|
Post by Daniel on Dec 12, 2011 22:21:23 GMT 2
Jahuu, ihanaa! Kyllä lähti syntymään pitkään mielessä muhinutta sarjista... kovasti joulutunnelman sävyttämänä ja vintintuoksuisena nyt sitten, kun kipinä iski ja käräytti. Väistyköön vanha sarjisidea nyt toistaseksi, sen kerkeää toteuttelemaan myöhemminkin. (Tässä vaan menee ikä ja terveys, kun rupesin nyhräämään. Jumankekkuli, en enää ikinä ala tehä tämmöstä lyijärisarjisnysväystä. En ainakaan tyylillä yksi ruutu kahdessa-kolmessa tunnissa... [ja kun se aika ei ees näy jäljessä, voi huoh!])
|
|
Melody
Uusi ihmettelijä
|
Post by Melody on Dec 13, 2011 8:44:17 GMT 2
Elle, tuolla "Lisää vuorovaikutusta" -topicissa on nyt vireillä kyselyjä siitä, keitä saa käyttää jouluaskaretarinoissaan.
Noita salaperäisiä jalanjälkiä voi varmaan olla enemmänkin? Olin suunnitellut siihen omaa tarinaa, mutta valmistuminen jää vasta joulun alle.
|
|
|
Post by Josefiina on Dec 13, 2011 12:00:22 GMT 2
Elle, Seppeleessä on kyllä ollut tapana käyttää muita hoitajia ym. porukkaa tarinoissa ihan kyselemättä - tuskinpa kukaan pahastuu, jos et nyt laita ihmisiä tekemään jotain aivan pöhköä :) Tylsäksihän ne hoitotarinat ennen pitkää kävis, jos ei koskaan muita ihmisiä mainitsisi! Ja vuorovaikutustopicissa on tosiaan keskustelua aiheesta.
Melody, saa toki olla monta jalanjälkitarinaa :)
|
|
|
Post by Jolanda on Dec 19, 2011 13:19:33 GMT 2
Oon saanu aikaseksi väkertää "Joulu hoitohevosen näkökulmasta ja hoitopollen karsinan koristelu"
|
|
|
Post by Anne on Dec 20, 2011 19:19:39 GMT 2
Ekaan topaan päivittelen askarelaskentaa. Jos huomaat, että se ei täsmää, ilmoita. =)
|
|
|
Post by Reega on Dec 20, 2011 21:43:12 GMT 2
hei ei kai tääl hirtetä jos tarinoita tulee päällekkäisii? olen tekemässä noista yliviivaamattomista, mutta en todellakaan jaksa tutkia jokaisen hevosen päivyriä että saisin tarinan täsmäämään muitten kanssa...
|
|
|
Post by Anne on Dec 21, 2011 11:28:46 GMT 2
Hirtetään!
No ei vaeneskaan, rennosti vuan!
|
|
|
Post by Daniel on Dec 21, 2011 17:06:55 GMT 2
haha, mietin et kuin mä oon kaks asiaretta suorittanuy, mut ilmeisesti mulle laskettiin toi varusteet joulukuntoon... Vai vahinko? En mä tajunnu muutz suoruttavani ku hiirijahtia, mutta totta, kyllä siinä niitä varusteita taidettiin ouunata harmi, että sarjis jää nyt laittelematta, vaan eiköhän se ilmesty sit ens vuoden puolella kun tzas palalen kotiin ja jos silloin ois jo nettiyhteyskin. T. Känny-dani...
|
|
|
Post by Anne on Dec 21, 2011 18:54:20 GMT 2
Juu, kyllä laskin varustepuunauksen mukaan, Dani. Ei paniikkia, vaikka sarjis tuleekin myöhässä, jos olit sen suunnitellut jouluaskareaikaan. Sarjiksissa tosiaan voi kestää, I know.. Ja noita hiiri-jahteja esim. en ole viivannut yli, kun terrorihiiriähän voi olla monta yms.
|
|
Rosie
Uusi ihmettelijä
? Anne
|
Post by Rosie on Dec 24, 2011 0:51:09 GMT 2
Jees, eilen tajusin et " Ai niin, ne jouluaskareet pitäis tehä.... Oho, no onhan täs päivä aikaa." Ja nyt sitten sain kuvan ja tarinan valmiiks, mut julkasen ne aamulla, mut se tuskin on maailmanloppu. :3 Sit vielä jos käy niin teen vielä valmiiks yhen "extrakuvan" tähän liittyen. ^^
|
|