|
Post by Anne on Jan 17, 2015 12:52:17 GMT 2
Ystävänpäivänä on oiva hetki muistaa rakasta tallitoveria haluamanlaisella tervehdyksellä. Ilmottaudu muistamaan ystävää viimeistään 7.2.2015. Arvon jokaiselle osallistujista henkilön, jolle voi lähettää ystävänpäivätervehdyksen. Saat henkilön tietoosi, kun lähetän sen sinulle yksityisviestinä. Tervehdykset/muistamiset julkaistaan tässä topassa ajanjaksolla 12.-15.2.2014. Pidäthän sitä ennen sinulle valitun ystävän salassa
Tapahtumasta jaossa merkki:
Tervetuloa mukaan!Ilmoittaudu alle =) Emmy <3 Pyry <3 Tuulia <3 Salma <3 Clara <3 Britta <3 Eetu <3 Fiia <3 Cella <3 Luna <3 Sandra <3 Nadja <3 Wenla <3 Amanda Inkeri <3 Pihla <3 Rosa Loviisa <3
|
|
|
Post by Anne on Feb 10, 2015 11:06:27 GMT 2
Kaikille jaettu ystävät. =) Jos et ole viestiä saanut, laita yksäriä. Oma kone vammailee sen verran, että joku saattoi jäädä lähtemättä.
Ihanaa rakkauden ja ystävyyden viikkoa kaikille <3<3
|
|
|
Post by Salma on Feb 12, 2015 8:38:20 GMT 2
Ihanaa ennakkoystävänpäivää Luna ja Humu! ♥
|
|
|
Post by Clara on Feb 14, 2015 9:19:36 GMT 2
|
|
|
Post by Pihla on Feb 14, 2015 10:02:03 GMT 2
Eikös se ajatus ole tärkein... Hyvää ystävänpäivää!
|
|
|
Post by Wenla on Feb 14, 2015 11:22:41 GMT 2
Heipsansaa, Eetulle vaan! Pitkät ja hauskat tarinat, joissa on paljon kivoja aiheita! Aina löytyy juttu uus, olkoon Däni tai Inkeri tai joku muu. Piirrokset aivan mahtavia, niitä jaksaa kyllä katsella Eetu hahmona hyvin hupaisa, kommeluksia sattuu monia! Eetu kuuluu Seben porukkaan, niitä kuluneita vitsejä laukomaan. (okeivaiskaa) Alex on Eetulle justiinsa sopiva, ehkä vähän harmaita hiuksia tuottava. Mutta ei se mitään, koska SUPER-Eetua ei lannista mikään! Eihän? Toivottaa, Wenla
|
|
|
Post by Cella on Feb 14, 2015 13:00:02 GMT 2
Ihanaa ihanaa ystävänpäivää ihanalle Rosalle!! ♥: Sellerisi
|
|
|
Post by Inkeri on Feb 14, 2015 13:31:42 GMT 2
P.s Nyt muistin, miks oon vältelly mustien ponien piirtämistä, kipeenä piirtämistä ja käsin piirtämistä, mut ei anneta sen haitata8) Claran lisäksi hyvää ystävänpäivää iihan kaikille muillekin! Pp.s. Puhelimella laitoin tän, joten kuvaa saa pienentää, jos on ihan järkyn iso!
|
|
|
Post by Loviisa on Feb 14, 2015 16:45:33 GMT 2
Ystävänpäivä valkeni kirkkaana ja aurinkoisena. Jää kiilteli potkurin alla kun vetelin kohti tallia. Kurvasin pihaan ja jätin potkurin rivin jatkeeksi monen muun pyörän ja potkurin viereen. Kipitin portaat ylös oleskeluhuoneeseen. Siellä oli suurinosa tallilaisista, etsin katseella Wenlan ja kiiruhdin hänen luo. "Oikein loistavaa ystävänpäivää Wenla!" halasin ja ojensin kortin sekä pienen pussukan. Istuin alas jutustelemaan muiden ystävien kanssa sekä syömään suklaasydämmiä ja juomaan höyryävää kaakaota. Oli ihana istua siinä, heppahöperöjen kanssa ystävänpäivänä. # onnellinen Hyvää ystävänpäivää koko Seppeleen poppoolle!! <3
|
|
|
Post by Emmy on Feb 15, 2015 0:15:23 GMT 2
Hyvää ystävänpäivää Pihla ja muut rakkaat Sebeläiset !!
|
|
Eetu
Uusi ja innokas
|
Post by Eetu on Feb 15, 2015 11:46:00 GMT 2
Mulla oli kiire. Mopo ei meinannut lähteä käyntiin, sisko oli rimpsalla ja mulla ei ollut ystävänpäiväkorttia. Potkaisin rengasta ja kiiruhdin takaisin sisälle - kai nyt joku fiksu oli ostanut jonkinlaisen ystävänpäiväkortin, jota ei oltu vielä lähetetty. Pengoin keittiön kaapit ja laatikot, kunnes keittiötason nurkassa olin näkevinäni vilauksen jostakin pinkistä. Sen oli oltava ystävänpäiväkortti! Nappasin kortin kätösiini sen kummempia miettimättä ja tungin sen reppuun. Kaahotin portaat alas ja olin lentää nenilleni, mutta selvisin mopolle asti. "Käynnisty nyt..." manasin, ja kun moottori hyrräsi, hyppäsin Riejun selkään ennennäkemättömällä vauhdilla. Pää neljäntenä jalkana vilistin talliin, ja pikaisen alakerrantsekkauksen jälkeen en nähnyt haluamaani henkilöä. Mulla oli missio: ystävänpäiväkortti täytyi toimittaa mun salaiselle ystävälle. Ilmoitustaulun kautta poikettuani sain räpellettyä puumerkkini ja ystävänpäiväntoivotukset kortin taakse. Mua takuulla odotettiin yläkerrassa. Läväytin olohuoneen oven auki ja haukoin happea äänekkäästi. Koko huone tuntui hiljentyneen kuin veitsellä olisi leikannut, kun kaikki tuijotti mua. "Fiia! Siinähän sä olet! Hyvää ystävänpäivää", tokaisin ja kumarruin halaamaan hämmentynyttä tyttöä. Leveä virne huulillani tökkäsin kortin tytön näppeihin ja röyhistin rintaani. Mä tein sen! "Ai, täähän on kiva kuulla", Fiia sanoi hämmennyksensekaisen naurun säestämänä. Vääntäydyin punapään viereen lukemaan kortin sanomaa, ja läiskäisin avokämmenellä itteäni naamaan. Idiootti... Mutta olihan se toisaalta tottakin. Tekijänoikeudet GrumpyCatilleHYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!
|
|
Nadja
Perustallilainen
Hoitoheppa: Edi ja Taiga
Koulutaso: HeC
Estetaso: 60-70 cm
|
Post by Nadja on Feb 15, 2015 14:39:50 GMT 2
|
|
|
Post by Fiia on Feb 15, 2015 16:31:44 GMT 2
Painan viimeisen pisteen i:n päälle ja nojaudun taaksepäin ihailemaan aikaansaannostani – salaisen ystäväni Sandran ystävänpäiväkorttia. Itse askarreltu kortti ei ehkä ole se kaikkein hienoin, mutta takapuolelle kirjoitetusta tekstistä tarkoitan joka sanaa. Sandra, nauravainen mustatukkainen tyttö, joka huolehtii Aristosta kadehdittavan hyvin, on iso osa Seppelettä. Alle vuodessa hänestä on tullut niin tiivis osa talliporukkaa, että on vaikeaa edes kuvitella aikaa ilman tyttöä. Toivottavasti onnistun kortillani kertomaan sen hänellekin! Sandra on… … mahtava, hymyileväinen energiapakkaus! … aina ystävällinen ja avulias … ihanan aktiivinen osallistumaan tallin tapahtumiin ja touhuihin … huippua juttu- ja maastoseuraa … taitava ratsastaja & hevosenkäsittelijä … huolellinen ja tunnollinen tyyppi … Aristolle juuri oikea hoitaja … tärkeä osa Seppelettä … ihana ystävä!
|
|
|
Post by Pyry on Feb 15, 2015 19:34:02 GMT 2
|
|
|
Post by Sandra on Feb 15, 2015 21:04:08 GMT 2
ps. HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ IHAN KAIKILLE!!
|
|