|
Post by Maiss on Jul 11, 2010 19:56:47 GMT 2
Heipähei! Mä olen nyt kotona, ja kirjustan pitkästä aikaa Siirulle. =) Noh, ei siitä sen enempää, saatte sitte lukea, jos jaksatte. :--D Toivottavasti Espanja voittaa MM-kultaa jalkapallossa! Ne on ollu mun lemppareita ihan alusta asti, Portugalin rinnalla, mutta ku Portugali pelas Espanjaa vastaan jo niin alussa, ni oli aika harmi. :'< Ootteko te kattonu jalkapalloa? =D Huomenna en oo aatellu tehdä muuta ku datata, koska iskällä alkaa työt, ja kaverit on kaikki jossain. Eli tän viikon aikana ehin olemaan vähän enemmän virtuaalitalleilla. (: Me tässä Lynnin kanssa just mietittiin, että missä tarhassa Siiri mahtaa majailla, kun tänä vuonna ei oo tullu sitä karttaa. Anne&Jossu onko semmosta vielä mahd. saada? Helpottaa nääs suunnattomasti tarinoiden kirjottamista, ainakin mua. ;D NIINJA: Onnea Roosa, Sara, Kristiina ja Erika (+Hannes&Kata jos en ole teitä onnitellut)!
- Maissi
Hihii, mun sivu. :D
|
|
|
Post by Miina on Jul 11, 2010 20:45:20 GMT 2
ESPANIA VOITTAA : )))))
Öh.. tänään 5 aikoihin kone pä'äsi Lissabonista Suomeen ja aikaa taas kaikelle. Onnea uusille hoitajille! : ))
Lyhytlyhytlyhyt, kuten aina mun viestit. Sryy : ((
|
|
|
Post by Chao on Jul 13, 2010 13:29:34 GMT 2
Epsanja voitti. :'DDD
Chao päätti ilmestyä vihdoin tännekin, vaikka kesä kovin kiireistä aikaa onkin. Varsinkin kun on tutustunut noihin roolipeleihin ja tadaa, pelaan jo kahdessa paikassa... Hui kauhia, olenpas innostunut kirjoittamiseen. Siksi aattelinkin käydä joko Riinan kanssa lenkillä tai Artsilassa, en tiedä vielä. ;D Neljäksi painun takaisin töihin, voi jee tolla helteellä olla töissä. :/
|
|
|
Post by Kata on Jul 16, 2010 15:52:01 GMT 2
Etuajassa kotiin<3
Pitäs pacata, mut ensin luin artsilan uusimmat tarinat ihan rauhassa. Naurut sain<3. Vois itekki tehdä pientä päivitystä omal kohdalla mm hoitoja rustaten jne jne.
byebye
|
|
|
Post by Elkku on Jul 19, 2010 8:53:46 GMT 2
Mitäs tässä, olen palannut. ;P
Ratsileirillä oli sikakivaa, aion mennä samalle paikalle uudestaan. Ruotsissa oli joka päivä melkein 30astetta tai yli, joka onkin mun sietämys rajalla. (: Nyt vain ei inspaa pätkääkään tämä touhu. ;( Olen jo suoraan sanoen harkinnut lopettamista ja se on yhä mietintämyssyssä. ): Katotaan.
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Jul 19, 2010 10:14:39 GMT 2
Juu heräsin just jajajajaa ootas tos vieres pikkuveli ja äiti leikkii tyhjillä vessapaperi rullilla xD Voi voi ku on ihana ku on uima-allas pihassa tai oikeestaan niitä on kaks ja sit on trampoliini uima-altaan vieres ja sitten n100metrin päässä joki Ihana ku voi valita et kummassa ui ja sitten välillä hyppii trampassa ja silleen Ihania ilmoja ollut täällä Pohjois-pohjanmaalla ja keskiviikkona oli ihan tajuttomia ukkosia ja heppa joutu oleen ulkona mut oltiin me välillä sitä rauhottelemassa Jihuu tällä viikolla ehkä mennään Vaasaan Wasalandiaan sinne huvipuistoon koko perheellä jos isosisko lähtee sinne xD Iskä on menny katastamaan autoaan johonkin jo ku sillä alko viikon loma xD En tiiä ollaanko missään silleen yötä vai tehdäänkö vaan päiväreissuja Eips muuta moikka ja hyvää kessää!!
|
|
|
Post by Josefiina on Jul 19, 2010 12:23:48 GMT 2
Maiss: voin sellaisen tehdä, jos sitä kaipaillaan. Kiva, kun toit esille! :)
Back to sivistys, aaah :D Ei vaan, onhan se mökkeily ihan kivaa. Laitoin nyt asioita sitten kertaheitolla rullaamaan, hevoskannan uudistusta, leirejä ja koulutuntikin! Ja there is more to come. Vihdoin tapahtuu jotain, kesä on ollut vähän kuollutta tältä suunnalta...
Nyt nauttimaan auringosta! :)
|
|
|
Post by kisuli on Jul 19, 2010 12:34:48 GMT 2
Eilen täytin sen maagisen 13 vuotta, vasta. (: Mutta todellakin, mun (ja miljoonan muun) synttärit oli eilen. Tuntikin meni ihanasti, menin hoitohepallani ilman satulaa. Oli hauskan tuntusta - ja kavereiden mielestä myös nääköistä - kun se pilkkupeppu potki & pukitteli niitä kärpäsiä pois. Mutta hyvin oon mielestäni ratsastuksessa kehittynyt, laukassa meinasin vähän kaatuu sinne toiselle reunalle; oikeessa laukassa vasemmalle ja niin. Se oli se hoitoheppa, jota oon hoitanu nyt jotain 2 v 1 kk, sai luvan olla mun "synttäriheppa". (:
Käytiin ostaa Kotimäen Börjesiltä mulle uudet ratsastushousut ja -kengät, nami, en oo odottanu niitä mitään kauan vielä ainakaan....... Synttärilahjaks, yhteissumma ~80€, aika halvalla sinänsä, turvakärkikengät ja ruudulliset ratsastushousut.
En oo paljon täällä Seppeleessä jaksanu pyöriä, johtuu varmaan siitä ettei ole tekemistä (olisi jos jaksaisin osallistua d:) ja muualla aikaa menee enemmän. Uskollisesti täällä silti every day käyn kattomassa, tosin harvoin sisäänkirjautuneena. Niin ja joo, lauantaina tulin Unkarista. Oli ihan järkyttävän kuuma, kun oli niiiin kosteeta ja ei tuullu melkein ollenkaan. ;s
Meen vielä kattomaan tota Jossun (?) järjestämää koulutuntia, jos osallistuis. Ja Annekin vissiin vaihtanut nimimerkkinsä Artsiksi - oonks mä hirveesti jäljessä näistä asioista, onks näin ollu pitkäänki? =D
|
|
|
Post by Sirppa on Jul 21, 2010 10:02:20 GMT 2
Viimein tämä hetki koitti =) inspiraationi on palannut! Pääni pursuaa elämää, näiden pitkien viikkojen jälkeen. Nyt otan kyllä itseäni niskasta kiinni ja kirjoitan niin kauan että sormiin sattuu! Tai sitten en.. mutta kuitenkin alan kirjoittamaan Topille jonkin ihanan kesäisen tarinan ja varmaan piirtelenkin kuukauden tauon jälkeen. Mitenköhän piirtäminen onnistuu xd OI! Nyt iski jo pahemman laatuinen inspiraatio! tahdon piiiiiiirtää! Luultavasti Topin hoitovihkoon ilmestyy pian kuva
|
|
|
Post by Sara on Jul 21, 2010 19:19:17 GMT 2
Kirjoitellen tässä Aksun kanssa edetään.. (: Inspas sellanen By Aksu tarina niin kirjoittelin eilen sellasen. Tänään tavallinen hoito tuli vaan lisättyä vihkoon. Päivä päivältä kirjoittelen ruunalle.. Tekee mieli kirjottaa joka ikinen päivä, ja niin teen! x) Jee, huomen tutulle missä on talli kolmen kilsan päässä. Ex-hoitsun talli ja leireillä oon ollu siellä pari vuotta..
Hei ja meikä täytti 15 päivä IRL 12, URL 14 :PPP Issikkavaelluksella kävin.. MAHTAVAA toi töltti! (:
|
|
|
Post by Aimie on Jul 21, 2010 19:51:04 GMT 2
Sara: töltti on tosissaan aivan ihanaa, varsinki maastossa! :--) Millä tallilla kävit ratsastamassa?
Mä olin tänää ratsastamassa, meillä oli ilman satulaa leikkitunti. Menin yhellä vuoniksella, ja olin ennen tuntia ihan helisemässä, että nyt varmana tipun. No, en kuitenkaa tippunu. Jos ootte vuoniksilla menny, tiiätte millaset askellajit niillä on. Ne on aika pomputtavia, ainaki jos on tottunu menemään issikoilla, joilla on tosi tasaset askellajit... Mutta pysyin hyvin selässä, laukassa jopa paremmi ku ravissa. Kivaa oli vaikka nyt paikat on vähä hellinä.
Taigan kanssa oon kunnostautunu ja tehtaillu muutaman hooämmän. Lisäks sain vihdoin vaihettua v-tallin hevosille uudet ulkat ja olinpa niin kiltti että koodasin yhen ht.nettiläisen ulkoasunki. <;
|
|
|
Post by kisuli on Jul 22, 2010 16:38:43 GMT 2
Ahhah, khyl mulle kelpais jos saisin ton mun vuokrahepakseni & kisattavaks (-: Entinen vuokraponi siis on jo kuvioista ollut aika kauan pois, oli oikeesti vähän pimee poni...
Knabstrupeil on parhaimmat askellajit (-; Menin sunnuntaina ilman satulaa sillä yhdellä-... kerroinko jo ?! o: KAppas, kerroin; no mutta kivaa oli. Ens viikon lauantaina vois mennä hyppäämään, en oo hypänny kunnolla ehkä puoleenvuoteen. Ja täytyis tosiaan sitäki vähä treenata, en oo koskaa ollu oikeesti kauheen hyvä hyppäämään (-:
ewfds heipsu >
|
|
|
Post by Sara on Jul 28, 2010 10:09:02 GMT 2
Aimie: Kävin Vaellustalli Toresonilla, se on Vierumäellä. (: Ihan niinkuin istuis noja tuolissa, eikä töltti edes vaadi niin hirmusesti apuja..
Kristiina, Fiia, Maiss, Fiona, Pipsa, Loviisa, ja Alina! Jos haluutte lukea, mun tän päivän hoitotarina Aksun hoitokirjassa on uitto reissu. Te 7 ootte siinä mukana kahlailemassa. Huomautanpas vaan jos tarinan haluutte lukea..! (:
|
|
|
Post by kisuli on Jul 28, 2010 10:40:38 GMT 2
Asd, en jaksa jos taas mun hoitohevoselle käy jotain! o: Nyt sillä oli kavio haljennu aika pahasti, ratsastuksenopettaja oli vaan sillee: "No voi hyvää päivää Bella... En kyl tiiä kui paljo täst saa pelastettuu..." ja sit ku on niin kuivaakin... Ehken mä vaan osaa ajatella positiivisesti näis asiois (: Toivottavasti ei kuitenkaan enää siit enempää "repeydy".
Uskalsinpa ottaa piirtopöydänkin käyttöön... Nyt taas sitten jatkuu piirtäen päivä (=
|
|
|
Post by Sara on Jul 28, 2010 14:05:08 GMT 2
Sophie, munkin hoitsulla on kaviot lohkeillu siitä asti kun pääsi vihreelle. Huoltoa kaipais ja siitä on jo tullukkin huomautettua tallin omistajalle muttei vielä ole vuoltu. Ärsyttäviä nää jalka / kavio jutut, varsinkaan jos omistaja ei ota asiaa hoitoon heti.. /: No, kaipa ne kohta vuollaan.
Koira tulee mukaan lauantaina kun meen ratsastaa vuokraponia. Mitäköhäs siitä tuleekaan.. Ja vitsi mä odotan innolla et pääsen parin tunnin päästä täältä korvesta pois.. Siis mökiltä. =D No ainaskin täällä on läppäri, joten pystyy väsää Aksun hoitovihkoon tarinoita.. Kohta kotiin ja tallille!
|
|