|
Post by Anne on Nov 4, 2014 10:06:31 GMT 2
Kausimerkkikokeilu lähtee käyntiin talvikauden 1.12.2014-28.2.2015 aikana. Ansaittavissa on siis kausimerkki: Kausimerkkiin oikeuttaa kauden aikana (vähintään) tehdyt: - 3 hoitomerkintää - 1 tuntimaksu - 1 tapahtumaan osallistuminen - talvista toimintaa/tunnelmaa hm:ssä, tuntimaksussa tai tapahtumassa - joulun tunnelmaa hm:ssä, tuntimaksussa tai tapahtumassa - Tapahtumamaksuja ja tuntimaksuja päiväkirjassa ei lasketa HM:iksi tässä tapauksessa Palautetta ja kehitysideoita otetaan vastaan erityisesti merkin ansaintakohdista. Merkinnät hoitovihkoihin ja tuntitarinoihin: HM1 HM2 HM3TMTAPTalvitunnelma: Joulutunnelma: Päivitetty: 18.12.2014 Nimi | HM1 | HM2 | HM3 | TM | Tap | | | | Britta | x | x | x | | x | x | x | | Cella | x | x | x | x | x | x | x | x | Clara | x | x | x | x | x | x | x | x | Daniel | x | x | x | | x | x | x | | Eetu | x | x | x | x | x | x | x | x | Emmy | x | x | x | x | x | x | x | x | Fiia | x | x | x | | x | x | x | | Inkeri | x | x | | | | | x | | Jason | | | | | x | | x | | Kuú | x | x | | | x | x | x | | Loviisa | x | | | | x | | | | Lynn | x | | | | | x | | | Luna | x | | | x | | | x | | Nadja | x | x | x | | x | x | x | | Nuutti | x | x | x | | x | x | x | | Odelie | x | | | | | | | | Pihla | x | x | x | x | x | x | x | x | Pipsa | x | x | x | | | x | x | | Pyry | x | x | x | x | x | x | x | x | Rosa | x | | | | x | | x | | Salma | x | x | x | | x | x | x | | Sandra | x | x | | | x | x | x | | Sussu | x | x | | x | | | | | Tuulia | x | x | x | x | x | x | x | x | Wenla | x | x | x | | x | x | x | | | | | | | | | | |
Tuntimerkintä puuttuu; Britta, Däni, Fiia, Salma, Wenla)
|
|
|
Post by Tuulia on Nov 4, 2014 15:31:09 GMT 2
Oi ihanat tunnelmamerkinnät!♡ Ainakin tää on suhteellisen helppo saavuttaa, kiva!=) Jos kausimerkkejä satelee melkeen kaikille niin kevätkaudella voi kokeilla tiukempia ehtoja, esim. lisää osallistumisia.(:
|
|
|
Post by Britta on Nov 4, 2014 19:21:29 GMT 2
Tämä on kyllä tosi kiva kokeilu, jospa lähtee hyvin rullaamaan! Merkkaako Anne nämä merkinnät sitten? =)
|
|
|
Post by Anne on Nov 4, 2014 22:02:58 GMT 2
Joo, mie merkkaan
|
|
Nadja
Perustallilainen
Hoitoheppa: Edi ja Taiga
Koulutaso: HeC
Estetaso: 60-70 cm
|
Post by Nadja on Nov 4, 2014 22:07:48 GMT 2
Tosi mahtava juttu, tsemppaa myös omalta osin kirjoittamaan! (:
|
|
Kuú
Perustallilainen
Hoitoheppa: Eela
|
Post by Kuú on Nov 9, 2014 11:22:52 GMT 2
Kuulostaa tosi kivalta! Oi vuodenaikamerkkejä, jotka kyllä inspas ja kannusti. ♥ Kattoo miten saan aikaa revittyä jostain. : )
Musta on kiva, että merkkeihin on mahdollisuus kaikilla ja rennosti osallistumalla. KK't on esim kiva merkki, koska siinä saa vähän spessua tunnustusta aktiivisuudesta, mutta muuten on kiva, että merkit ei vaadi ihan valtavasti. On kiva olla mukana, rennosti, eli hyviltä vaikuttaa nämä ansaitsemiskohdat. : ))
Ps. Ihan huippuja noi tunnelma-merkit! : DD
|
|
|
Post by Inkeri on Nov 9, 2014 17:57:03 GMT 2
Mä en ihan tajunnut tätä, mutta kerta muut tykkää niin kai tää on hyvä uudistus:D
|
|
|
Post by Anne on Mar 9, 2015 15:23:32 GMT 2
Talvikauden kokeilu siis päättynyt. =) Käyn läpi vielä hoitomerkintöjä, joita en ole ehtinyt merkata ja lisään talvikauden merkin kaikille ansainneille siinä samassa.
Palautetta voipi kernaasti antaa =)
|
|
|
Post by Cella on Mar 9, 2015 21:27:25 GMT 2
Huih, kyllä menikin virallinen talvi nopeesti! Mä tykkäsin kyllä, oli just sopivasti vaatimusta, ja tosiaan noi tunnelmamerkit oli niin hauskoja :') Ei ehkä mun silmissä lyö laudalta vuodenaikamerkkejä (hah, himoitsen niitä ehkä vaan siksi kun en ehtinyt koskaan niitä tavottelemaan). Ne oli ideana hyviä ja hauskoja, aina jotain jota kohti kurkotella ja kannustaa panostamaan - olihan ne ainoita joita pysty tavottelemaan pelkillä moitomerkinnöillä! Tämä on mun mielipide, mutta hei ymmärrän ihan täysin sen että ne on ihan syystä pistetty hyllylle.
|
|
Kuú
Perustallilainen
Hoitoheppa: Eela
|
Post by Kuú on Mar 9, 2015 22:33:07 GMT 2
Äh multa tai jäädä tuntimaksut tekemättä, Nuutilla ois ehkä muuten ollu asiaa merkille. Kallistun kyllä kans enemmän vuodenaikamerkkeihin, ne oli ihania. : ) täähän on nimenomaan aktiivisuusmerkki, ei niinkään sisältö, vaikka sisältääkin noi tunnelmamerkit. Ihan toimivalta ja kivalta vaikuttaa edelleen!
|
|
|
Post by Salma on Mar 10, 2015 14:51:18 GMT 2
Oliskohan mahdollista jakaa vuodenaikamerkkejä esim. tallin johdon (Pirre + Kasper + Anne) tai muun vastaavan kombon harteille? Jos useampi tyyppi jakaisi merkkejä, Annella ei olisi yksinkään niin suurta hoitokirjapinoa luettavana.
Itse kyllä tykkäsin myös tästä kausimerkistä. Kumpikin on hyvä!
|
|
|
Post by Anne on Mar 12, 2015 13:43:17 GMT 2
Juu, palautan varmaankin vuodenaikamerkit tai vastaavat tilalle =) Tämä kausimerkkijuttu oli ihan hauska, mutta eipä yhtään sen helpompi toteuttaa =D Joten jonkinlainen rento kompromissi tulossa =)
|
|
|
Post by Pyry on Mar 12, 2015 21:12:14 GMT 2
Mä tykkäsin siitä, että kausimerkissä oli selkeät "vaatimukset", jotka piti toteuttaa merkin ansaisemiseksi. Ainakin itseä ne inspasivat todella paljon! Vuodenaikamerkkejä en osaa kaivata, kun en niihin ehtinyt tutustua. :> Kenties työmäärää yhden henkilön kohdalta saisi pienemmäksi, jos jokainen osallistuja saisi itse merkitä suorituksensa johonkin taulukkoon tai muuten vastaavasti?
|
|
|
Post by Emmy on Mar 12, 2015 21:57:28 GMT 2
Mäkin tykkäsin tästä kausimerkistä ja odottelin jo innolla kevätkauden merkkiä! :D
|
|
|
Post by Anne on Mar 12, 2015 23:24:30 GMT 2
Pyryn idea ois kyllä mahti. Eli vaikka niin, että ne ketkä haluaa havitella kausimerkkiä, voisivat itse pitää siitä kirjaa? Ja oma kirjanpito oikeuttaisi merkkiin. Uudet vuodenaikamerkit voisi tulla rinnalle ja ajattelin myös muita kivoja merkkejä tehdä noin niinkuin vapaasti jaettaviksi
|
|