|
Post by Anne on Feb 25, 2012 9:59:05 GMT 2
Kevään aikana Artsin ravitallin Vierastalliin otetaan kaksi piirrettyä ravuria koulutettavaksi tai treenattavaksi. Homma tapahtuu rennossa tarina- tai kuvamuodossa. Omistaja voii myös osallistua hevosensa ja tallin elämään tuona aikana. Treenattavasta hevosesta maksetaan Artsille kuvitteelliset 700v€ kuukaudessa. Hakemuksia voi jättää alle Artsilan uusi osoite tässä samassa: www.artsila.piirroshevoset.com
|
|
|
Post by Britta on Feb 25, 2012 11:16:47 GMT 2
Tällaista ollaan odotettu! (: Eli, pääsisikö meidän Nuotta tuohon ravuriksi kouluttamiseen? Nuotastahan yritetään leipoa ravuria, vaikka tuntuukin hieman enemmän ratsupollelta. Ei siinä mitään, mutta ravuria minä tuosta haluaisin toisen suokkini rinnalle juoksemaan. Opetuslähdön on näemmä juossut Elisalla, muttei sen kummemmin mitään.
|
|
|
Post by Ros on Feb 25, 2012 12:53:30 GMT 2
Minun koneja ei taidettas ees ottaa, ku Arse sanois Rosille vaan, että "kouluta itte" =D
|
|
|
Post by Anne on Feb 25, 2012 15:32:07 GMT 2
Ros, kyl maar on mahdollista tuoda kaakki, Artsi vähentää sitten siivun palkasta =D
btw, Onko Rosin ikä vihdoin oikein?
|
|
|
Post by Reega on Feb 26, 2012 0:27:29 GMT 2
Puh, me tarttettais Surkun kanssa "vähän" koulimista, että mielellään hypätään tähän ravitreenien ihmeelliseen rekeen jos vaan mahdollista. Tietty, jos ei sovi että jo tallissa asuvia koneja koulutusohjelmaan otetaan, niin onhan mulla nuo Huovan varsat, joille voisin haluta ravikonin koulutuksen... Tai ainakin toiselle.
|
|
|
Post by Anne on Feb 26, 2012 10:45:24 GMT 2
Reega, mieluiten ulkopuolisia otan lisää, mutta voi Artsi Surkuakin treenailla pientä lisämaksua vastaan tai jos haluat tallihommia joskus heittää
|
|
|
Post by Ros on Feb 26, 2012 13:36:27 GMT 2
Yhellä vuodella menee ikä ylitte, oman irl-ikäni mukaan oon Rosiakin ikäännyttän eli siis 23v :>
|
|
|
Post by Anne on Feb 26, 2012 19:26:58 GMT 2
Ei osaa ei osaa. Mutta täytät tänä vounna 24?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 28, 2012 13:26:06 GMT 2
Chabella kaipaa treeniä, kisattukin on tän 3 vuotiaan neidon kanssa, mutta nyt on tammuska saanut ylipainoa ja alkanut temppuilemaan ajaessa, joten me tarvitaan apua. Chabella ei nyt millään tavalla oo kovin erikoinen, emä kadonnut, isä ei oo kisannut kuin kerran raveissa. Perus ruunikko lv siis kyseessä. Voi olla että treeni aikana käy kisaamassa, jos nyt ylipäänsä treeniin pääsee. Chabellan os. lagerian.webs.com/Hevoset/chabella.htmKiitos kovasti jos Chapen tänne otatte treenaamaan, minä pystyn kyllä osallistumaan tallin tapahtumiin vaikka joka päivä. P.S. Olisin rekisteröitynyt nimellä Veera, mutta se oli ilmeisesti varattu, joten näin nyt sitten
|
|
|
Post by Ros on Mar 1, 2012 21:42:21 GMT 2
Anne: Ei kun täytin helmikuussa sen 23v =D
|
|
|
Post by Anne on Mar 2, 2012 8:22:19 GMT 2
Jee, vihdoin köllii oikein tuo ikä =D
|
|
wjeera
Uusi ihmettelijä
|
Post by wjeera on Mar 2, 2012 11:49:54 GMT 2
Hei, täähän olis täydellinen meille! Mun bimbo- Laia tamma haluis tulla Artsille treeniin (Laian sivuilla oleva kuva on raakaversio, meni uudelleen väritykseen ja pilasin sen silmät. Se näyttää jopa sokeana hevosena paremmalta kuin valmiissa versiossa). Laia ei ole päässyt vielä starttaamaan kummoisemmin oman epäaktiivisuuteni vuoksi. Tarvittaisiin apua vähän siinä, että tamma suostuisi lähtemään treenaamaan ilman toista hevosta/suosikkipalloansa (joo, tässä tulee semmonen wtf-momentti, I know). Radalla tamma ei haluaisi nousta kärkeen vaikka vauhti riittäisikin, se haluaisi mielummin jäädä juoksemaan muiden hevosten rinnalle. Olisi ihanaa päästä edes hetkeksi Laian kanssa osaksi Artsin tallin arkea, tykkäisin kovin. // Ei minunkaan oikea nikki ole wjeera, itse kuljen yleensä nimellä Veera A.
|
|
|
Post by Anne on Mar 5, 2012 12:49:24 GMT 2
Reeneihin otetaan kevääksi Nuotta ja Laia!
|
|
|
Post by Britta on Mar 5, 2012 21:11:49 GMT 2
Kiva! Miten käytännössä toimii, ilmoittelenko sen enemmän tietoja tai luonko päiväkirjaa yms.? (:
|
|
|
Post by Anne on Mar 5, 2012 22:19:40 GMT 2
Teen sellaisen treenattavien sivun Artsilan sivuille.
Tallipäivikseen tai treenipäivyriin voi kirjoitella täällä foorumilla.
|
|