|
Post by Shinqua on Apr 4, 2009 8:15:49 GMT 2
maksu vihdoinkin ;D Soriiii....tosi huono maksu
|
|
|
Post by Josefiina on Apr 13, 2009 12:44:48 GMT 2
Kiitos, Kinkku! Hienohan se on :> Vielä maksut puuttuu muutamalta. Ei kiirettä, maksatte kun jaksatte. (OMG, sehän rimmas!)
|
|
|
Post by wear on Jun 10, 2009 11:22:58 GMT 2
olen tosi tosi tosi tosi pahoillani et tää myöhästy NÄIN paljon : / jotenki en ees muistanu koko juttua ja häsläsin muutenkin näiden maksujen kanssa.
Tallipihassa kävi kova kuhina. Innokkaat hoitajatytöt säntäilivät eri suuntiin täysin sekopäisinä ja posket innosta punaisina hehkuen. - Mä oon ihan varma että tuun tällä reissulla valumaan ainakin sata kertaa alas tän pullukan selästä! Joku huudahti, ja heti perään kuului hermostunutta kikatusta. Minä ja Lynn hyörimme Pellan ympärille tehden viimehetken tarkastuksia. Ponin jalat olivat kuitenkin ihan kunnossa ja kohta olimme valmiina lähtöön. Lynn punttasi minut ensin Pellan selkään, ja minä autoin tyttöä kapuamaan taakseni istumaan. Hetken keikuttuamme epätasapainossa pullean Pellan kyydissä, löysimme itsellemme hyvät istumapaikat tamman selästä, ja matka saattoi alkaa.
Letka kiemurteli ensin metsäpolkua pitkin suhteellisen kauan, ja jossain välissä porukka alkoi kyllästyä hitaaseen etenemiseemme. - Milloin me ravataan? Joku kysyi jonon peräpäästä. Jossu kääntyi Humun selässä kysyjään päin. - Joo, ihan kohta siirrytään raviin, tyttö huikkasi, ja seuraavassa tienristeyksessä eteemme aukesikin sopiva hiekkatie. Hoputimme kaikki ratsumme raviin. Pella lähtikin yllättävän reippaaseen menoon, ja minä takerruin vaistomaisesti sen harjaan kaksin käsin. Lynn puristi nauraen vyötäröäni, ja yritti kaikin keinoin pysyä kyydissä Pellan juostessa harja hulmuten muiden perään.
Matka sujui loppuun asti muuten oikein hyvin, mutta tunnin jälkeen ei meistä oikein kukaan päässyt edes kävelemään kunnolla, niin kipeiksi jalat, sekä reidet olivat tulleet. Minä kiitin sekä Jossua, että Lynniä onnistuneesta maastoretkestä, josta selvittiin suhteellisen vähin vammoin ; )
-wear
sori tuli tosi epäpanostus maksu : ( ens kerralla tsemppaan enemmän
|
|
|
Post by Josefiina on Jul 29, 2009 14:35:55 GMT 2
Maksu puuttuu Fionalta ja Lynniltä.
|
|
|
Post by Jusu on Aug 12, 2009 13:39:01 GMT 2
AHAHA! Löysinkin täältä alakannettavalta (ollut joskus mun kone) jonkun aikaaaa sitten tehdyn maksun   Anteeksi kovasti laatu! Voivoi, kjeh, kaikkea sitä onkaan saanut aikaan. (Ehkä mä liitän tähän jossain vaiheessa tarinanpätkän , kun ei kuva ole kummoisempi)
|
|
|
Post by Ilona on Sept 5, 2009 11:32:32 GMT 2
 Noni, vihdoinkin maksu.. Olin tehny isän koneella maksun jo aikoja sitten, mutta se oli aivan järkyttävä, joten sitä en tänne nyt viitsinyt laittaa.. (SORI LAATU!!)
|
|
|
Post by Josefiina on Sept 5, 2009 11:36:28 GMT 2
Jee, kiitti molemmille! 
|
|
|
Post by Fiona on Nov 17, 2009 22:24:44 GMT 2
MYÖHÄSSÄÄÄ.. sori 
|
|