|
Post by Tuulia on Aug 27, 2016 11:07:14 GMT 2
Taas varusteita! Ratsastusvarusteita katselin Huiskan kuvista, ja koitin löytää sen näköiset kamppeet. Muut sitten valitsin samaan sävyyn satulahuopien kanssa =D Ilmeisesti Huiskaa ei pahemmin loimiteta tai klipata, niin katoin vaan yhen loimen mitä voi tarvittaessa heittää niskaan, on varmaan ok.
|
|
|
Post by Daniel on Dec 4, 2016 12:08:54 GMT 2
Rakas Joulu Puki,
Minusta tulee Alan olla aika iso poka. Olen olut tosi kiltinä paitsi kun vahinkgosa rikoin loimen. Enkä purrut Frankia tahalani. Mutta kun nyt olen jo iso, tahdon, etä minut otetaan vakavasti eikä aina naureta niin kuin muut aina tekee ja se on tosi kurjaa. Voisinko pliis saada aikuisen Orin tavaroita? Täsä vähän mun toiveita. Aika cool, eikö? En minä nyt kaikea tarvitse mutta edes jotain olisi kiva saada kun nyt olen olllut niin kiltsisti.
Rakain terveisin ja hyvää Joulua sinullekin Puki sinne Korva Tunturile toivotaa (tosi kilti) ZODIACEQP, Kivimetsän varuste, OddPixel & Mesty
|
|
|
Post by Katsu on Mar 4, 2017 8:07:54 GMT 2
|
|
|
Post by Saaga on Mar 26, 2018 20:24:43 GMT 2
Akalle varustekollaasi, turkoosia, sinistä ja vähän pinkkiä.
|
|
|
Post by Pyry on Apr 29, 2018 8:45:45 GMT 2
Iitasta tuli nyt oranssi ^^ Varusteet Equestrian PRO:lta Loimitusohjeet: - Kuivatukseen talliloimi, päälle sadeloimi jos hikinen vielä ulos mennessä - Talvella tallissa kovalla pakkasella talliloimi - Kevyt toppaloimi, kun -10 astetta tai kylmempää - Kovalla pakkasella (-20 tai kylmempää) 300 g toppaloimi - Sateella, tuulisella tai epävakaisella säällä sadeloimi ulos
|
|