|
Post by Anne on Feb 14, 2012 16:23:59 GMT 2
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 25, 2012 18:11:22 GMT 2
Anteeksi jos tänne ei nyt saisi kirjoitella, mutta en millään löytänyt nappia (jos sellainen on) mistä tehdä uusi aihe. Haluaisin vain mainostaa hieman talliani: Tervetuloa virtuaalitalli GreenGrassStablelle. Talli on vasta uusi, mutta kehittyy jo kovaa vauhtia. Hoidokkeja vielä vähänlaisesti, mutta niitä tulee koko ajan lisää, joten kaikille löytyy varmasti hoidettavaa. Toivottavasti edes vilkaisisit ja vaikkapa jättäisit puumerkin vieraskirjaan! ♥: peyta greengrass.nettisivu.org
|
|
|
Post by tinsku on Jul 8, 2012 12:10:25 GMT 2
|
|
|
Post by belove on Aug 5, 2012 14:24:25 GMT 2
Mä tykkään tästä sivusta ihan hirveesti mutta miten saa itselleen hoitohevosen,miten pääsee tunnille? ;Den ole koskaan ollut MISSÄÄN virtuali tallissa niin en tiedä miten virtuaalitalleissa käydään ??? ??? voiko tänne itse lähettää piirustuksia? voiko täällä olla jokin henkilö esim. pipsa?
|
|
wilma
Uusi ihmettelijä
|
Post by wilma on Sept 9, 2012 9:04:43 GMT 2
Mun mielestä tää on hyvä paikka! Olin jo pitkään ettiny hyvää virtuaalitallia. Aion osallistua hoitajakurssi kakoseen:-)
|
|
tiuku
Uusi ihmettelijä
|
Post by tiuku on Sept 12, 2012 17:40:31 GMT 2
Tervetuloa uuteen virtuaalitalliini Metsäniittyyn!  Osoite on: http:metsaniittypiirroshevoset.nettisivu.org
|
|
|
Post by Seppeleonkiva on Sept 16, 2012 9:03:51 GMT 2
Tosi kiva talli! Olette taitavia piirtämään! Olen addikti kohta varmaan... :oooo Minun ja kaverini talli löytyy www.httppiirrostalli.nettisivu.orgMekin piirrämme hevosemme, sillä piirtäminen on tosi hauskaa 
|
|
|
Post by ex hoitaja on Nov 9, 2012 22:58:11 GMT 2
Toipas tämäkin paikka paljon muistoja mieleen. Onhan siitäki jo varmaan 6 vuotta kun ekan kerran täällä kävin... Kylläpäs aika menee nopeesti. Kiva kuitenkin huomata että paikka on edelleen pystyssä, ja joitakin tuttuja kasvojakin täällä vielä näkyy. Entiiä muistaako kukaa mua enää, mutta hoidin joskus Flooraa (joka on näköjään poistunut tallista) ja Humua. Voin kyllä sanoa että oli hienoja aikoja silloin, kun pääsi elementtiinsä kirjoittamaan. Mutta nykykään ei varmaa riittäis aika, eikä välttämättä enää kiinnostuskaan. Mutta joo ei mulla varmaa muuta. Oli pakko kuitenki tulla kirjoittamaan. Toivottavasti saatte pidettyä näin hienon virtuaalitallin kasassa vielä pitkään!  - Roosa
|
|
|
Post by Katrin on Dec 7, 2012 14:01:20 GMT 2
He(i)ppa!
En tiedä, saako tänne mainostaa, mutta kun surullisen suuret silmäni eivät löytäneet mistään mitään "topicinluomisnappulaa". Niin, mulla ois yhtä ja toistakin asiaa, nimittäin tässä: 1. Voinko ostaa täältä yhden hevosen, toisin sanoen onko kukaan hevosista myynnissä, tai oletko valmis myymään?
2. Tulkaa kaikki vierailemaan upouuteen piirrostalliin, Tuuvan talliin!Luvassa on ihania hetkiä molemminpuolin, ja kiiruhtakaa, sillä luvassa on myös jouluinen viikonloppuleiri! Lukekaa siis lisää sivuiltani osiosta Toiminta. Ehkäpä haluat ottaa jonkun Tuuvan hevosen hoitsuksesi, vai mitä sanoisit hiilenmustasta Dimmasta, pippurisesta Piretasta, kujeilevasta Dropista tai kaveruksista, Grannista ja Reiskasta? Ai niin, tallimme villein orii on myös vapaa... Nimittäin raisun suloinen Hessu!
|
|
|
Post by Katrin on Dec 7, 2012 14:03:53 GMT 2
Niin, melkein unohdin tärkeimmän.. Tässä Tuuvan tallin osoite! hopeaharja7.suntuubi.comTervetuloa, kurkkaathan myös joulukalenteriin!
|
|
|
Post by Katrin on Dec 8, 2012 11:05:25 GMT 2
Hei! Huomasin, että Pipsan omistamalle vuonikselle otetaan hoitaja. Minulla on kokemusta kaksi vuotta vrl-talleista, ja 1 vuosi IRL-ratsastuksessa:) Miten on, Pipsa, saanko aloittaa hoitamisen?
|
|
Nuanda
Perustallilainen

100%
|
Post by Nuanda on Dec 8, 2012 15:43:22 GMT 2
Katrin, Sikelle on jo löydetty hoitaja, ja sinun tulisi muutenkin tehdä hakemus.
|
|
|
Post by Katrin on Dec 15, 2012 15:17:28 GMT 2
Anteeksi, en voinut laittaa hoitajahakemukset-topiciin....Mutta tässä kumminkin, Huijarin hoitajahakemus:) Eksyin Seppeleen sivuille, ja ihastuin talliin aivan salamannopeasti, ensisilmäyksellä. En ole koskaan ennen nänyt näin upeita piirroksia, kadehdin sua:D Minä, Katrin Olen harrastanut VRL-talleja jo kaksi vuotta, ja hoitsuja on ollut aika paljon. Kaikkia olen hoitanut rakkaudella ja hyvällä huolenpidolla. Ensimmäiseltä tallilta ostin oman hevosen, minulla oli kolme hoitsua + koira, jonka ostin myös:) Omistan piirrostallin, ja varsoista on kokemusta, sillä omat tammani Dimma ja Piretta saivat torstaina varsat... Osoite on hopeaharja7.suntuubi.com. Olen itse IRL-elämässä 12w, lyhyt humoristinen tyttö, jolta ei sisua puutu. Rrrrakastan hevosia!<3 Miksi juuri Seppele? Koska paikka lumosi minut täysin. En ole ikinä nähnyt saman veroista,vaikka näitä virtuaalitalleja olen ahkeraan kiertänytkin. En voi kuvailla sanoin, koeta ymmärtää:) Huijari? Se on uskoattomin näkemäni varsa. Yhtä aikaa tulinen, herkkä, ujo, rohkea... Huijarin olemukseen sisältyy niin monenlaisia piirteitä, ihanuuksia ja muita. Se on, vaikka itse sanonkin, omia varsojani paaljon upeampi:D Kuvanäytteitä voit käydä katsomassa sivuiltani "Asukkaat"-kategoriasta. Mutta, sanon vain tämän: Huijari<3 Miksi minut pitäisi valita? No, minulla on paljon kokemusta varsoista, hevoista yleensäkkin ja VRL-talleista. Kirjoitan suht. pitkiä tarinoita, ja ne ovat yleensä aika monipuolisia. Olen reipas, oma-aloitteinen, huumorintajuinen ja säväyttävä:D IRL-elämässä ratsastusta olen harrastanut vuoden, hevosia jo monta vuotta. Haluaisin vielä toivottaa onnea kaikille Huijarin<3 hoitajaksi ja ratsuttajaksi hakeville, olette ihan oikeassa osoitteessa:D
|
|
|
Post by Katrin on Dec 21, 2012 11:21:06 GMT 2
Wautsi! Ootko ite tehny noi kaikki merkit? :)
|
|
|
Post by Alina on Dec 23, 2012 17:48:31 GMT 2
tein seppeleestä videon: ;FFF
|
|