Taru
Perustallilainen

|
Post by Taru on Jan 9, 2013 21:24:37 GMT 2
Jatkan Humun kanssa 
|
|
Riella
Uusi ja innokas

(c) Anne
|
Post by Riella on Jan 9, 2013 23:10:16 GMT 2
Jatkan Lailan kanssa enkä ala luettelemaan hirveää rimpsua miksi olen välillä epäaktiivinen. :--D
|
|
|
Post by Robert on Jan 10, 2013 16:39:38 GMT 2
Jatkelen, ylppäreiden yli kyllä jatkuu tää laiskailu. Vuorokaudesta vaan loppuu tunnit kesken, mutta ennemmin tai myöhemmin helpottaa. Näin myös täälläa...
|
|
Jenny
Perustallilainen

Hoitoheppa: Gitta
|
Post by Jenny on Jan 11, 2013 16:50:28 GMT 2
Jatkan Alman kanssa, nyt kun sain oman läppärin oon aktiivisempi =)
|
|
Linnea
Perustallilainen

Koulutaso: VaA
Estetaso: 140cm
|
Post by Linnea on Jan 11, 2013 18:57:37 GMT 2
Tokihan minä vielä Sentin kanssa jatkan =)
|
|
mappe
Uusi ihmettelijä
|
Post by mappe on Jan 12, 2013 11:58:04 GMT 2
Mä oon tässä pähkäillyt, ja nyt taukoa pidettyäni päätän, etten jatka Patronin hoitajana. Kokemus Seppeleessä on ollut kiva, mutta on pakko ruveta priorisoimaan. En viitti itteäni stressata sillä, etten ehdi käymään hoitamassa ihanaa ja suloista poniruunaa, joten ehkä parempi, että luovutan paikkani jollekin toivottavasti aktiiviselle.
|
|
|
Post by Ansqu on Jan 12, 2013 13:04:58 GMT 2
Minäkin jatkan vielä, pahoittelen tätä epäaktiivisuutta tässä.
|
|
|
Post by Anne on Jan 12, 2013 17:23:47 GMT 2
Oooh, voi harmi, Mappe! =( Mutta ymmärrän täysin. Jään kaipailemaan ihania tarinoitaisi. Kiitokset kuitenkin, kun reippaasti ilmoittelit lopetuksesta ja superkiitokset upeasta hoitajaurastasi! =)
|
|
mappe
Uusi ihmettelijä
|
Post by mappe on Jan 12, 2013 17:54:03 GMT 2
Kiitos kun sain olla täällä hoitajana! Ehkä tuun vielä käymään tapahtumissa ja tunneilla 
|
|
Jeccu
Perustallilainen

|
Post by Jeccu on Jan 13, 2013 14:11:43 GMT 2
ÄÄLKÄÄ potkiko mua D: mulla on vaan ollu niin kauheasti muuta että kaikki virtuaaliheppailut on jääny  Muutenkin ideat pikkasen lopussa kun en enää ratsasta IRL missään :/ koitan keksii jotain, ette te musta näin vaivattomasti pääse (; +++ oon monta kertaa miettiny piirtämistä, muttaku piirtopöytä on mystisesti kadonnu... hmm :--D
|
|
Pinja
Uusi ja innokas

? Anne
|
Post by Pinja on Jan 14, 2013 15:06:55 GMT 2
Jatkan tottakai Eelan kanssa, vaikka vähän on kiireitä ollutkin. 
|
|
|
Post by Dreamer on Jan 24, 2013 20:39:14 GMT 2
Ihan hävettää ku ei oo päässy tänne ilmoittelemaan mitään, mutta viime vuosi meni murtunutta kättä kuntouttaen ja kiinni töissä melko menestyksekkäästi (aamulla 9 töihin ja tuurilla illalla 8 kotona taas), joten netissä roikkumiselle ei ollut aikaa kun piti ihmissuhteitakin hoitaa. Aioin jo ilmoittaa luovuttavani suosiolla, mutta nyt työpaikan muutoksen takia alkaa inhimillisemmät työajat rullaamaan, joten aikaa jää arkipäivinäkin muuhunkin :'D
Eli elossa ollaan (vaikkei uskoisi) ja ajattelin Bladen hoitamista jatkella jos tälläistä tätiä jaksatta katsella vielä
|
|
|
Post by Anne on Jan 25, 2013 10:29:32 GMT 2
Hyvä, hyvä, Driimi =) Kyllä me jaksetaan katella. Hyvä, jos käsi on taas parempaan päin.
--
Sastu ja Reimari laitetaan nyt valitettavasti Seppeleestä pois, kun on ollut jo puolisen vuotta vastaamattomuutta takana. Mutta jos Sastu haluaa LJ:N pihattoon Rensun kanssa, käy hyvin.
|
|
Melissa
Uusi ihmettelijä
Look whose there. -Who? -Melissa ofc!
|
Post by Melissa on Jan 31, 2013 19:44:53 GMT 2
En aio lopettaa, en  Mutta vielä etsiskelen omaa hoitsua, toivottakaa mulle onnea 
|
|