|
Post by Emmy on Dec 18, 2019 11:53:42 GMT 2
24.12. Pidetään taas perinteinen aattoratsastus! Avoin seppeleen hoitajille ja hevosen omistajille. Matkaan lähdetään noin puoli kolme iltapäivällä. Loppumatkasta, pimeän tultua sytytetään lyhdyt! Tallille palataan neljän aikoihin, olohuoneessa tarjolla glögiä, pipareita ja joulutorttuja. TERVETULOA MUKAAN! Emmy - ChicoSaaga - Akka Aava - Peck Salma - Bonnie Pyry, Oona - Iita (reki) Tapahtumasta vapaa maksu!
|
|
|
Post by Salma on Dec 27, 2019 21:09:01 GMT 2
Aava ojentamassa Bonnien selkään nousseelle Salmalle lyhtyä aitan edessä.
Hyvää joulua! ♥
|
|
|
Post by Saaga on Feb 6, 2020 13:25:04 GMT 2
Saaga ja Akka laukkapyrähdysellä!
|
|
|
Post by Pyry on Feb 9, 2020 10:38:15 GMT 2
"Juuh elikkäs." "Muistathan sä miten tää valjastus tehtiin?" "Joo joo, mietin vaan hetken." "Uskaltaakohan sinne kyytiin päästää ketään..." "Oota nyt hetki, kyllä tää... Eiku mikäs remmi täältä roikkuu!" "..." "...ok, mä googlaan."
"Kaikki valmiina?" "Jep!" "Juu." "Valmista." "...joo?" "Pyry?" "Mä tsekkaan vaan yhden jutun..." "Pyry!" "Pitäiskö mun jäädä kyydistä pois?" "Ei tässä mitään, ihan just valmista." "Tota..." "Mennään vaan, meinasin vaan unohtaa tsekata aisaremmit!" "..." "Ihan hyvä reissu tästä tulee." "...kivaa."
"Huh." "Hengissä takaisin, se on aina plussaa." "Joo, nyt rauhaisampaa joulua kaikille, kiitos." "...mikähän remmi tänne lattialle oli muuten jäänyt?" "..."
|
|