:21 GMT 2
Anttu - Anttu on sellainen tallin äkäpussi, josta kuitenkin pidetään. Herralla olen mennyt muutamat tunnit, ja on erittäin kiva hevonen. Pidän! Blade - Musta leidi, jolla on omat ihailijansa. Baldella en ole vielä tunneilla mennyt, mutta tykkään. Blondi - Raskas tammamamma, joka on Rosin silmäterä. Löllykkä, jolla on ihan omat luonteenpiirteensä. Eppu - Karamelli-EppuPeppu. Herra on syötävän ihanan värinen, pölläsen tän, kun saan tilaisuuden, häähää! : D Upea! Topi - Nuori ori poeka, jota Ros hoitelee. En hirmuisesti ole tuutustunut, mutta vaikuttaa kivalta hevoselta. Floora - Anteeksi, elämä on. Pidin sinusta, pidän vieläkin. Harmi vain, kun piti mennä, ja lopettaa. Mitään en kuitenkaan kadu, tykkään edelleenkin♥ Pampula - Tikittävä shettistamma, josta tykkään kamalasti! Úbersöpö poni, jota voisinkin hoitaa. Cassu - Turpapilkusta muistan, muistan kyllä muutenkin. En tunneilla ole vielä mennyt (muistaakseni), kumma kyllä. Úberihana, vanhempia hevosia Seppeleestä. Humu - Pomppuravi, muuta ei voi sanoa. Piensuokit ovat söpöjä, Humu on tälläinen<3 Hilla - Issikka, josta löytyy actionia. Jossun silmäterä, joka pistää ranttaliksi. Kuitenkin 'kengurun' kuoren alla piilee kultainen sydän. Siiri - Powerponi. xD Valloittavat silmät, Nanan silmäterä. Ihanan värinen, ihanan luonteinen. Jambo - Eestikkiputte, jota voisi halia vaikka tunti tai kaksi. Kuupää, jolkottele meille! Aksu - Aah, fantastinen, úbersöpölutunenkultahanimussukka, josta pidän, ei, en pidä, rrrrakastan nääääääin paljon. Ok, en mene liiallisuuksiin, mutta Seppeleen paras konimus♥♥ (sori.. : Leevi - Entinen hoitsuni, jota en kuitenkaan ajan puutteen vuoksi hoitanut pidempään. Tempperamenttinen suokki ori, joka painii omassa sarjassaan. Luy - Tallin jättiLuy. En ole tutstunut sen enempää, mutta toivottavasti tutustun. Myntti - Ihana leidi, jolla on omat ihailijansa. Pidän. Palmikko - Tammamamma, josta tykätään. Carkin oma kullanmuru, ja monen varsan äitee. Pella - Russponi, jolla olen monesti tunneilla jolkotellut. Ihana harja, ihana väritys. Karo like<3 Pikku - Persoonallinen, rauhallinen poni, josta pidän myös. Pikulla en ole mennyt kauheasti tunneilla, mutta muutamia kertoja jolkotellut olen. Rensu - En kauheasti ole tutstunut, mutta kaunis(krhm, komea, anteeksi) hevonen, jota olen myös pikkuisen ihaillut. Sentti - Kuupää, nro two! Pidän Sentin luonteesta ja ulkonäöstä, tunneilla en ole mennyt. Kamuliini - Seppeleen aito kasvatti, jonka ottaisin mielelläni hoitsuksi. Suokit jyrää! Kiira - Palmin oma vaavi, joka on varttunut jo aika lailla. Kiira on suloinen turpapilkkuineen. Sera - Sähäkkä tamma, joka tykkää Katista, ja Katti siitä. Seraa olen ihaillut salaa, mutta paljastinkin sen vasta nyt : D Sikke - Söpö norjis, Pipsan oma mussukka. Tästä tammasta tykkään, upea! Riina - Riinaan en ole sen kummemmin tutstunut, mieleeni tulee vain Mari. Ärh, ei saa ajatella, eieiei.. Chaon tammaliini. Taiga - Takkuturkki, jonka Wear on ansainnut. Tuleva mamma. Vitsi, tämmösen ottaisin kyllä heti! Tiia - Äääh, Tiiakin tuo aina mieleeni Marin. Jotenkin muistuttaa niiiin kauheesti sitä. Karo, turpa kii, ja keskity nyt. Seppeleen oma kanttura, joka tosin on hevosen muodossa. En muistaakseni ole mennyt tunneilla. Janus - Seppeleen uusin koppura, joka on aika poni karkailemaan. Ruunasta löytyy vaikka energiaa vanhalle paaville. Varmana kokeilen, kun tulee tunneille. //Soppun sanoin, kamalasti hevosia..//
|
|
|
Post by Aimie on Sept 20, 2009 20:08:53 GMT 2
Alma on suloinen turrikka, tämä neitokainen mahtaa näyttää mammutilta talvisin. :--D Vielä uusi tapaus, mutta haluaisin jo päästä ratsastamaan. Kovin hellyyttävä tapaus kaiken kaikkiaan.
Anttu on osaava ja iso ruuna, jossa on myös haastetta. Se, ettei se ole hörisemässä heti uudelle hoitajalleen tai muulle tutulle, tekee siitä mielenkiintoisen. Antulla en olekaan vielä mennyt, mutta varmasti hieno ratsastaa!
Blade on yksi lemppareistani ja olen kovin ihastunut tähän mustaan leidiin. Olisi upeaa hoitaa tätä ja odottelenkin (paha minä) mahdollista ja varmasti erittäin kaukaista (apu)hoitajahakua, sillä olen kertakaikkisen rakastunut! Kapasiteetikas tamma, jota en ole vielä uskaltautunut kokeilemaan.
Blondista kukaan ei varmaan voi sanoa pahaa sanaa! Suloinen, iso tammamamma sulattaa varmasti kenen tahansa sydämen. Vaikkei mikään GP-tason ratsu olekaan (eikä tarvitsekaan!) niin mahtava, kokonsakin puolesta, on. Maastoretkien luottohepo.
Eppu
Floora
Pampula on kunnon perusshettis, jonka jokainen ratsastuskoulu tarvitsee. Pikkulasten ja vanhempienkin ihmisten halinalle, jolla on myös luonnetta.
Cassu on yksi Seppeleen hevosista, joista pidän paljon. Ei sillä tavalla, että haluaisin hoitaa sitä, mutta ratsastaessa se on mukava! Usein toivonkin poikaa tunneille :') Hiukkasen iso mulle, mutta pidän kovasti. Siinäpähän lihakset kehittyy kun pompit selkään...
Humulla on tullut ratsasteltua pari kertaa. Kukapa ei rehdistä suomenpienhevosesta tykkäisi. Humu kuuluu myös lemppareihini. Monilla ratsastajilla hyvin toimiva tamma.
Siirissä on shettisvoimaa parhaimmillaan! Siinä on juuri sitä ponimaisuutta, jota jokaisessa ponissa on. Tässä tapauksessa sitä on ammennettu ihan kunnolla pienelle ponille. Nimensä veroinen.
Jambo
Aksu
Pella on yksi hevosista, joihin ihastuin heti alettuani seikkailla Seppeleessä. Suloinen, kiltti mutta vauhdikas pikku ponitamma on todellakin mieleeni! Hyvä perustuntiponi. Tuskin jaksan odottaa mammaloman päättymistä.
Pikku
Sentti
Kamuliini on vielä hieman uusi minulle, mutta silti jos ehtinyt tulla yhdeksi suosikikseni. Ahkera työmyyrä, jolla riittää sitä kuuluisaa suomalaista sisua. Mukava ja iloinen tapaus!
Tiia
Janus - siinä vasta poniherra. Januksen kanssa ei varmasti tulisi ikinä tylsää, sen verran ruuna varmasti keksisi kepposia päänmenoksi. :D Olisi kiva päästä ratsastamaan tätä ja testata kuinka monta kertaa tippuu selästä. Haastetta riittää, se on tässä ponissa parasta.
Topi
Hilla - ihana issikka. Tykkään issikoista ja niillä olen ratsastanut paljon, joten niistä ei voi olla pitämättä! Hillalla on persoonallinen luonne (vaikkakin on hankala). Jossu on napannut itselleen kultakimpaleen! Tämän hoitajana tai ratsastajana olisi varmasti mielenkiintoista olla.
Leevi
Mynttiin olen Bladen tavoin ihastunut. (Asiaan ehkä vaikuttaa se, että kyseessä on Bladen varsa :DDD) Myntti ja minä emme ehkä olisi yhdessä se kaikkein parhain parivaljakko, mutta tammaa olisi kiva hoitaa! Nuorissa hevosissa on aina innokkuutta ja erilaista suhtautumista elämään kuin vanhemmilla hevosilla, mikä tekee niistä mielenkiintoisia.
Palmikko
Rensu
Sera on taas yksi näistä Seppeleen hevosista, joihin olen toivottomasti ihastunut. Kauniin värityksen omaava neitokainen, johon voisi tutustua lähemminkin.
Sikke
Riina
Taiga onkin nykyään hoitoponini, mutten silti ole vielä ehtinyt kunnolla tutustua. Suloinen ja lempeä ponitamma, jolla on kuitenkin reippaasti omapäisyyttä ja luonnetta vaikka muille jakaa! Tullaan varmasti hyviksi ystäviksi tulevaisuudessa. <3
Toivo
(Kiira)
Svante
Tintti
Epämääräinen ihkutus ja sekava höpinä jatkuu joskus.
|
|