|
Post by Anne on Sept 21, 2012 9:58:00 GMT 2
Edelleen foorumilla on sääntö, että vain yksi nimimerkki / tietokone, jollei asioista erikseen sovita. (Ohjeet Aakkosjärjestyksessä-topikki) Se, että poistaa edellisen käyttäjätunnuksen, ei vaikuta asiaan.Foorumin ylläpitäjänä näen, mikä käyttäjätunnus tai postaus on poistettu, kuka sen on poistanut ja mistä ip-osoitteesta se on poistettu. Ja jos samasta osoitteesta tehdään heti uusi tunnus, näen sen myöskin. Näitä on nyt ollut päivittäin, en vielä banni teitä, että näette tämän tiedotteen. Huomioikaa, että tämä on harratus myös ylläpidolle. Haluan, että tallilla käy rehellistä porukkaa, joiden kanssa on kiva pyörittää harrastusta, kun tämä kuitenkin vie oikeasta elämästä jonkin verran aikaa. Ja kaikki ylimääräinen vääntö vie tästä inspistä ja aikaa, joten, sorry, mutta tiukka linja tämän asian kanssa jatkuu. 
|
|
Nomppu
Perustallilainen

|
Post by Nomppu on Sept 21, 2012 12:36:01 GMT 2
Kannatan todella. Ylläpidolla ei liene tarpeeksi aikaa vahtia 24/7 käyttäjiä, joten jokainen voi omalla käytöksellään vaikuttaa asiaan.
|
|
Selena
Perustallilainen

Koulutaso: Helppo C
Estetaso: re 50 cm
|
Post by Selena on Sept 21, 2012 14:33:12 GMT 2
Jjoo. Mulla on jotain tunnuksia, joilla en oo kirjottanu yhtäkään viestiä, koska en aluks tajunnu et sitä nimee voi vaihtaa, enkä enää muista salasanoja. (:
|
|
|
Post by Anne on Sept 21, 2012 15:38:22 GMT 2
Selena, joo niitä en seuraa, koska ne ovat tavallaan ymmärrettäviä.
Enemmän ne on niitä, jotka ensin yhdellä tunnuksella tulevat huutelemaan joka topikkiin. Sitten poistavat viestit ja tunnuksen ja luovat uuden tunnuksen ja esiintyvät eri henkilönä. Eli näistä kaikista jää jälki tuonne logiin.
|
|
Nuanda
Perustallilainen

100%
|
Post by Nuanda on Sept 30, 2012 18:46:11 GMT 2
Olen myös tavanut joitakin tapauksia oman blogini sivuilla.
Ensin he lähettävät viestin vieraskirjaan ei-rekisteröidyllä tunnuksella, sitten luovat tunnuksen ja esiintyvät eri henkilönä, jolla on eri mielipiteet kuin aikaisemmalla itsellään. Yleisin tapaus on, että haukkuu ensin minun blogikirjoitukseni pystyyn, ja sitten rekisteröityneenä käyttäjänä alkavat puolustaa minua. Tällaiset minä bannin ensi tilassa : )
|
|
|
Post by Anne on Oct 7, 2012 20:44:36 GMT 2
Ei liity täysin tähän, mutta nyt on tullut ilmi, että Nomppu on kopioinut toisten tekstejä ja postannut niitä omina hoitotarinoinaan. Tällaiset myös bannitaan automaattisesti + tottakai poistetaan hoitajista.
|
|
|
Post by anthon on Oct 10, 2012 15:45:49 GMT 2
 Ai siis eikö Nomppu ole enään hoitajissa? Milloin tämä on tapahtunut?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 22, 2013 11:13:21 GMT 2
Minä en ole tätä konetta ihan uutena saanut, kaverilta siis tuli kun uuden sai - en kuitenkaan usko että minua ennen olisi kukaan tällä Seppeleeseen rekisteröitynyt. Ilmoitan varalta, Alysia on siis minun eka rekisteröity henkilö Sebessä 
|
|
|
Post by Clara on Jun 22, 2013 18:24:17 GMT 2
Minä ja siskoni saatetaan käydä välillä samalla koneella, ja joskus käytän kirjaston konetta. Olen kerran tehnyt tänne tunnuksen, mutta poistanut sen heti, siis ennen tätä Claraa. Yleensä kuitenkin käyn puhelimellani täällä 
|
|
simona
Perustallilainen

Hoitoheppa: Walma
Oma heppa: Pampula
|
Post by simona on Jul 19, 2013 18:14:07 GMT 2
Olen siis nyt hotellin koneella ja kännykällä, iPadillä missä milloinkin, eli ei kannata ihmetellä kun pyörin erilaisilla koneilla/laitteilla (: Virossa siis olen ja pääsen käymään n. kerran päivässä 15 min koneella tai muuten käy maksulliseks!
|
|
|
Post by Anne on Jul 19, 2013 18:18:14 GMT 2
Simona, jos oot Pärnussa, niin Georgissa (siinä kävelykadun päässä) on ilmanen open wlan ja tex-mex ravintolassa myös =D =D
|
|
simona
Perustallilainen

Hoitoheppa: Walma
Oma heppa: Pampula
|
Post by simona on Jul 19, 2013 18:28:44 GMT 2
Anne, no hyvä tietää! (: Värkäsin nyt tunniksi vielä tän koneen, mutta kiitos tiedosta niin voin siellä sitten ehdotella syömistä ja tietenkin pääsisin vähän kirjottelemaan! Kirjottelin nyt tuon yhden tarinan loppuun, eikä poissaoloilmoitukseni sitten varmaan toteudu kun pääsen vähän koneelle. Tossa on kyllä viereisessä [200 metriä kävelyä] yks hotelli jossa on meidän tuttuja ja sielläkin on ilmanen kone.
|
|
|
Post by Kikka on Aug 9, 2014 17:04:23 GMT 2
Ilmoittelen nyt varmuuden vuoksi, etten sössi mahdollisuuksiani osallistua hoitokurssille, vaikken uskokaan mitään rikosta tehneeni  Eli mulla saattaa olla tänne toinenkin tunnus, mutta tosiaan tätä vaan käyttelen, ja yhdellä nimimerkillä pyörin. (;
|
|
Andra
Uusi ihmettelijä
Koulutaso: Helppo B
Estetaso: 80 cm
|
Post by Andra on Aug 9, 2014 19:33:44 GMT 2
Mulla taitaa olla ehkä yksi toinenkin tunnus, koska en silloin osannut käyttää foorumia, joten lopetin siihen. Mutta en ole varma onko se enää edes tallella, kun itse en muista sen salasanaa tms.  Tällä hetkellä käytän vain ja ainoastaan tätä 
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 12, 2014 19:07:58 GMT 2
Mun sisko täällä pyöri aijemmin, poisti kuitenkin käyttäjänsä. Siksi voi olla sama IP. Minunkin entistä sähköpostia silloin käytti, kun omaa ei ollut, aarghh...
|
|