|
Post by Anne on Oct 26, 2009 7:02:43 GMT 2
Laitan nyt kuitenkin tallipaikan hakuun, kun varsujutut voivat vielä odotella. Eli Killi muuttaa Cadin naapurista pois ja tallipaikka on vapaana. Hakemuksia otetaan vastaan seuraavan parin viikon ajan. Ehdottomia vaatimuksia ovat:- Piirretty hevonen, kuvat ja sivut jo hakuhetkellä valmiina!! - HEVONEN (Arselan ponikiintiö täynnä!) - ravuri tai ravuriksi koulutettava - pärjää Cadin kanssa pikkutallissa - Omistajalla aikomus olla pitkään Arzilassa, koska joudun klikkailuun muoksimaan hevoset yms. - Omistaja ottaa enintään yhden hoitajan hevoselle. - Omistajalla rento meninki ja Arzilan rähjäisyyteen sopiva asenne. Kaikki hakijat otetaan huomioon, vaikka henkilö seikkailee jo Artsilassa/omistaa hevosen siellä. Odotan ehdokkaita innolla! 
|
|
|
Post by Ros on Oct 26, 2009 16:06:17 GMT 2
ot. No voi kökkö tää tuli nyt kuukauden liian aikasin tää haku.. Muuten oisin tuolle otukselle paikkaa haken josta ollaan jo Annen kanssa vähän keskuteltu : ) Sivut kyllä löytyy nimeä, kunnon kuvaa ja syntymäaikaa vaille mutta itse hevonen on vielä pilke silmäkulmassa.
|
|
|
Post by Josefiina on Oct 26, 2009 16:06:23 GMT 2
Mää voisin varmaan laittaa Impin ehdolle, oishan se kuitenkin tavallaan helpompaa kun ei tarttis ravata vielä Simorassakin Seppeleen lisäksi... Omistan tosiaan puolet Svantesta, mutta yritetään ny silti. IMPI on omistamani suloinen 6 v. sph-tamma (ponikokoinen siis, mutta eikö suomenpienet hevosiksi lueta?) Impin leipätyönä on ravurina työskenteleminen, on tosin ratsukoulutettu, mutta selkään kiivetään aniharvoin eikä Impi osaa oikein mitään (maksimissaan heC ja 60 cm). Ravurina Impi on kuitenkin oivallinen, lähtöjä on takana jo parikymmentä. Ennätys on 1.28,9ke ja tienestejä 9940v€. Luonteeltaan Impi on kiltti, kultainen ja ongelmaton, tuskin tuo lisäpakerrusta saatika ylimääräistä päänvaivaa. Tulee myös toimeen kaikkien kanssa niin tarhaillessa kuin tallissakin. Tollai kompakti pakkaus kipakoita kavioita ja aurinkoista persoonaa. :) Eiköhän me Impiröisen kanssa kaikki ehdot täytetä? Minua ei nimittäin Seppeleestä ja ravitallilta saa irti kulumallakaan, en välttämättä edes ota Impille hoitajaa ja noh, tuleehan tuolla Artsilassa viihdyttyä muutenkin erinomaisesti ;) Tällä hetkellä Impi asustaa Simorassa, sillä halusin sen johonkin Seppeleen lähistölle. Mutta vielä kivempaahan olisi majoittaa Impi Arselaan... tosin oon jo sen verran tunkenut itseäni joka suunnalle, että ymmärrän kyllä, ellei tallipaikka urkene - ei ainakaan mene homma liian sisäsiittoiseksi :D Odotetaan peukut pystyssä, mutta ei me mitään itqpotqraivareitakaan saada, ellei paikka meille pärähdä. + sivutE/ Toi kuva on aika :X, yritän saada jostain vinguttua uuden.Uus siis o. E2/ Ennätys ja $ parani!
|
|
|
Post by brenna on Oct 26, 2009 16:09:25 GMT 2
Okei, eli heissan taas Anne! En voinut vastustaa kiusausta ja olen, usko tai älä, joka päivä tsiigannut vanhasta tottumuksestani Seppeleen ja varsinkin Artsilan puolta on tullut seurattua ihan vesikielellä, kun olen haaveillut pääseväni mukaan iloiseen poppooseen. Tiedän, että osa ehkä paheksuu minua tässä asiassa: 'Otin, lähdin, yritän tunkea takaisin.' Hmm.. Mielestäni Artsila ja Seppele ovat eri paikka vaikka toimivatkin osittain yhdessä ja jos Seppele ei tunnu kotoisalta, eikö Artsila voisi tuntua? Eli kiitos Fiian rohkaisemana uskallaudun tänne näyttämään nokkaani ja laittamaan anomusta, koittamaan onnea! Eli talliin nyt olisi tunkemassa tällainen oripoika nimeltään Hiljaisen Juppihippipunkkari, eli tutummin Hippi, jos joku sattuu ennestään tuntemaan. Orilla on suunnitelmia raviuralle, kunhan saadaan tästä koulutusta etenemään. Nyt on oppinut kulkemaan valjaissa ja yritetään saada kärryjä perään pikapuoliin! Siksi toisin oria tänne talliin, sillä tuntuu että omassa tallissa ei raviura lähde luistamaan, koska ympärillä on pelkkiä ratsuja ja Hippi tuskin oppisi siihen hälinään, mitä kisoissa on. Sillä periaatteella ajattelin että orin olisi mukava päästä kaltaistensa joukkoon. Toiseksi, ori on hyvätapainen ja ei ole tähän mennessä (ikää parisen vuotta) ollut ongelmia tulla kenenkään kanssa toimeen, joten sinisilmäisenä uskon herran tulemaan toimeen tämänkin persoonan kanssa. Ehei, me lähdemme heti kun saamme paikan! No ei koskaan! Suunnitelmissa on asua tallissa pitkään ja hartaasti, luultavammin, jos ei mitään mullistavaa tapahdu, asuisi Hippi Artsilassa raviuransa loppuun asti, ellei pidempäänkin. Hoitajia? Orilla on tällä hetkellä ollut yksi hoitaja, Sirppa, joka halutessaan saa jatkaa Artsilankin puolella, mutta jos hän ei tunne pystyvänsä/haluavansa jatkamaan, en orille uutta tuunaajaa ottaisi, vaan setvisimme kaksistaan ravitallin arkeen! Kyllähämme Artsilassa pärjäisimme, emme me mitään nipottajia ole, eikä ravi-ihmisten kuulu ollakkaan! Eli luulisin yhteen vetona että täytämme kaikki ehtosi, Anne! (; Eli enempää en pysty kertomaan, tai en osaa, mutta toivon tämän esityksen vakuuttavan sinut ja ottamaan meidät mukaan porukkaan, tai edes nostamaan pienen ilon tunteen sisimmästäsi, että talliisi halutaan! Myöhäissyksyn terveisin: Brenna ja Hippi
|
|
|
Post by Reega on Oct 26, 2009 16:58:04 GMT 2
No, tota, polleni täyttää kyllä kaikki vaatimukset, mutta sivuja en nyt tähän voi laittaa kun ei ole vielä syntynyt (kysäseppäs yksärillä jos haluat ne ennen aikoja nährä). Mutta asiaan. Kyseessä Liinun varsa, sanotaanko nyt suoraan että ultrassa näky että se on se oripuolinen (huhuh, ihme!). Ihan hevosen kokoinen on tulossa noista vanhempien säistä päätelle (about 160cm?). Vielä en ole poitsulle löytänyt tallipaikkaa ja tässä alkaa tulla kohta kiirus kun lupasin Jossulle että se olisi tiedossa jo ennen varsan syntymää... Kappas kappas kun sopivaa ei ole löytynyt. Mutta siis, sinulle jo puhuinkin että hartaasti siitä hyvää juoksijaa toivoisin ja näin ollen myös ravitallille sen haluisin. Piirrettyjä ravitalleja tosin on aika harvassa. Eiköhän poitsu Cadin kanssa pärjäisi, roteva oripoika siitä on tulossa, uskoisin. Kyllä aikomukseni olisi Artsilassa pysyä kauan, ja vielä kauemmin, joten siitä ei huolta. Vaikka en aktiivisuudestani tunnettu olekaan, uskoisin kyllä että jos jotenkin nämä asiat sovitan niin pystyisin siihen että kirjoitan/piirrän jokaiselle (include Roki, Leevi ja varsa) ainakin kerran viikossa. Mutta sen ajan murhe se. Hoitajaa en alussa ota kun tutustun itsekin varsaan ja arzilaan, mutta sitten kun koulutus on loppuun suoritettu niin saatan jonkun pikku paijaajaan ottaa (todennäköisesti otankin, sillä aktiivisuuteni tulee ainakin jossain vaiheessa olemaan ihan hanurista). Mielestäni olen rento arselan meininkiin (sanotaanko jopa että turhankin rento), ja asenteessa mitään parannettavaa, jos rehellisiä ollaan niin en tykkään semmoisista tiptop kisatalleista joissa hevoset pyörii piruetteja ja huutaa manikyyrejä. Rähjäisempi on se mun juttu.
Hypin varmaan tuolissani huulta purren seuraavien viikkojen ajan aina siihen asti kunnes saaja päätetään...
|
|
|
Post by Ros on Oct 27, 2009 16:04:34 GMT 2
No tässä kun on Annen kanssa ollut jo jonkun verran puhetta eräästä hevosesta niin voisin sitten Reegaa matkien hakea paikkaa tulevalle varsalle josta en teille kaikille vielä kaikkea paljasta mutta Anne kyllä tietää likaiset yksityiskohdat. Yrittänyttä ei laiteta joten..
Minut täällä jo tunnetaan pahasuisena ja röökiä vetävänä kylmänä ämmänä joten keskitytäänpä itse hevoseen:
Varsa tulee olemaan ravipainotteinen suomenhevonen ja se syntyy marraskuun puolella ja tulee myös saamaan hieman nopeutetumman ikääntymisen 3v asti, jotta pääsemme nopeammin radalle sen kanssa (kjäh, kjäh). Saisin varsua sitten myös hoidettua Börjen ohessa ja varmasti aktiivisesti koska olen kohta työtön ja aikaa on paljon ja vähän päälle enkä vielä tähänkän ikään mennessä oo tästä harrastuksesta eroon päässy. Sivut on valmiina oottamassa, voin ne vaikka pistää pm:llä ja kuvatkin on tulossa pikavauhtiin ja hyvinkin luotettavalta henkilöltä.
Hoitajaa tuskin otan ollenkaan vaan haluan valmentaa ja treenata hevostani ihan itse ja toisekseen en ole vielä paria poikkeusta (<3) lukuun ottamatta löytänyt koskaan yhtäkään luotettavaa hoitajaa... Tulossa siis oma silmäterä johon haluan panostaa kunnolla ja päästä sen kanssa myös mahdollisimman pitkälle tilinauhalle ;>
Tulee varmasti toimeen karsinassa kun karsinassa, on vielä sen verran pieni että luottaa varmaan sokeasti joka elikkoon joka vastaan tulee. Ja vielä kun herra on ruuna niin varsan sukupuolikaan ei vaikuta tähän mitenkään.
muoks// ravikuvakin ois jo oottelemassa ;>
|
|
Leea
Uusi ihmettelijä
|
Post by Leea on Oct 28, 2009 20:40:40 GMT 2
Hei Anne! Olin jo menettänyt toivoni, että olisi edes mahdollista yrittää saada hevostaan Artsilaan, ja iski kauhea paniikki kun huomasin tämän.  Olen siis uusi täällä, Artsilan elämää olen seurannut jo jonkin aikaa ja todennut, että toista samanlaista ei ole eikä varmaan tule. Elikkä miulla olisi tänä vuonna 5 vuotta täyttävä suomenjunttura tamma Pilke. Rauhallinen, tulee toimeen niin ihmisten kuin toistenkin hevosten kanssa. Pilkettä silti löytyy silmäkulmasta. Pilke on "ravuri isolla R:llä" muttei pahastu jos joskus joku siellä selässäkin keikkuisi. Ajaessa löytyy vauhtia ja kilpailuviettiä. Pilke syö mitä vaan ja paljon, ja päästää aina ilmoille suloisen, kaipaavan hörinän näkee jonkun jonka muistaa sille joskus jotain antaneen. Ja ehkä minustakin kiinnostaisi ihmisenä jotain kuulla. Leea on siis nimeni, URL parikymppinen nuori ravinainen jolta irtoaa huonona päivänä montakin ärräpäätä. Ja uusi kun olen niin ehkä vähän hukassa mutta kyllä tämä tästä. IRL hevosten hoitoa ja ratsastusta kohta 5 v. ja kolme hoitopollea löytyy, yksi niistä sattuu olemaan suokki. Ajaa osaan ihan oikeitakin hevosia. Ja ratsastuskouluista olen lähtenyt viimeistään reilun puolen vuoden päästä - sinne en sopinut, Artsilaan kyllä. Meinasin aluksi mennä Seppeleeseen ja hakea hoitsua mutta tajusin onneksi ajoissa että se ei auta - Artsilaan on päästävä! Tämä on ehdottomasti paras virtuaalitalli mitä olen ikinä nähnyt, juuri kuin minulle tehty. Jos ei tänne niin ei sitten minnekkään. Klikkailusta tultaisiin varmasti saamaan kovat inspikset ja aktiivisuutta kyllä löytyy, varsinkin nyt kun syksyn pimeys "pakottaa" istumaan koneella. Ja pitkäaikaisia asukkaita oltaisiin ehdottomasti, täällä ollaan niin kauan kuin vain Artsissa henki pihisee ja sen jälkeenkin. pilke.webs.com/index.htm <-- sivut, lisää kuvia tulee jos tänne päästään. Ja jos jotain vielä minusta toivotaan niin sitten sanokaa, paljon olen valmis tekemään tämän takia.  (Ehdin varmaan repiä hiukset päästä ennen kuin tämä on päätetty.) Edit. Hoitajaa en ainakaan näin alkuun heti ottaisi, ehkä myöhemmin. Ja vielä unohtui jotain. Elikkä tajusin että varmaan kiinnostaa miten minä kirjoitan, niin tuolta Pilkkeen sivuilta löytyy nyt pieni tarina. (:
|
|
|
Post by nindi on Oct 31, 2009 11:53:33 GMT 2
Tässä tämä hakemus nyt sitten, kun sain sivut siihen kuntoon, että kehtaa tänne laittaa näytille (: Meidän Pärrellä olisi siis tulevaisuutta raviuralla ja haenkin tälle kotia, jossa voisin sitä treenata raviradalla. Arsela nyt vain on kodikkaan oloinen paikka ja päätin laittaa hakemusta, enhän yrittämättä löydä ikinä kotitallia jätkälle. Pärre on vähän romupäinen ja koheltavan sorttinen ori, joka on kuitenkin sisimmässään vain utelias ja yliseurallinen. Pärrestä yritetään muotoilla menestyvää juoksijaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä, tuleeko orista loppujen lopuksi mitään. Yritys kuitenkin on kova! Vielä tämä jätkä ei ole päässyt näyttämään itseään raviradoilla, mutta tulevaisuuden suunnitelmiin tämä kuuluu vahvasti. Ratsukoulutusta ei ole edessä, joten täyspäiväistä ravurin työtä Pärre tekee. Itse olen 15 -vuotias joksenkin tempperamenttinen tyttö. Huonot päivät ovat huonoja ja hyvät päivät jonkun verran parempia. Ainahan sitä on jotain mistä valittaa ja ärsyyntyä, mutta pitkään ei jaksa olla kiukkuinen. Vaikka voisi luulla, että vain valitan ja valitan, nauran kuitenkin aivan liikaa. Nauran omille jutuille, sekä muiden jutuille ja siinähän ne päivät kuluvat nauraessa. Luonteeltani hieman rämäpäinen ja siksihän sovimmekin Pärren kanssa hyvin toisillemme. Ei ole niin piiruntarkkaa onko kaikki nyt aivan perfectly, vaan ilo irti kaikesta ja hieman extremeä mukaan niin siitähän saadaan oikein kunnon meininki aikaiseksi. Sosiaalisena persoonana tutustun nopeasti muihin ihmisiin, joten Arselaan kotiutuminen olisi varmasti helppoa. On jotenkin mukavaa, kun talli pysyttelee pienempänä ja rentona. Aion olla niin aktiivinen kuin vain pystyn, IRL poni tietenkin haittaa hieman tätä jokapäiväistä tarinointia, mutta kyllä minä pari kertaa viikossa käyn moikkailemassa Arselan porukoita (enempää en uskalla luvata, sillä mahdottomat lupaukset eivät ole mistään kotoisin) (: Ja jos saamme tallipaikan, niin en usko, että siitä hevillä (eikä popilla eikä muullakaan) luovutaan. Rentoa ravitallia saakin nykyään etsiä oikein urakalla.. Sitten vielä Kelmi-Proitin, eli meitin Pärren sivut (: www.freewebs.com/kelmiproiti/
|
|
|
Post by Karoliina on Oct 31, 2009 18:42:58 GMT 2
Päätänpä minäkin hakea, yrittänyttä ei laiteta : ) Eli, Anne varmasti tuntee minut, Seppeleessä kun pyörin. Olen pitkään katsellut Artsilaa 'sillä silmällä', (jos joku ymmärsi väärin, en siis tallin pääjehua, vaan paikkaa!) mutta koska sinne ei ole tarvittu enempää konien 'puunaajia', olen jäänyt havittelematta paikkaa. Nyt kun tilaisuus on tullut, on aivan pakko kokeilla. Ravikärpäsen puraistua minuakin, rupesin tonkimaan kaikenlaista tietoa ravureista ja raviponeista ja nyt olen jo aika täynnä tarpeellista tietoa. Mutta se minusta, siirrytään itse hakijaan. Rosemarie, tutuille vain Marie tai Rose, yleensä kutsuttu Marie, on lempeä ja viehkeä suomenhevostamma, jolla ikää on kertynyt vasta vaivaiset neljä vuotta. Ravurin alku ei ole vielä radoille päässyt, mutta pian se pääsee juoksemaan sydämensä kyllyydestä. Rautias tähtipää rakastaa kuunella muiden hevosten touhuja ja siinä sivussa ihmistenkin. Se ei piittaa metelistä, päinvastoin. Tammaneito tulistuu jos ilmassa on liian hiljaista. Se on varsana tottunut kovaan meteliin, eikä helpostu suutu siitä. Marie rakastaa rapsutteluita ja herkkuhetkiä, mutta se on tyytynyt myös kovaan työhön. Tähtipää pitää työstä ja tekisi sitä vaikka ympäri päivät ja vuodet jos joutuisi. Tylsisty tämä tyttö ei koskaan, aina se keksii jotakin omaa tekemistä tai jos ei tavoitteena ole mitään tekemistä, se käy pitkälle ja ottaa torkut. Toisten sukupuolen edustavista lajitovereista se ei ole kiinnostunut, mutta ruunien kanssa se tulee toimeen. Eli Cadin vierustoverina se viihtyisi vallan mainiosti. Ravurina se ei ole päässyt taitojansa kilparadoilla näyttämään, kuten yllä mainitsin. Tosin muiden kanssa se tykkää juosta kilpaa, yleensä aluksi loppuhännillä. Virtaa löytyessä enemmän se posottaa johtojoukkojen perässä. Kun kärryt kiinnitetään siihen, on Marie yhtä energiaa ja touhottavaa tammaa, että on vähällä ettei se loikkase ulos nahoistaan. Lempeä ja hemaiseva tamma ei jätä ketään kylmäksi. Marielle voin hoitajan toki ottaa, kunhan se olisi kotiutunut ja juossut muutamat lähdöt. Sitten olisi neitille hoitajanpaikkaa tarjolla. Aktiivisuuteni on sama kuin Seppeleessä, nyt tosin en hoida kuin harvakseltaan, koneen sammahtaessa ja otettuani käyttöön viisi näppäintä vajaan kannettavan, josta voi minä hetkenä hyvänsä pimahtaa moottori ja räjähtää. Nice! Mutta kun pääkone on kunnossa, alan hoitamaan aktiivisesti, tosin voin tämänkin kanssa ruveta kirjoittelemaan. Syksyn viimat ja tuleva talvi inspiroi minua paljon, voisin vaikka nyt purkautua ulos tarinasuonestani ja kirjoittaa, mutta en luota tähän koneeseen täysin. Rosemarien sivut --> karonjuoksija.webs.com/index.htm Parempi kuva tulee, toivottavasti. Nyt sen virkaa saa toimittaa minun paint-suherrukseni, joka ei päätä huimaa. - Karoliina.
|
|
|
Post by Jusu on Nov 1, 2009 14:05:47 GMT 2
Kyllä mä harkitsin ja pohdiskelin ja punnitsin, hirveästi houkutti mutta mietin vaan uskallanko. Kai sitä sitten täytyi uskaltaa, yrittänyttä ei laiteta ja kokeileminen ei maksane mitään... Suomenravurijätkä Tataami TK (sivuille klikkaamalla), luonteikas mutta vähän hömelö tyyppi, säkää 154 senttiä ja väriksi merkitty tummanrautias kera valkean ruununrajan. Koelähtö tulossa ja odotukset korkealla, ja vaikka itse en ajakaan niin jännittää pirusti. Siis toki Tamin kärryillä istuksin kotioloissa, mutta kisoissa puikkoihin laitetaan osaomistaja-kasvattaja Torsti. Tällainen hevonen olisi majapaikkaa vailla. Tami on ravisukuinen suomenhevonen, jolta odotetaan raviuraa. Ratsastettu sillä ei ole oikeastaan kertaankaan, pariin otteeseen selässä käyty vain. Artsilassa houkuttavat treenimahdollisuudet ja sijainti, sekä toki itse tallin meininki. Tami tulee kyllä todennäköisesti toimeen Cadin kanssa, sen suhteen ei pitäisi olla ongelmaa, eikä myöskään pitkäaikaisuuden, tai siis lyhytaikaisuuden. Kun muutenkin Seppeleessä pyörin, olisi Artsila kätevästi lähietäisyydellä  Lyhyestä virsi kaunis, kenties siinä tuli tarvittavat. Jos jotakin ihan hengentärkeää unohtui, lisäilen sitten jälkikäteen.
|
|
|
Post by trio on Nov 6, 2009 17:17:24 GMT 2
Tallipaikkaa etsii myös Jessi kaikkien näitten lisäksiHahaa! Kaikkien ihmisten kauhu on nyt etsimässä tallipaikkaa sillä neljä vuotias pikku suokkineiti nimeltä Jessi. Tamma etsii nyt vasta ekaa kertaa tallipaikkaa koska olen ollut Jessin kanssa lähes 3 vuotta vajaalla ja se on pyörinyt joissain vanhoissa arkistoissa vihdoin ja minulle tuli melkeimpä heti inspiraatio ja ajattelin etsiä tallipaikkaa ja huomasin että täällä on haku käynnissä niin kokeillaampa onneamme. Jessi käyttäytyy karsinassa ihan kiltisti ja varmasti viihtyisi Cadin kanssa vierekkäin vaikka ihan eri rotuja ovatkin. Jessi ei anna kenenkään hevosen pompottaa itseään liikaa mutta on silti tarhoissa nöyrä ja varmasti karsinassakin. Cadi on taas ihmisille sellainen että pompottelee ja ratsastaessa ja samoin hoitaessa ja on vähän ongelmahevonen, vaikka yleensä suokit ovat luoneeltaan symppiksiä niin tämä ei ole edes sitä nähnyt. Mutta Jessi osaa olla ihaha sydänten valloittaja luonteestaan huolimatta ja osaa se olla kilttikin jos vain sellainen päivä sattuu kohdalle tulemaan. Jos ihmettelette että miksi sivuilla ei ole merkintää raviurasta? Mutta jos katsotte tarkkaan sivuja niin kyllä on. Jessi siis on Monté uraansa käynnistelemässä. Tammalla myös ratsastellaann koulun perus juttuja ja hypitään esteitä mutta maastoon ei mieluiten ratsailla mennä villihevosen vietin takia ja Jessi lähtisi pukkikiitolaukkaan jo ensimmäisestä oksan ratsahduksesta. Hoitajan Jessille voin ottaa jos kukaan nyt ylipäätään edes haluaa hoitaa tälläistä ongelmasuokkia. Miksi juuri me ravitallille?-Minulla on inspis juuri nyt Jessille (; -Jessihän on ravuri -Pärjäisi hyvin Cadin kanssa -Olen (ainakin mielestäni) ihan rento eikä rähjäisyys minua haittaisi, paremminkin se tuo inspiraation aihetta enimmäkseen 8) -Olen suht aktiivinen Onnittelut myös muille hakijoille! Terveisin Suffa ja Jessi! rokkihovi.webs.com/jessi.htm
|
|
|
Post by kiikku on Nov 6, 2009 20:50:28 GMT 2
Elikkäs pöö! Olen kiikku, 18 wee ja Yuhvin pieni serkkunen (joka koko ajan on patistanut tämän hakemuksen kanssa) ja... Olen Haminasta kotoisin, sellasesta pikkukaupungista, datanomiopiskelija /random n_n hevoset on tuttuja jo moooonen vuoden takaa. Mutta itse pääasiaan, saisinko esitellä Xilly's Capricornin, 4 vuotiaan LV tamman, kotoisin kaukaa, tosin vain EUsta, itse upeasta Ranskasta. Wau. Capricorn eli Kapu. Tai Capri tai Kaappari, miten kukakin haluaa neitiä kutsua. Tai ehkä prinsessa olisi parempi kutsumanimi, tamma nimittäin on olevinaan kuin jonkin sortin aatelinen. Pikkumainen diiva ei pelkää osoittaa mieltään ja olla vaativa. Kaiken pitää olla juuri, eikä melkein. Ja piste. Onneksi tämä ei ole ongelma, sillä Kapun tahto on kyllä pirullisen voimakas, mutta varsin lyhytkestoinen. Ha, luovuttaja. Mutta on se Kaappari kuitenkin ihan kiltti ja ystävällinen u_u Neidin ravurin ura on vielä hiukan alkutekijöissä, mutta vain sen takia että sain sen vasta käsiini. Suht potentiaalista ravuritammaa Kapusta ollaan kuitenkin kaavailemasta, kohtalaista osaamista se on nyt jo näyttänytkin kotimaassaan, tosin mitään oikeita raveja ei ole juossut siellä. Hiukan kummallinen kasvattaja sillä oli. Ranskalaiset. Aika kuitenkin näyttää mitä tulee, luonnollisesti. Ah, ja sitten itse Kapu ja Cadi. Uskon, että silkkiturvat tulisivat suht hyvin toimeen keskenään. Kaksikon luonteissakin on jotain samoja piirteitä, vaikka Cadi taitaakin vetää sen pidemmän korren. Mikäs olisikaan sen suloisempaa kuin kaksi söpöä lämppäriä kolistelemassa karsinan seiniä mielenosoitukseksi? Ah, varmasti ihana ja tarpeeksi eloisa karsinapari olisi. Tälläinenpä on siis näin suurinpiirtein meidän pikku Kaappari. Sydämien kaappaaja. Ja sivut löytyvät osoitteesta kiikunkapu.mun.fi/Ja sen verran vielä, että varmasti joskus neidille hoitajan ottaisin. Ja mikäli täältä tallipaikka saadaan, ei ihan helposti pois lähdetä^^ Vielä itsestäni jotain pientä. Olen tuon hevoseni kanssa suht samoilla linjoilla, sellainen pikku diiva ja hulluttelija, mutten kuitenkaan mikään inhottava selkäänpuukottaja. Ehkä hiukan pirullinen vain n_n Yuhvin kanssahan meillä on sitten sukuvika, että samoja sekopäisiä piirteitä saa täältäkin päin odottaa^^ Kirjoittamista rakastan, eikä ideatkaan ihan heti lopu kesken 8) Okei, mutta jos nyt kuitenkin hiljenen ja menen tuonne sängyn alle syömään pipareita ja odottamaan ihan kiltisti. Love, kiikku&Kapu
|
|
Juippi
Uusi ihmettelijä
|
Post by Juippi on Nov 8, 2009 17:22:32 GMT 2
Heissan vaan sinne päin. Olen jo melko kauan mietiskellyt minne veisin suokki-orini Perus-Juniorin. Junnu on ihan helppo ja kiltti ori, ja tosiaankin, hyvin sosiaalinen. Cadi kuulosta hyvältä seuralta, kun muutenkin Junnu on melko seurallinen. Ravurin ura Junnulla on vasta alussa, eikä startin starttia ole startannut :''DD Rähjänen oon mieki, ja nii on Junnupoekaki. Sopii siis paremmin kuin mainiosta Artsilaan! Ja aikomus olisi pysyä ainakin kauan, variskin kun pääsee unelmatallille.. Hoitajan aikoisin tietysti ottaa, varmaankin yhden kappaleen. Itse olen melko laiska, mutta nyt ainakin alkoi kiinnostus Junnua kohti heräämään, varsinkin jos pääsee Artsilaan. Kivahan se ois olla muutenki ihan uus siellä, kun tallia olen ihaillut ties kuinka kauan. Muistan kun joskus 2-3 vuotta sitten pyysin ihan Seppeleestä vissiin Bladea hoitohepaksi, juu, vähän väärällä tyylillä.. Mutta viis siitä, nyt on nyt. Vielä vähäsen Junnusta. Junnu on säyseä, 5-vuotias suomenhevos-ori. Viralliselta nimeltään Perus-Juniori. Pojalla on 1-polvi linkitettyä sukua, Sophien Tossu x minun Siruni. Ja varsa oli ylisöpö, joten "säästin" varsan itselläni. Nyt ja tulevaisuudessa olisi tarkoituksna osallistua joihinkin ravikilpailuihinkin, ja merkata sivulle ennätys ja voittosumma. Kunnon ravitalli on siis minulla ja Junnulla etsinnässä, ja nyt sitten löytyikin yksi. - J & J
|
|
|
Post by Anne on Nov 12, 2009 9:39:43 GMT 2
Ja tallipaikka lankeaa....
Reegalle ja Surkulle!
Ihania ehdokkaita kaikki ja valinta oli vaikea, kuten aina.
=)
Ja Reegsu, pistätkö miulle rakennekuvasta version ilman taustaa, niin säästyn turhalta työltä. Siulla varmaan tuo psd:nä, niin taustat helppo napsia pois näkyvistä. =) (Siis hevoset-sivua varten)
T: Laiska-Anne
|
|
|
Post by Reega on Nov 12, 2009 14:31:29 GMT 2
Jipjeij! Meikä on täällä ihan fiiliksissä, virnuilen posket punasina kun just tulin koiran kanssa lenkiltä ja kaikki paikat kipeinä kun lensin kumoon ainakin kymmenen kertaa... Ihanan lämmin piristys! Ja tuossa vielä rakennekuva ilman taustaa -> i38.tinypic.com/2dw6hr8.png Ja tossa ilman varjoa :'D -> i36.tinypic.com/29c2td0.pngMutta kiitusta tuhannesti arselaan pääsystä, tässä olenkin hyppinyt melkein pois hoisuistani kun luulin ettei meillä mitään mahdollisuuksia olisi noiden kaikkien muiden ehdokkaiden rinnalla!
|
|