gitta
Uusi ihmettelijä
|
Post by gitta on Jan 30, 2023 19:05:59 GMT 2
Gekon hoitajaksi hakee 16-vuotias Gitta Salonen. Ystäviä Gitalla ei ole ikinä oikein ollut sosiaalitaidoista puhumattakaan. Tyttö on henkisesti vahva, koska on kokenut elämänsä aikana vaikka mitä. Ei Gittaa oikeastaan haittaa, jos muut kohtelevat häntä töykeästi, mutta kuitenkin puolustaa itseään tarvittaessa. Hän on kilpailuhenkinen, ja se aiheuttaa välillä ongelmia. Gitta on myöskin harrastanut hevosia melko kauan.
Gekko vaikuttaisi mukavalta ja leppoisalta hoitoponilta. Vaikka Gitta kokenut onkin, isoilla hevosilla kolunnut ponikokoinen tyttö kaipaa pikkuponien kanssa touhuamista.
|
|
gitta
Uusi ihmettelijä
|
Post by gitta on Jan 30, 2023 19:10:05 GMT 2
Gekon hoitajaksi hakee 16-vuotias Gitta Salonen. Ystäviä Gitalla ei ole ikinä oikein ollut sosiaalitaidoista puhumattakaan. Tyttö on henkisesti vahva, koska on kokenut elämänsä aikana vaikka mitä. Ei Gittaa oikeastaan haittaa, jos muut kohtelevat häntä töykeästi, mutta kuitenkin puolustaa itseään tarvittaessa. Hän on kilpailuhenkinen, ja se aiheuttaa välillä ongelmia. Gitta on myöskin harrastanut hevosia melko kauan. Gekko vaikuttaisi mukavalta ja leppoisalta hoitoponilta. Vaikka Gitta kokenut onkin, isoilla hevosilla kolunnut ponikokoinen tyttö kaipaa pikkuponien kanssa touhuamista.
|
|
Neela
Uusi ihmettelijä
|
Post by Neela on Feb 14, 2023 18:34:10 GMT 2
Moi! Oon Neela, 12v ja haluisin hakee Gekkon hoitajaks. Me muutettiin tän tallin naapuriin äitin kans viime kuussa ja mulle luvattiin et saisin ettiä uuden hoitoponin. Aiemmin siis hoisin sellasta yhtä russiponia pari vuotta eli osaan hoitaa poneja hyvin ja tehä vähän tallitöitäki. En oo kyllä kovin kokenu ratsastaja mut oon ajanu paljon ja sitä paitsi Gekko vaikuttais ihan täydelliselle mulle ratsastukseenki kun se on niin kiltti. Kävin kans teil kokeilutunnil viime kuussa ja menin sillon just Gekkolla niin aattelin hakea nyt kun se oli kiva ja haussa ja sain luvan kans! Ehtisin siis käydä tallilla monta kertaa viikos kun me asutaan täs vieressä.
Toivottavasti pääsen hoitajaks lupaisin pitää tosi hyvää huolta Gekkosta!
|
|
|
Post by Emmy on Feb 14, 2023 21:05:47 GMT 2
Tervetuloa Gekon hoitajaksi Neela! Kirjoitele itsestäsi kuvaus (yleinen keskustelu > kuvaukset itsestänne tänne) ja tee oma kaappi. Hoitaminen tulisi aloittaa 2vk sisällä! :) Tervetuloa Seppeleeseen!
|
|