simona
Perustallilainen

Hoitoheppa: Walma
Oma heppa: Pampula
|
Post by simona on Nov 8, 2015 20:01:44 GMT 2
Etsitään hoitajaa Pampula-nimeä kantavalle shetlanninponilleOman pienen ajanpuutteen vuoksi etsitään hoitajaa. Pampulan omistaa 13-vuotias Simona ja poni asustaa Liekkijärven pihatossa. Hoitomerkinnät tapahtuvat Pampulan päiväkirjassa, joka löytyy tältä alueelta, mutta linkitän sen myös hoitajalle kun hän saa paikkansa.
Frozen Princess Pampula on leikkisä, vähän päälle metrinkorkuinen shetlanninponi joka on kevyellä liikutuksella. Poni tykkää paljon maastoilusta ja sen kanssa voi tehdä kevyitä treenejä missä sattuu ja hömpötellä. Ei siis vakavaa meininkiä, huumorintajua ja maalaisjärkeä saa olla. Pampula on 15-vuotias ja koulutasoltaan Helppo B. Toiminut ennen ratsastuskoulu Seppeleessä tuntiponina. Hypätty ratana 60cm.
Työtehtäviin kuuluu Hoitopäiviä ei ole, mutta sunnuntaisin on Pampulan vapaapäivä, milloin sitä ei liikuteta. Ponia liikutetaan väh. 3 krt viikko kevyesti. Varusteista huolenpito ja ponin harjaaminen.
Hoitaja Hoitajaksi etsitään ponikokoista, shetlanninponeille sopivaa tyttö taikka poikahahmoa. Täytyy olla hieman kokemusta virtuaalihevosista, hoitaminen tapahtuu joko tarinoiden kirjoittamisella tai piirtämisellä, mutta myös luovemmat tavat (runot tmv) sallitaan kyllä! Maalaisjärkeä täytyy löytyä. Suositeltava olisi vähintään kahdesti kuukaudessa, mutta lomista ja tauoista olisi hyvä ilmoittaa. Jos hoitajasta ei kuulu pitkiin aikoihin, voin lopulta ottaa mahdollisesti uuden.
Kirjoita hakemus, miksi juuri sinun pitäisi olla Pampulan hoitaja ja kerro hahmostasi. Hakemukseen voi halutessaan rustata näytteen.
  kuvien tekijänoikeudet kuuluvat Annelle. PONIN OMILLE SIVUILLE PÄÄSEE TÄSTÄ
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2015 16:52:19 GMT 2
Ajattelin joskus, että pyytäisin Simonalta, josko voisin alkaa hoitaa Pampulaa. Mut nyt kun hoitajahaku myös Pampulle aukesi, mun täytyy sanoa, että sydän jätti parikin lyöntiä välistä.
Musta löytyy tietoa tällä hetkellä auki olevasta hoitajahausta, mutta yleisesti ottaen olen vielä juuri ja juuri shettisrajoihin mahtuva, höyhenenkevyt teinityttö. Virtuaalikokemusta minulla on noin 1,5 vuotta, kaikki se aika on käytetty lähinnä virtuaalihevosten hoitamiseen. Luonteeseeni kuuluu pieni äkkipikaisuus ja draamailu, mutta yleensä olen iloinen, pirteä ja maalaisjärkeä käyttävä tyttö.
Miksi Pampula?
Pampula on tosi söpö poni, mutta on shettiksessä muutakin hyvää kuin söpö ulkonäkö. Minusta tuntuu, että Pampula olisi oikea vaihtoehto rentoon maastoiluun ja ilman satulaa käppäilyyn. Ei haittaa, ettei Pampu hyppää tyyliin metriä tai väännä koulua vaativiin tasoihin asti, Pampula on hirmu ihana juuri sellaisenaan mitä on nyt. Pampulalla on tuuhea ja pörröinen untuvatukka, paksu talvikarva ja valloittavat suklaasilmät, täydellistä! Ei luonteessakaan ole valittamista, pidän juuri vähän leikkisämmistä ja pirtsakoimmista poneista, ja Pampula tulikin kyseeseen.
Millaista hoitoni tulisi olemaan?
Jos satun pääsemään Seppeleen tuntihevoselle hoitajaksi, se ei mun menoa hidasta! Panostaisin merkintöihini parhaani mukaan, ideoisin myös ehkä vähän luovempia merkintöjä, esimerkiksi savityöt ja/tai puutyöt kuuluisi niihin taiteellisempiin merkintöihin. Me tutustuttaisiin ensiksi ihan rauhassa Pampulan kanssa toisiimme, esimerkiksi metsälenkeillä, pitkillä kuranpoistohetkillä ja maastakäsittelyllä. Voisin kokeilla vaikka Parellin seitsemää leikkiä Pampun kanssa! =)
Toivottavasti tärppää, Pampula vaikuttaa mahtavalta ponilta!
|
|
Perla
Uusi ihmettelijä
Profiilikuva © April 2015
Hoitoheppa: Pampula
|
Post by Perla on Jan 7, 2016 15:39:58 GMT 2
Pienen mietinnän jälkeen vastustamatonta karvapalloa ei enää voinut kestää, ja hakemusta oli pakko raapustaa kehiin! Perla?Perla on juuri 18 ikävuoden saavuttanut ruotsalaisnaisen alku, jonka suusta taittuu ruotsin lisäksi suomi, englanti, kuin myös muutama islanninkielinen sana. Iloinen ja energinen Perla on aina hyvällä tuulella, ja vain 155 sentin pituus & reili 40 kilon paino vie nuoren pikkuponien selkään, jotka ovat mitä yleisimmin rodultaan shettiksiä. Naikkosta ei juuri pahalla päällä näe, hänelle on myös annettu ikiliikkujan titteli, eikä se ole juurikaan ihme. Perla on nimittäin lähes aina liikkeellä, vain tallilla tuon näkee rauhoittuvan, ja jaksavan pysähtyä rapsuttelemaan ja hoitamaan poneja. Uhkarohkea ja ehkä vähän yllytyshulluksikin luonnehdittu Perla ei kyllä karta haasteita, eikä näin ollen isoja hevosiakaan, mutta silti hän soveltuu kokonsa vuoksi parhaiten ponien selkään. Perla on erittäin optimistinen tyttö, johon on helppo tutustua. Ratsastuspuolella Perla on vauhdikas tapaus, joka ei voi sanoa "ei" vauhdikkaalle estetuokiolle tai maastolenkille, satulan kanssa tai ilman. Ei kouluratsastuskaan ole Perlasta kamalaa, mutta esteiden, etenkin maastoesteiden, tuoma vauhti on vauhdista & vaarallisista tilanteista pitävän tytön mieleen. Perla on tutustunut myös lännenratsastukseen ja vikellykseen, joten myös ne lajit on jo vaahtosammuttimen kokoisena hevostelun aloittaneen Perlan hallussa. Kiinnostunut myös luonnollisesta hevostaidosta, joten välttää parhaansa mukaan kannuksia, raippaakin. Pampula?Perla ei voinut muuta kuin rakastaa Pampulaa - heti, kun sen näki. Hoitajahaun tullessa sydämeni jätti lyönnin tai pari välistä, ja nyt mietinnän jälkeen tulin siihen tulokseen, että mun on pakko hakea Pampulalle hoitajaksi. Pampulan luonne on just sellanen, mistä mä tykkään, eli vähän ponimainen, leikkisä ja vauhdikas. Pystyisin tarjoomaan Pampulalle aktiivista ja monipuolista touhuamista, jättäen aikaa kuitenkin myös sulle. Jaksaisin hoitaa Pampulaa, satoi tai paistoi. Sisällyttäisin tarinoihin myös kohtuullisen määrän kommelluksia, ettei kaikki olisi kuin tylsästä kirjasta - pelkkää ruusuilla tanssimista. Olis mahtava tutustua niinkin ihanaan poniin miltä Pampula vaikuttaa, ja saada siinä samalla pitkäaikainen ystävä. Miks mä?Mulla olis aikaa Pampulalle, ja tarinoita tulisi useamminkin kuin paristi kuussa. Pystyisin kuitenkin jättämään aikaa myös sulle ja Pampulalle, koulukin vie osan elämästäni, oikeat hevoset suurimman osan. Jaksaisin myös siinä sivussa tehdä panostettuja merkintöjä Pampulan kirjaan, joissa me tehtäisiin asioita monipuolisesti ja paljon. Oon niin sosiaalinen ihminen, että olisin varmasti hyvissä väleissä sunkin kanssa. Talvisin terkuin, Perla 
|
|