|
Post by Iitu ja Saanuska on Mar 11, 2013 19:18:42 GMT 2
Pari kysymystä: 1. Milloin tulee hoitajakursseja? Ja jos tulisi hoitajakurssi ja kävisin sen, täällähän ei ole vapaita hoitsuja? 2. Minne sivut on tehty? Websiin, suntuubiin, vai jonnekkin muualle? 3. Saako hoitotarinoista mitään palkintoja, jos saa niin mitä? 4. Tuleeko kesällä 2013 leirejä? Haluaisimme kaverini kanssa kovasti kesällä 2013 leirille, jos täällä järjestetään taas leiri hoitsuttomille  Viime kesänä olisin mennyt, mutta bongasin paikan kun leiri oli mennyt jo... 
|
|
|
Post by Suvi on Mar 28, 2013 6:45:50 GMT 2
No hyvä että kurssi on silti tulossa. Toivottavasti huomaan sen  Mä kysyisin kanssa että millä palvelimella sivut on tehty. Alan jossain vaiheessa rakentaa sivuja, varmaan websiin tai weeblyyn, en tiiä kumpi olisi parempi. Mä haluaisin valmispohjan kun koodaus on niin outoa mulle, ja olisi kiva jos sen saisi samantyyppisesti kun teillä ja Newerrassa - tallin nimi ylinnä, sitten kuva, kuvan alla linkit ja sitte teksti. Jos täällä joku on kiinnostunut auttelemaan mut alkuun sivujen rakentamisessa, niin muhun saat yhteyden tästä.
|
|
|
Post by Anne on Mar 28, 2013 9:20:25 GMT 2
Sivut on tallennettu suncometista ostetulle palvelitilalle. Koodin olen kirjoittanut itse tekstinkäsittelyohjelmalla.
Hoitajakursseja ehkäpä toukokuussa seuraavan kerran tulossa =)
|
|
|
Post by Pampula on Mar 31, 2013 0:01:53 GMT 2
Hei! Mietiskelin vain, että järjestetäänkö tässä kevään aikana hoitokursseja? Olisin halukas suorittamaan sen, että jos täällä jossain vaiheessa vapautuis hoitsu, niin sille voisi sitten hakea. Hoidan tällä hetkellä ruolammella, ja sitä kautta innosttuin tulemaan tännekin.
Toivottavasti tämä kysymys ei oo turha, jos on, niin saa poistaa.
Terkuin Pampula
|
|
|
Post by Akku on Mar 31, 2013 9:43:28 GMT 2
Pampula: Suora vastaus Annen edellisestä viestistä: Hoitajakursseja ehkäpä toukokuussa seuraavan kerran tulossa =)
|
|
|
Post by Pampula on Mar 31, 2013 11:36:16 GMT 2
Ok. Kiitos tiedosta Akku(:
|
|
|
Post by Iitu taas kerran on Apr 7, 2013 10:02:53 GMT 2
Onko kesällä 2013 tulossa leiriä hoitsuttomille? Haluaisin kovasti sellaiselle ilmoittautua, kun viime kesän hoitsuttomien leiri näytti ihanalta :)
|
|
|
Post by Ella on May 9, 2013 11:16:50 GMT 2
Milloin hevosenhoitokursseja järjestetään?  Haluaisi kovasti hakemaan hoitajaksi Hestialle, mutta en ole käynyt hevosenhoitokurssia 
|
|
|
Post by Alli on May 10, 2013 18:35:26 GMT 2
Laitakko tänne uusia hevosia/poneja kun haluaisin täältä hoitsun mutta täällä on kaikilla jo hoitaja :)
PLIISS :)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 10, 2013 19:09:48 GMT 2
Ella: 29.4 oli edellinen hoitajahaku, että minä veikkaan kuukautta paria että tulee seuraava.
Alli: jos talli on täynnä niin hieman vaikea on lisää heppoja ottaa, että oottele seuraava hoitajakurssi ja hae sitten seufraavalle vapautuvalle : )
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2013 20:15:56 GMT 2
Siskoni haluaisi tietää otetaanko pihattohevosille hoitajia. Anteeksi tuplapostaus ^^
|
|
|
Post by Anne on May 27, 2013 11:57:15 GMT 2
Jos sopiva henkilö löytyy, niin Basselle tai Liinulle voin hoitajan ottaa. Mutta pihaton puolella ei tule spessuja tai merkkejä yms. Eli jos rento hoitaminen kiinnostaa, voi mulle laittaa yksityisviestiä =)
|
|
|
Post by Hautamaeki on May 29, 2013 16:59:09 GMT 2
Tervehdys!
Olen nyt useamman tunnin tai oikeastaan päivän ajan etsinyt tietoa siitä, miten linkit saisi näkymään jokaisella sivulla samalla tavalla, niin, ettei muutoksia tehdessä tarvitsisi muuttaa linkkejä joka sivulle.
Teillä sivujen yläosassa oleva pikalinkkipalkki ilmeisesti on juuri tällainen, jonka muutokset näkyvät joka sivulla?! Haluaisin tietää millaisella koodinpätkällä olette sen toteuttaneet.
Arvostan vastaustanne! Ja minuun voi ottaa yhteyttä myös sähköpostilla!
Ystävällisin terveisin, Hanna (hhautamaeki@hotmail.com)
|
|
|
Post by Anne on May 29, 2013 20:52:16 GMT 2
|
|
|
Post by Hautamaeki on Jun 3, 2013 18:44:13 GMT 2
Hei,
suurkiitos tuosta linkistä.
Ystävällisin terveisin, Hanna
|