Janna Luhta
Uusi ihmettelijä
Seppeleen estevalmentaja
Koulutaso: vaB
Estetaso: 160 cm
|
Post by Janna Luhta on Mar 16, 2020 20:13:35 GMT 2
! Kisaviikonlopun takia maasto on siirretty lauantaille 11.4. !
Estevalmennusrenkaaseen hyväksytyt ratsukot kutsutaan tutustumismaastoon lauantaina 11.4. Jokainen ryhmä ratsastaa tunnin mittaisen lenkin, jota Janna Luhta vetää. Reitillä kierretään reippaassa tahdissa Seppeleen isoimpia maastopolkuja ja hypätään lopuksi pari lumiselle pellolle tuotua tukkia. Maastolenkkien jälkeen Seppeleen oleskeluhuone on varattu muutamaksi tunniksi valmennusrenkaaseen kuuluville. Talli tarjoaa keittolounaan, jota syödessä valmennettavilla on mahdollisuus tutustua toisiinsa.
Muualta tuleville on varattu traileritilaa parkkipaikalta. Vierashevosten on mahdollista saada karsinapaikka päivän ajaksi.
Lauantaiksi on luvattu pilvipoutaa ja -7 pakkasastetta.
Tapahtumasta ei tule kehystarinaa, maksu vapaaehtoinen!
Ryhmä 1 (klo 10-11) (Janna - Agi) Inkeri - Siiri Kurre - Halla Saaga - Abrianna Salma - Bonnie
Ryhmä 2 (klo 11:30-12:30) (Janna - Perle) Jusu - Belisa Susanna - Tintti Kristian - Verdi Elias - Töpseli Rasmus - Carri
Ryhmä 3 (klo 13-14) (Janna - Pinja) Emmy - Chico Amelie - Uula Aaron - Henki Lili - Blue Ansa - Husu
|
|
Janna Luhta
Uusi ihmettelijä
Seppeleen estevalmentaja
Koulutaso: vaB
Estetaso: 160 cm
|
Post by Janna Luhta on Apr 2, 2020 19:52:20 GMT 2
Kisaviikonloppu osui maaston kanssa päällekkäin, joten tapahtumaa siirretty! Uusi maasto lauantaina 11.4.
|
|
|
Post by Anne on Apr 4, 2020 17:45:09 GMT 2
TutustumismaastoHalla oli maastoreissulla hieman kuuma, kuitenkin, kun Kurre höllensi otetta ja antoi tamman mennä hieman vapaammin, tukitkin ylittyivät mallikkaasti.
|
|
|
Post by Emmy on Apr 21, 2020 19:23:31 GMT 2
Estevalmennusrenkaan tutustumismaaston viimeinen ryhmä oli lähdössä Seppeleen pihasta liikenteeseen. Janna Luhta istui Pinjan selässä ja odotteli, että kaikki olivat valmiita lähtöön. Itse varmistin vielä, että Chicon vyö oli sopivan kireällä. Me oltiin Chicon kanssa lähdetty vähän extempore hommaan mukaan, kun Salma oli Jannan kanssa juteltuaan kertonut, että meillekin olisi tilaa. Salma itse oli myös renkaassa mukana Bonniella. Lopulta se oli ollut minun mielestä tosi hyvä idea. Saataisiin treeniä ja kisakokemusta, mitä me tosissaan Chicon kanssa tarvittiin. Se oli ollut mulla kohta kymmenen kuukautta ja oli aika, että rupeisimme treenaamaan kunnolla ja oikeasti kisaamaan. Ei Chicoa mulle puskaponiksikaan hankittu. Chico viihtyi keväisessä maastossa hyvin. Meillä oli superhauskaa!
|
|