|
Post by Jusu on Jun 29, 2010 22:25:22 GMT 2
Pakko ihan päästä hehkuttamaan, että kohta on sitten kesätyöt ohi. Kivaa mulla on ollut ja tuntuu, että olisi pitempään voinut tota tehdä, mutta nyt kun on enää kolme päivää jäljellä, totta kai sitä tulee sellainen tää-loppuu-ihan-just-ja-sitten-voi-tehdä-mitä-huvittaa -fiilis. No, ei nyt ihan mitä huvittaa kun on häät ja kaikki, mutta ei siis kuitenkaan täydy enää joka ikinen aamu mennä siihen samaan bussiin ja lähteä joka ikinen iltapäivä sillä samalla bussilla (jossa olen joka kerta yhtä lukuunottamatta ollut ainoana matkustajana ekat muutamat pysäkinvälit, kun se päättöpysäkki on niin korvessa että olen varmaan ainoa joka siellä ylipäätään liikkuu : D) kotiin.
Ensimmäisen jakson lukujärjestykseni sain melkein viikko sitten, ja aika jännältä vaikuttaa - paljon on tuttuja maikkoja. Mantsaa opettaa sama opettaja, joka koko yläasteen ajan opetti, ranskaa samoin. Se mua vaan mietityttää, että miten mä B2-ranskan lukijana olen päätynyt samaan B3-ryhmään nyt lukiossa ranskan aloittavan kaverini kanssa, kun valintapapereihin merkitsin kyllä selkeästi että B2. Jaa-a, ehkä se alun kertaus ei sitten ole pahaksi, mutta kyllä mä omasta mielestäni olisin voinut suoraan jatkaa sitä kieltä, ei olisi tarvinnut alusta taas aloittaa : D Kuitenkin pohjalla aika vankka ja vahva suoriutuminen yläasteen oppimäärästä. No, lukiossa mennään sitten nopeampaan tahtiin, joten ei mua oikeastaan haittaa. Pitää kyllä silti tiedustella, että miten tässä on näin käynyt. Hmm.
Virtuaalijutut on hiljasia mun osaltani, kun on ja tulee olemaan niin paljon kaikkea ohjelmaa. Voi olla, että mua ei paljoa näy tässä lähiaikoina, viikon 29 lopussa palailen kotiin sitten ja varmaan lähdenkin jo heti seuraavan viikon alussa viikoksi-kahdeksi kaverin mökille, eli sinne viikolle 31-32 voi hyvin mennä ennen kun mä ehdin pahemmin virtuaalihevostella.
Kivan lämpimiä kelejä ollut nyt, mä olen jopa saanut väriä (enkä edes palanut nyt, sitä se huolellinen aurinkorasvaus teettää! Ja se, että on varovainen sen auringon kanssa).
|
|
|
Post by Loviisa on Jul 1, 2010 14:23:33 GMT 2
Moikka pitkästä aikaa! Oon ollut niin kiireinen etten ole kerennyt käydä edes Seppeleessä! Oltiin juhannus mökillä. Siellä oli tosi hauskaa. Katsottiin kokkoa, nautittiin hyvästä ruuasta ja vietettiin lomaa! Taas kahden viikon päästä uudestaan mökille. Harmittaa vain kun ei kerkeä hoitaa Pampulaa yhtään kun kokoajan on jossain menossa. Ihanaa kun on kesä. Saa uida, suödä oikein paljon jäätelöä, nauttia auringosta ja syödä grilli ruokaa! NAM... Minäpä lopetan lörpöttelemästä!
|
|
|
Post by Josefiina on Jul 5, 2010 9:10:15 GMT 2
Heippahei kaikille pitkästä aikaa, J pahoittelee jälleen katkoiluaan. Kesä on vaan ollut superkiireinen, nyt on eka viikko kotona ilman ylimääräisiö häiriöitä, kuten töitä :) Mutta elämään kuuluu kyllä huikean hyvää, koulupaikka irtosi ja edessä on muutto kaupunkiin täältä korvesta, jee :) Nyt yritän laittaa Seppeleen asioita uuteen kuosiin - hoitajahakujen tulokset tulivat jo, myös muuta kivaa tulossa. Pysykää kuulolla..
|
|
Doris
Uusi ja innokas
|
Post by Doris on Jul 5, 2010 9:16:57 GMT 2
Moip vaan! Enpä ole ennen kirjoitellut tänne, mutta nyt kirjoitan! Ensinnäkin, paljon onnea kaikille hoitajiksi päässeille! Eipä minulla onnistanut, mutta ensi kerralla sitten. Jee, tänään vielä tallille ratsastamaan vuokraponilla. Moi vaan!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 5, 2010 17:50:45 GMT 2
BÄNG!
Pääsimpäs sitten Humulle hoitajaksi ja olo on sen mukainen. En olisi ikinä uskonut että pääsen hoitajaksi tuon jälkeen, mitä Looran suhteen tein. Mutta KIITÄN Jossua joka tämän valinnan mitä ilmeisemmin teki. :))
Nyt pitää kirjoitella vakkaritarina loppuun + aloittaa ensimmäistä hooämmää Humulle. Intresting. Tänään päivällä kaivoin piirtopöydän kaapin uumenista, nyt sille löytyy taas käyttöä. ;DD
|
|
Jonna
Uusi ja innokas
|
Post by Jonna on Jul 6, 2010 19:47:31 GMT 2
Hei! Onnea nyt ensiksi kaikki, jotka saitte kunnian päästä hoitamaan näitä hienoja hevosia. Kunnioitan Josefiinan valintoja, mutta myönnän, että olisin varmasti valinnut toisin.. No niin. Mitäs, mitäs? Heppani vähän sekosi eilen ja meni vain sellasia ravipiruetteja maantiellä.. Juu, vähän sekos metikössä, kun paarmaparvi hyökkäs kimppuun. Ja parti oksaakin oli tosi pelottavia ;/ Haluisko joku niceee tyyppi järjestää jonkun tunnin, vaikka koulutunnin tai jtn. Mihin mahtuis mukaan.. Kiitos! Haha, tiedän.. Paljon vaadittu.. Juh no eip. muuta. Heissan! ps. olin tänää toosi sporttinen : pyöräilin jtn. 13 kilsaa ja ridasin RANKAN koulutunnin.. (joo olipa sporttista.. )
|
|
|
Post by Alina on Jul 8, 2010 12:53:27 GMT 2
Terveisiä Tampereelta!
Musta on ihanaa päästä vihdoin pois Lappeenrannasta. Alko jotenkin ahdistamaan se Huhtiniemen rotankolo josta jopa kaksi ikkunaa löytyy. Aloin miettimään, et kun alan saamaan opintotukea taas elokuussa ni lopetan alkoholisoitumisen ja ostan jotain piristävää sinne kämppään.. Tai jos saisin vaihdettua kämpän vanhoja kamoja uusiin. Ainoo paikka mihin oon tyytyväinen ni parveke, eikä sielläkään oo kun se yks sohva ja muovinen pöytä.
Mä oon piirrellyt täällä Tampereella ihan hirveesti, kunhan pääsen back to the Rotankolo ni alan taas filtreilemään. Oon ylpee itestäni ihan senkin takia, et jopa 2 hoitoa oon saanut tän kesän saldoon aikaseks. Hyvä minä!
Ja käytiin koiran kanssa agirodussa, nuorten ässämeissä ja joukkueviestissä. Nuorista tuli hylly kun pallero ei suostunut keinulle, kosahti sit saman tien koko rata mut tein urheesti loppuun. Joukkueviestissä sit sijoituttiin joukkueen kanssa kolmansiksi, vaikka haluisinkin valittaa sen voittajajoukkueen menosta mut antaa olla. Radalla kun oli kepit ja möllikoiralla niitä suorittaessa menee ainakin se 10-15 sekuntia ni eiköhä nää pyyhkäse suoraan ohi eikä edes yritä suorittaa. Eikä ne saanut siitä kun sen 10 sekunnin virheen. Pyh.
Mut hei pärjäilkäähän taas, jonkinlaista hoitoa yritän ensi viikolla laittaa. :)
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Jul 8, 2010 16:25:06 GMT 2
Moi kaikki!!! Mua harmittaa NIIN paljon ku mua ei valita koskaan minkään hevosen hoitajaksi koskaan ja oon ollu täällä jo yli vuoden ja parin päivän ihmiset ovat jo hoitajia Sori tää mun valittaminen mutta mulla alkaa olla sellanen luovottajan olo Essillä on mennyt kesäloma ihnasti ku nyt on tullu hellettä ihanasti ja kohta alkaa tällä viikolla ihnat heinätyöt!!!! Ja ku meille tulee lauantaina Siskon kaveri Tampereelta pariksi päiväksi niin niiden ei kuulemma tarvii osallistua töihin Ja mulla ei oo tietookaan mennäänkö me mihinkään lomalle ku iskällä on sellanen työ mitä voi parhaiten tehdä kesällä elikkäs rakennusmies tietty ja jotenkin se vaan ärsyttää ku me ei koskaan päästä mihinkään kesällä koskaan mut ennen me enempi käytiin ku meillä ei ollu muita eläimii ku koirat joita oli tuolloin kolme ja nyt ku on kaks koiraa yks kani ja yks hevonen niin on vaikee löytää niille kaikille hoitajii mut tietty meidän 20metrin päässä asuva mummo voisi hoitaa koirat ja täti hevosen ja kanin mut ei sekään varmaan kauheesti jaksa niin v*tuttaa niin himputisti ku viime kesänä päästiin sentäs jolloin oli hevonen, kaks kania ja kaks koiraa niin yhen yön lomalle jonka jälkeen lähetettiin toinen koira toiseen kotiin ja lähettiin hakemaan itä-suomesta Nurmeksesta koiranpentua niin ärsyttää ihan suunnattomasti ku mun sisko on päässy kolmeksi päiväksi Kajaaniin ja nyt Tampereelle ens Tiistaina ja mä en oo ku yhelle kaverille yöksi koko kesälomalla!!!!!! Anteeks tää valittaminen mut ku mulla on huoli ku mulla ei oo serkun rippijuhliin vielä kenkiä ja on heinätyöt pään päällä ja silleen niin kaikki huolet ja stressi joka kuuluu aikuisille on mun niskoilla tänä kesänä!!! Ärsyttää niin suunnattomasti muutenkin ku sisko nalvailee koko ajan veli hakkaa ja muutkin huolet on niin Peestä!!!! Mut päästään me (ehkä) joku päivä särkänniemessä käymään tai sit jonkun ällötävän ukon ja Lauri Tähkän konserttiin !!! Moikka sit !!
|
|
|
Post by kisuli on Jul 9, 2010 9:05:42 GMT 2
^ Essi, mä oon ollu täällä jo vuoden hengailijana, ja sitä ennen ~vuoden hoitajana. Toki mullakin on ollut sellasia fiiliksiä, että en mä enää koskaan pääse hoitamaan hevosia Seppeleessä - mutta aina jaksan yrittää ja tässä sitten yhtä vähän erikoisempaa hakua odottaessa... Ens viikolla Unkariin Siellä pitäis olla päälle 30 astetta varjossa. Tulee kuuuuuma. Ja paljon (liikaa) ihmisiä, joille pitää hommata tuliaisia Eikä me olla siellä kuin öööäää, 5 päivää. Mulla sattuu polvi ja sitte sormi ;o Siitä rystysten kohdalta. Musta tulee ihan vammanen tätä tahtia ;D Muttajoo. Pitää mennä muualle.
|
|
|
Post by Anne on Jul 9, 2010 11:21:14 GMT 2
Hoitajia ei valita sen peursteella, kauan on hengannut Seppeleessä, edelleenkään. =)
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Jul 10, 2010 6:29:16 GMT 2
Anne: Tiedän mut mäen oo kanssakaan koskaan hoitanut täällä ja tää paikka on niin mahtava et jotenkin tuntuu kaljulta ku ei oo koskaan täällä hoitanu ja silleen Sophie: Sä sentään olet hoitanut täällä mut mä en Voi himskatti jos iskä ja äiskä vie mut johonkin kieruveelle festareille jossa on joku Lauri tähkä ja kuunkuiskaajat ja muita paskoja laulajii!!
|
|
|
Post by Kata on Jul 10, 2010 11:45:47 GMT 2
Kojta tallille et saan kaverilta mun avaimet (tarvidin avaimet että uus asukas saa ne ). Siis se joka muuttaa tähän taloon. Sit tallilta tänne ja pakkaamaan : . Vika päivä tätäkuuta on siis muutto.
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Jul 11, 2010 16:02:13 GMT 2
Mooi kaikki rakkaat ihmiset!!! Essi oli tekemässä heiniä ja jalat ja kädet ihan naarmuilla ja ruvilla ((( Ihanan lämmin ilma ja jos huomenna ei sada niin essi lähtee Biitsille :DDD Sorry lyhyt viesti moikka!!
|
|
|
Post by Sara on Jul 11, 2010 17:40:33 GMT 2
Positiivinen sydäri...!Vihdoinkin tavotteeni on saavutettu! Ilopillerinä täällä mietiskelen ensimmäistä hoitotarinaani suloiselle Aksulle, kenen toiseksi hoitajaksi ennätin ..! Vihdoinkin, saa huokaista ettei enää tarvitse kirjoitella hoitajahakuja (kun niitä on jo 4-5 kirjoittanut) kun nyt oikeesti on se oikee paijailtava <3. Voi niin paljon kiitoksia Josefiinalle, siitä että minut valitsit. Lupaan täydentää tilaisuuteni ja väsätä kirjoitustaitoni tarinoihin. Että tässä sitä iloitaan..
|
|
|
Post by Kata on Jul 11, 2010 18:14:19 GMT 2
Lynnille ja seppeleen henk kunnalle erityisesti tiedoksi. Laitan nyt tänne mutta mua tuskin näkee kun kuumetta on taas vaihteek miltei 38 astetta.
Pää ei jaksanu ettiä loma ja taukoilmoitus topaa.
|
|