|
Post by anthon on Dec 23, 2012 21:00:15 GMT 2
Alina linkkiä?
|
|
|
Post by Katrin on Dec 29, 2012 11:18:58 GMT 2
Vähän ihania noi kaikki merkit<3 Mutta kysymykseni: Voinko tuoda tänne yksityisen, tai onko kukaan heponen myynnissä? Niin, ja mua mietityttää, että miten oot saanu noin hyvät värit sun piirustuksiin.. Oot varmaan skannannu ne tai jotain:)
|
|
|
Post by anthon on Jan 2, 2013 15:30:42 GMT 2
^ Vastaan nyt annen puolesta. Tällä hetkellä ei ole hevosia myynnissä, eikä hevosia voi tuoda tällä hetkellä tänne tallille yksityisiksi. Annen piirustuksista löydät tietoa ohjeellisista aakkosista.
|
|
|
Post by Katrin on Jan 29, 2013 15:01:07 GMT 2
Näet valtavan ja muhkean rakennuksen. Se muistuttaa kartanon ja linnoituksen risteytystä. Avaat suuren rautaportin, ja kävelet varovasti pihamaalle. Vilkuilet ympärillesi, ja yhtäkkiä näet jonkin suuren ja tumman vilahtavan taivaalla. Lohikäärme! Mutta.. Eihän se voi olla totta? Vai voiko? "Pöö!" Joku huutaa takanasi. Säikähdät ja käännyt äkkiä ympäri. Näet lyhyenlännän, hymyilevän naisen. "Moi, mä oon Katrin, ja olet juuri saapunut Pohjantähteen," Nainen esittelee. Ihmettelet, että mikä on Pohjantähti. "Etkö tiedä? No, se on Lohikäärmetila." Nainen vastaa. Valinta on sinun; Avaatko ne rautaportit? Osoite: katrin777.suntuubi.com
|
|
tiuku
Uusi ihmettelijä
|
Post by tiuku on Mar 2, 2013 11:05:34 GMT 2
Tervetuloa uudistuneeseen virtuaalitalli Metsäniittyyn. Osoite: metsaniittypiirroshevoset.nettisivu.org/Talli sijaitsee idyllisissä maisemissa Metsäniityn järven lähistöllä. Toivottavasti kolahti ja hoitsua etsimään!  T: lisa
|
|
|
Post by Ipsu on Mar 30, 2013 19:45:23 GMT 2
Hei, Tervetuloa kesäleireille vuodelle 2013, tä,llä hetkellä löytyy esteleiri ja vapaaleiri tervetuloa :) Tallini sivut: www.ratsutilalumia.webs.comKIITOS
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 4, 2013 17:38:05 GMT 2
Olen käynyt aikaisemmin n. 3 virtuaalitallilla mutta jokainen on n. 2-5vk päästä lopettanut toimintansa ja tosi harmi kun täältä ei nyt saa hoitohevosta  Mutta jos löytyy niin tällaista kokemusta löytyy - Oon käyny virtuaalitalleilla, joskin erilaisilla - Oikeanpuoleista ratsastusta löytyy länkkää 1 vuoden verran ja enkkua n. 6 vuoden verran - Olen ennen hoitanut hevosia ja tiedän miten niitä hoidetaan - B-tason enkkuratsastaja
|
|
|
Post by Julius on Oct 27, 2013 17:49:16 GMT 2
Olisiko mitenkään mahdollista, että voisit piirtää minulle jonkin sortin mustavalkoisen hevosen? 
|
|
|
Post by kataz on Feb 20, 2014 19:09:48 GMT 2
voitko tehdä minulle hevosen ihan sama keksi vaikka joku 
|
|
|
Post by Nepsu on Mar 11, 2014 21:45:30 GMT 2
Hei! Olisin kysellyt, että voiko tänne majoittaa yksityishevosen. Jos voi niin lähetänkö siitä kuvan ja sinä piirrät sen ja laitanko muut perustiedot  ? Pitäisikö minun laittaa myös itsestäni, että millainen olen ja minkä näköinen yms. muuta?
|
|
|
Post by Heisku on Mar 22, 2014 12:07:57 GMT 2
|
|
|
Post by ***Minä vain*** on Apr 25, 2014 18:41:24 GMT 2
Heij!
"Ensiksikin täytyy sanoa että on kyllä aivan mahtava talli. (pst. - Valehtelematta paras jonka olen virtuaalimaailmoissa nähnyt) Tallilla on ihana ilmapiiri ja kuvat ovat kaiken A & O."
Kysymys: Annelle: - Onko mitään vinkkiä piirustusohjelmaan,joka sopisi vasta aika aloittelevalle piirtäjälle? Minulla on perus ilmainen PAINT mutta se ei ole kovin tehokas/monipuolinen. Kiitos paljon,jos vastaat!
* Onnea ja menestystä Seppeleelle,virtuaalimaailman kuninkaalle *
|
|
ex-virtuaali heppatyttö
Guest
|
Post by ex-virtuaali heppatyttö on Apr 26, 2014 14:28:40 GMT 2
Moikka! Sattumalta vaan netissä selailin ja törmäsin tähän talliin. Aivan uskomattoman paljon nähty vaivaa tähän. Todella hienosti rakennettu ja kaikki on saatavilla. Itsekin nuorempana virtuaalitalleilla käynyt ja aikoinaan omankin tehnyt, mutta ihan alkoi jo sama innostus palailla, kun sivujasi selailin  en kyllä taida enää osata käydä tällaisissa ja kirjoitella. Oikeen hyvää kesää heppahöperöt  oli pakko vaan jättää viestiä. Harvoin näin huolella ja ajatuksella tehtyä nettitallia löytää. Mahtavaa!
|
|
Trollskogenin Talli, Wilma
Guest
|
Post by Trollskogenin Talli, Wilma on Jun 12, 2014 16:31:04 GMT 2
Moi noi linkit ei mulla jostain syystä toiminu o.o mutta olis kiva jos kävisitte kurkkaamassa mun virtuaalitallin (ei oo piirretty; trollskogenintalli.webs.com/Hoitajia oltais vailla joka hevoselle just nyt c; Eli käykää kurkkaamassa! p.s Nää sivut *-* kuolen nää on niin ihanat *-*
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 24, 2014 19:52:58 GMT 2
Hei! Onpas tämä ihana talli! Saatan alkaa hoitamaan joskus, jos tulee hevosia hakuun!
|
|