|
Post by Loviisa on Aug 3, 2014 18:07:51 GMT 2
Meillä matka jatkuu Frankin kanssa!
|
|
Linnea
Perustallilainen

Koulutaso: VaA
Estetaso: 140cm
|
Post by Linnea on Aug 6, 2014 17:05:55 GMT 2
Mä joudun valitettavasti lopettamaan Sentillä, vaikka en millään haluaisikaan.  Aika ei vain riitä enää hoitohevoseen omien rinnalla, niin pitää antaa toiselle mahdollisuus päästä hoitamaan orhipoikaa. No, mutta ehkä vielä joku päivä eksyn kuitenkin Seppeleeseen, jos aikaa on joskus oikeasti enemmän tai yksärihaun kautta. Saa nähdä : )
|
|
|
Post by Anne on Aug 6, 2014 17:13:59 GMT 2
Harmi, kun, Linnea, lopettelet. Tarinasi ovat olleet mahtavia ja kekseliäitä moneen suuntaan. Iloista loppukesää ja nähdään muissa merkeissä virtuaalimaailmassa! =)
|
|
Kuú
Perustallilainen

Hoitoheppa: Eela
|
Post by Kuú on Aug 8, 2014 7:36:01 GMT 2
Jatkan ehdottomasti, Eela on ihana ystävä!
Hmm, toisaalta JOS käy niin, että Karo tai Ilona ei jatka, niin vuoden vanha ensirakkaus Mynttiin ja heti perään Lailaan ihastuminen saattaa aiheuttaa mulle ylimääräistä pohdintaa. Haluan painottaa sanaa jos, koska missään tapauksessa en revi toisten hoitohevosia itselleni! Rotta on kyllä myös kiehtova otus. Pitäisiköhän luoda subi, minkälainen käytäntö niiden kanssa, Annee?
|
|
|
Post by Ilona on Aug 9, 2014 18:03:00 GMT 2
Tässä koko vuoden laiskotellessani oon päättänyt lopettaa Lailan hoitamisen. Löysin Seppeleen melkein 6 vuotta sitten ja tuntuu siltä että nyt on aika poistua kuvioista lopullisesti. En voi muuta kuin kiittää kaikkia Seppeleläisiä ja erityisesti Annea jolle nostan hattua siitä, että hän on jaksanut pyörittää tätä paikkaa näin pitkään. Hyvää jatkoa kaikille! (:
ps. Lailan hoitokirjaan ilmestyy vielä jossain vaiheessa jäähyväishoito, toivottavasti se on ok (:
|
|
|
Post by Karoliina on Aug 10, 2014 16:50:49 GMT 2
Myntin kanssa jatkelen aktiivisen epäaktiivisesti, koulun kanssa tulee olemaan kiirettä, mutta yritän tästä nyt nipistää aikaa ainakin yhteen tarinaan kuukaudessa. Hävettää vähän tämä useamman kuukauden hiljaiselo, mutta aikaa on ollut valitettavan vähän ja asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen c: Mutta kyllä se tästä helpottaa!
|
|