|
Post by Carkki on Aug 30, 2008 8:36:34 GMT 2
Nanan kanssa samaa mieltä ja tosi suuret kiitokset kun muakin joku käyttää tollasessa huipussa tarinassa 
|
|
|
Post by Carkki on Aug 30, 2008 19:09:24 GMT 2
Ja Jossun & Wearin tänpäiväset tarinat (30.8) olivat kivoja  Ja mua näköjääs halutaan tätä nykyä käyttää kaikissa tarinoissa 
|
|
|
Post by Sastu on Sept 1, 2008 15:59:17 GMT 2
Carkin uusin kuva Palmille oli kaunis, oikein kiva, se tämänpäiväinen.  // Onnea kaikille kohiksiin päässeille! (pakko pungertaa tähän)
|
|
|
Post by Carkki on Sept 1, 2008 16:00:29 GMT 2
tarkotitko sitä tippumiskuvaa? vai tänpäiväistä?  kiitti kummiski 
|
|
|
Post by Johanna on Sept 6, 2008 11:27:26 GMT 2
Aihihi, pipsan tarinat ovat niin loistavia, laittavat aina hymyn huulille ja kuvat ovat niiiiiin söpöjä  <3
|
|
|
Post by Josefiina on Sept 7, 2008 18:03:17 GMT 2
Voi hitsi kun olisi taas noin 5328 kommentoitavaa kuvaa ja tarinaa, mutta tyydyn tällä kertaa kehaisemaan "vain" Jennaa. Am I flying oli tunnelmallinen, sujuva ja mukava tarina, jota luki tosi mielellään. Eikä siis vain siksi, että satuin itse olemaan siinä.. Jenna kirjoittaa muutenkin hirmukivoja tarinoita, joista pidän melkoisesti. 
|
|
|
Post by Johanna on Sept 7, 2008 18:14:10 GMT 2
Hahahah, päivän naurut Katin uusimmalle Sentin hoidolle!
|
|
|
Post by Jenna on Sept 7, 2008 19:13:38 GMT 2
kiitos jossukka. : ] mun nimipä ei kovin usein tääl hillu. :3 sunki tarinat ovat sitä A-luokkaa. muidenkin tarinat ovat kivoja, kun yleensä satun selailemaan nuita uusimpia hoitotarinoita. ; >
nyt ei ole mielessä mitään kohisehdotusta, kun en ole kunnolla kerennyt tsekkaamaa ja funtsimaa. :s
|
|
|
Post by Jenna on Sept 12, 2008 14:03:47 GMT 2
marielin se tuntimasu kuva blondista oli kiva, jotenki ihastutti minua. o;
|
|
|
Post by Sastu on Oct 5, 2008 12:06:09 GMT 2
Pullat pelissä -tarina Pipsalta oli kyl niin parasta!  Nauroin pitkään, ja sai hyvälle tuulelle. Ihan paras tarina! <3
|
|
|
Post by Josefiina on Oct 6, 2008 18:52:17 GMT 2
kiitos jossukka. : ] mun nimipä ei kovin usein tääl hillu. :3 sunki tarinat ovat sitä A-luokkaa. muidenkin tarinat ovat kivoja, kun yleensä satun selailemaan nuita uusimpia hoitotarinoita. ; > Pyh ja pah, kirjoitat tosi kivoja tarinoita ja huomaa että oikeasti välität Jambosta  Jihuut ja jahuut Pellan puunaajille, Fiialle ja Alinalle! Molemmat kuuluvat ihan ikisuosikkeihini, joiden tarinat luen kaikki ajatuksella läpi. Fiia ja Alina kirjoittavat mainioita, sopivan mittaisia ja lämpimiä tarinoita tavallisesta tallielämästä ja välillä hassuista sattumuksista. Tykkään! ♥ + Tämä nyt tähän: myöhästyneet kiitokset Annelle kohiskuvastani. Ihastuin siihen ensisilmäyksellä ja meinasi silloin sydän halvaantua, kun huomasin tutunnäköisen hepan & henkilön potretin Seppeleen etusivulla  Pus!
|
|
|
Post by Alina on Oct 6, 2008 19:08:33 GMT 2
Kiitokset Jossu, ihan sydäntä lämmittää tuollaiset kommentit kun ei niitä kovinkaan paljon täällä foorulla minusta kuule. Itsestäni noihin tarinoihini liittyen tuntuu, että kirjotan kauheita tynkiä, kun muut kirjottavat tekstiä suunnilleen 3 ruudullista.
Voi kun vaan tuo Fiia ei täältä Seppeleestä minnekään katoaisi, mitä nyt pahoja enteitä lueskelin tuolta hoitomerkintäpalkinnot topicista. /: En tuu pärjäämään Pellan kanssa. MUTTA pidin Fiiukan tämän päiväisestä (6.10) hoitotarinasta ihan üüber paljon, tosi ihanaa että miekin pääsin mukaan. (:
|
|
|
Post by Fiia on Oct 7, 2008 7:08:42 GMT 2
Kiitos ja kumarrus Alinalle ja Josefiinalle, kyllä lämmittää nämä tällaiset aina aika ajoin (: Ja tottahan siut Alina piti johonkin tarinaan ottaa mukaan - aika sattuma jos ei koskaan törmättäisi ;>
Älä Alina huoli, kyllä mie varmaan Pellan hoitoa tässä jatkan niin pitkään kuin hyvältä tuntuu, ja nyt ainakin tuntuu tosi hyvältä, pieni inspiraationpoikanen pääsi iskemään. :'D
|
|
|
Post by Anne on Oct 9, 2008 19:45:04 GMT 2
Huh, aika pitkä tuo Josefiiana eka Hilla-hoitis. Miten joku jaksaa kirjotella..  *respect*
|
|
|
Post by Josefiina on Oct 10, 2008 19:05:52 GMT 2
Huh, aika pitkä tuo Josefiiana eka Hilla-hoitis. Miten joku jaksaa kirjotella..  *respect* Tack! 3) Kieltämättä vähän innostuin... (Arvaa onko kiva jatkaa tuosta, luon itselleni kamalat paineet: "PAKKO OLLA AINAKIN 2 SIVUA!!") wear oot ihana, pelastit päivän! ♥ Juuri kun olin päässyt kunnon "yhyy qkaan ei raxsta mua"-fiilikseen, luin hänen uusimman hoitotarinansa ja ilahduin tosissani. Mukavaa, että joku jaksaa mainita Hillan muutenkin kuin 'se vei mun hepan karsinapaikan'-mielessä. (:<) Pus!
|
|