|
Post by Chao on Mar 16, 2010 19:13:29 GMT 2
Essi on todella aktiivinen tyttö, joka on selvästi ihastunut Seppeleeseen ja yrittää kovasti osallistua kaikkeen Seppeleen toimintaan. Toivon todella tytön saavan joskus hoitohevosen Seppeleestä, mutta onneksi tallilla voi osallistua muutenkin toimintaan. Melko hyvän kuvan olen Essistä saanut.
|
|
|
Post by Dreamer on Mar 16, 2010 19:34:44 GMT 2
Chao on ollut Seppeleessä kauan ja pienoista taukoa välissä lukuun ottamatta ollut ihailtavan aktiivinen. Tarinat ovat ihania ja ne on aivan pakko lukea, itse luen ne ensimmäisten joukossa aina. Mukavan, suorasukaisen ja kypsän kuvan olen Chaosta saanut.
|
|
|
Post by Elkku on Mar 16, 2010 19:53:21 GMT 2
Dremaerin hoidot muistan aina. Etenkin huolellisesti piirretyt kuvat ovat muistuneet mieleeni (etenkin sarjakuva). En ainakaan sinusta ole hirveän puheliasta kuvaa saanut, mutta et ainakaan tee numeroa itsestäsi. ^^ Mutta sinusta muistuu "se" siistien hoitojen tekijä silmäteräsi Bladelle. (:
|
|
|
Post by Keikki on Mar 16, 2010 19:58:55 GMT 2
Elkku on yksi Seppeleen aktiivisimmista kävijöistä. Tyttö hoitelee ihailtavalla aktiivisuudella ja on piirtäjänä kehittynyt huimasti. Mieleen ovat painuneet niin hienot vesivärityöt kuin hulvattomat minisarjiksetkin : D
|
|
|
Post by Sastu on Mar 16, 2010 21:28:12 GMT 2
Kun kuulen Keikin nimen, jotenkin mulle tulee aina mieleen tietynlainen rentous ja sellainen huoleton, iloinen kuva, tiiättekö. Sopii musta Blondille älyhyvin, ja Yuffin ja Keikin yhteistyö tamman hoitamisessa on upeaa!
|
|
|
Post by Jusu on Mar 16, 2010 21:59:17 GMT 2
Mää olen aina jotenkin ihaillut Sastua ja tyttösen hoitotyyliä (: Sastu on ahkera seppeleläinen, ehdottomasti oman paikkansa täällä ansainnut. Mielestäni Sastu on yks Seppeleen kulmakivikävijöistä, olisi hassua jos ei tyttöä täällä yhtäkkiä enää näkyisikään. Sastun hoidot kahlaan aina läpi, ja mä olen vähän kateellinen (tunnustan!) siitä, miten hyvin Sastu osaa tuoda kaikenlaiset tunteet esiin tarinoissaan ja kuvissaan.
|
|
Lexie
Uusi ja innokas
|
Post by Lexie on Mar 16, 2010 22:43:15 GMT 2
Lynn kuuluu ilman muuta seppeleen vakiokaartiin, sekä lempipiirtäjiini. Oolalaa, mitä piirroksia...En voi muuta kuin ihailla, rentoa ja tottunutta kynänjälkeä. Asiallinen, mukavantuntuinen, Lynn on omiansa täällä.
|
|
|
Post by Fiia on Mar 17, 2010 15:43:25 GMT 2
Lexie vaikuttaa oikein mukavalta uudelta Seppeleläiseltä, jota olisi kiva nähdä pulinassa tms enemmänkin ja tutustua paremmin Kirjoittaa elävästi ja ihania elämänmakuisia tarinoita. Piirtotaidot aivan loistavat ja Liinun päiväkirjasta löytyykin jo monen monta superhienoa piirrustusta, ihana tyyli ja upeat värit!
|
|
|
Post by Aimie on Mar 17, 2010 16:01:22 GMT 2
Fiia kirjoittaa todella sujuvasti, ja odottelen kovasti milloinka Svanten tai Pellan päivikseen ilmestyy uutta tarinaa. Tunninpitäjänä myös verraton, muistan yhä sen kurssin, jonka tarinoihin oli todellakin panostettu, ja olivat kaiken lisäksi oikein opettavaisia. Musiikkimakukin vaikuttaa tytöllä olevan omanlaisensa, yritän aina lueskella tarinoissa mitä neitokainen siellä "kuuntelee", itsekin kun musiikki-ihmisiä olen. (Tosin vain sillä kuuntelutasolla. :--D)
|
|
Johku
Perustallilainen
|
Post by Johku on Mar 17, 2010 16:07:18 GMT 2
Aimie: Yksi seppelee kohteliaimmista! Auttaa mielellään ja on EIRTTÄIN positiivinen. Saan aina paljon energiaa Aimiesta! Jaksaa hinosti pyörittää hoitsuttomien yleisvakkaria! Pointsit siitä (ja kaikesta muusta )
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Mar 17, 2010 16:32:46 GMT 2
Johku on uudemmanpuoleinen Seppeleläinen, josta olen ihan hyvän kuvan saanut. Mitenkään ultrahyvin en häntä tunne, mutta toivottavasti tutustutaan jatkossa.
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Mar 20, 2010 14:46:22 GMT 2
Henni on mukava tyttönen seppeleessä on actiivinen ja kirjoittelee kaikista ihmisistä hyvää eikä pahaa. Hän luo seppeleeseen uudelleen ja uudelleen uutta tunnelmaa:) Hän on oikein mukava tyttönen.
|
|
Dimma
Uusi ihmettelijä
Solsikke <3 Aina ja ikuisesti rakas
|
Post by Dimma on May 17, 2010 17:14:16 GMT 2
Vaikka en tunnekaan Essiä kovin hyvin, uusihan olen, niin nähtävästi hän on reipas ja mukava tyttö. Oletan myös, että hän on tunnollinen hoidoissaan ja yrittää olla aktiivisesti tallin toiminnassa mukana. Ei puhu toisista pahaa, ei suoraan, eikä selän takana. Kaiken kaikkiaan mukava tyttö
|
|
|
Post by Kata on May 17, 2010 18:04:47 GMT 2
Dimmasta en oikeastaan tiedä mitään, mutta tuntuu että haluaa hyvin aktiiviseksi kävijäksi seppeleeseen:)
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on May 18, 2010 21:16:47 GMT 2
Kata on oikein mukava tuntimode joka on aika actiivinen seppeleen ilmapiirissä. Hän ei koskaan puhu kenestäkään pahaa ja on useinmiten iloinen tyttö ja pitää näköjään kaikkia kavereinaan
|
|