|
Post by Anne on Aug 30, 2009 9:53:25 GMT 2
Äänestäthän lisäksi Artsilaa myös VRL:n top-litsalla (jos et ole vielä sitä tehnyt) niillä tähtilukemilla, jotka katsot aiheelliseksi. Niin saan myös kokonaiskäsitystä hommasta. www.virtuaalihevoset.net/tallit/talli.php?id=6171Kiitos palautteesta!
|
|
|
Post by Ilona on Aug 30, 2009 10:08:05 GMT 2
Kaipaan hepoille värikästä ja täyttöisää kuvagalleriaa.. (:
|
|
|
Post by Cäpä on Aug 30, 2009 10:13:34 GMT 2
^ sama. Klikkailu ja arvoitukset on tietty upeita, mutta niitä Anne on jo tehnyt niin ahkerasti etten minä ainakaan kehtaa enempää vaatia.
|
|
|
Post by Sini on Aug 30, 2009 10:14:56 GMT 2
Itse valitsin tuon Jotain muuta - kohdan. Haluaisin hepoille pikkuiset luonnekuvaukset, että tietäisi vähän millaisesta kaakista on kyse. Nykyiset "paukapää, poukkoilija, pelleilijä" - tyyliin tehdyt minikuvaukset ovat myös hauskoja ja toivoisin, että ne ainakin jäisivät voimaan ; )
|
|
|
Post by Jusu on Aug 30, 2009 10:36:19 GMT 2
Oho, mun ääni meni ny vahingossa sarjakuville  Nomut oishan niitäki tosiaan ihana saada tonne (lisää). Kahta kohtaa en mä ainakaan voinu valita, syystä taikka toisesta. Jotain muuta: tosiaan se aarrekartta/lista klikkailuun  Lisäksi olisi kiva, jos Artsilassa pidettäisiin jälleen jotakin pientä toimintaa, ei mitään isoja happeninkejä välttämättä, mutta jotaki pientä. Mun mielestä Artsilan nykyinen meininki on enemmän ku nastaa, enempää poppulaa ei ainakaan kauhiasti tarvittaisi, ettei tule ylikansoitettu paikka. Artsila kuitenkin kun on jollain lailla silleen pienempi ja rauhallisempi paikka, niin nykyinen väkilukumäärä kuulostaa hyvältä ja realistiselta. Hevosista tykkään kovasti ja klikkailu on nykyiselläänki ihan sanoinkuvaamattoman upea! Artsilan rento ja kotoisa meininki on mannaa "vanhan virtuaalikävijän" silmille, kun kaikkialla tuntuu olevan valloillaan sellainen "kaikki mulle heti" -kulttuuri, jossa kaikkien pitää olla huippumenestyneitä ja upeita. Mä siis vaan lyhyesti sanottuna pidän Artsilasta juuri tällaisena, mutta jos sinne jotakin pitäisi lisää saada, niin no sarjakuvat kyllä nyt miettien olisi tosi ihania, olisi kiva tietää Artsilan arjesta kuvitettuna. Hevosillehan ilmestyy päiväkirjamerkintöjä mukavasti ja tallikirjakin on aktiivisesti elossa ja kertomuksia on kiva lukea. Onkohan mulla enää punasta lankaa ollenkaan? Njääh, no, mie olen ainakin täydet viisi tähteä latonut Artsilan tiskiin jo aikaa sitten, on se vaan niin... ihanalla, erilaisella tavalla mahtava paikka. Vaikea sanoa mitä voisi parantaa, mutta mä luotan kyllä siihen että mitä tahansa sä teetkin, se vie tallia vaan hyvään suuntaan (siis mikäli et keksi lopettaa tai tehä Artsilasta täysin uutta versiota, jossa ei ole enää jäljellä mitää tuttua ja turvallista).
|
|
|
Post by Anne on Aug 30, 2009 10:48:34 GMT 2
Sini: Pitääpä pukertaa, kunhan runosuoni pulppuaa.
Lynn: Laitan jonkinlaisen klikkailua helpottavan listan, kun kaikki arvoitukset on valmiit. Listaa voi katsoa, jos haluaa, mutta ei ole pakko.
|
|
|
Post by Fiona on Aug 30, 2009 11:32:53 GMT 2
Klikkailuun lisää arvoituksia. Niitä on vaan kiva etsiä Ja hevosille olis kiva saada lisää värikkäitä ja pirteitä kuvia!
|
|
|
Post by Aimie on Aug 30, 2009 14:46:00 GMT 2
Mun mielestä uusia hevosia tai henkilöitä ei Artsilaan tarvita, tuossa on juuri sopiva määrä. Nykyinen ulkoasu on mukava ja käytännöllinen, sitä ei tarvitse vaihtaa, ainakaan omasta mielestäni. Hevoset-sivut voisi taas uudistaa. Ne voisi esimerkiksi jaotella "Artsin/tallin omiin hevosiin" ja "yksityisiin". Kaipaisin "omille" hevosille jonkunnäköisiä sivuja, vähän luonteenlurpaketta ja pari kuvaa lisää. Nyt noista ei saa oikein kunnolla 'kiinni', tai jotain.
Aimie on puhunut!
|
|
|
Post by Anne on Aug 30, 2009 14:55:21 GMT 2
Kiitos palautteesta, Aimie! Hevosille tulee omat sivut jossain vaiheessa, kun alan niitä kilpailuttamaan. =)
|
|
|
Post by Nana on Aug 30, 2009 15:11:59 GMT 2
Mielestäni artsila kaipaa eniten sarjakuvia ja päiväkirjamerkintöjä, koska se pitää Artsilan hauskana ja huumorintajuisena, ennenkaikkea ajankohtaisena paikkana. On todella kiva juttu päästä Artsin pään sisään lukiessaan by artsi-tarinoita, ja sarjakuvat piristävät minun(kin) päivääni roimasti.
Myös klikkailuarvoitukset ovat mukavia juttuja, mutta ne tuntuvat pyörittävän koko tallia. Siitä pääsemmekin kolmanteen tarvittavaan juttuun, hevosten kuviin ja teksteihin - eli aimien sanoin hevossivujen uudistamiseen. Kun klikkailussa vastaan tulee vaikkapa Harma-heppa, en tiedä kuka tämä heppa on. Siksi joskus tuntuu että Artsila olisi epäaito :( Löytäessäni ihmisiä, aitous tulee takaisin sillä ne ihmiset minä tunnen.
4 tähteä! :D
|
|
|
Post by Maiss on Aug 30, 2009 15:12:14 GMT 2
Laitoin että kuvia, koska kaikilla hepoilla ei ole kuin pääkuva ja Annen kuvia on ilo katsella. : )
|
|
|
Post by Jutta on Aug 30, 2009 15:18:17 GMT 2
Ääni meni päiväkirjamerkinnöille.
|
|
|
Post by Fiia on Aug 30, 2009 15:46:18 GMT 2
Itse haluaisin eniten hevosista enemmän persoonia - kuvia, luonteenpätkää, päiväkirjamerkintöjä. Arvotukset klikkailuun yms ovat ihania, mutta niitäkään ei voi loputtomasti tehdä ja joskus tulee ihan varmasti tilanne, että jokainen on löytänyt kaiken - eikä niitä arvoityksia voi koko paikkaa täyteen tehdä. : D Sarjakuvia on aina ihana katsella, mutta on toisaalta kiva, kun ne ovat sellaista harvinaista herkkua.
|
|
|
Post by Kata on Aug 30, 2009 16:13:44 GMT 2
Olisi kiva jos artsilan sivuille tulisi todella tarkat esittelyt henkilöistä. Vähän niinkuin Seppeleessä. Ja lisää kuvia hevosille. Mielestäni Artsila ei muuta kaipaa, tyytyväinen tähän. Toki lisää juttua saa tulla!: )
|
|
|
Post by Josefiina on Aug 30, 2009 18:06:24 GMT 2
Annoin ääneni vaihtoehdolle päiväkirjamerkinnät. Ehkä siksi, että haluaisin Artsilan arjen värittyvän paremmin verkkokalvoilleni. Klikkailu avaa toki ravitallia ihan eri tavalla - siitä annankin aamenta myöhemmin -, mutta kaipaisin enemmän kuvailua hevosista, henkilöistä ja tapahtumista. By Artsi-merkinnät ovat kertakaikkisen hulvattomia, ja olisi hauska lukea myös talliarkea Tapin näkökulmasta! :) Ahmin jokaisen ravitallin tarinan mielihyvin, ja jokainen tallilainen tuo kyllä paikkaan oman persoonallisen jälkensä.
Itse tykkään Artsilan sivuilla olevista rennoista, lyhykäisistä henkilökuvauksista; ne ovat näppäriä ja sujuvia, eikä persoonallisuuksia ole jääty pähkäilemään. Sen sijaan hevosten kohdalla pelkät muutaman sanan mittaiset kuvaelmat eivät oikein valaise. Parinkin lauseen luonteenpätkät antaisivat ainakin minulle ihan uutta puhtia Artsilan suhteen. Millainen esimerkiksi Rambo on ajaa? Miten Simo käyttäytyy valjastettaessa? Toisaalta nuo kolmen sanan "runot" antavat tiettyä vapautta ja rentoutta, mutta ehkä silti pikkuiset luonteet, pliis? :) Nykyiset luonnekuvaukset ovat kyllä yltiökivoja ja haluaisin niiden säilyvän, vähän pitempien pölötysten lisäksi. Täällä ainakin vapaaehtoinen kirjoittaja!
Lisäksi hevosten sivuja piristäisivät piirrokset. Enkä todellakaan vaadi niitä, piirtelet jos ja kun jaksat :) Esimerkiksi Myrskyn ulkonäöstä olisi kiva saada lisätietoa, vaikka toi lyikkäripiirros onkin hiano. Simon pärstä olis kans aika must! Kopseella on "vierailevan tähden" kynästä pari siistiä kuvaa, kiitos niistä :)
Klikkailu on todella mahtava. En oikeastaan edes löydä tarpeeksi suuria sanoja kertoakseni, miten paljon arvostan vaivannäköäsi. Klikkailu uppoaa kaikkiin seppeleläisiin, ja on tuonut Artsilaa enemmän esille. Klikkailusta saa tosi paljon inspistä ja ideoita niin Arzilaan kuin Seppeleeseen yleensäkin (jos vaan ois aikaa :7).
Uusia henkilöitä en tavallaan tallille kaipaisi, siis lähinnä sub-tyyppejä. Huom, itse en ole siis kuulunut Artsilan porukkaan kuin hitusen aikaa, ja olen kyllä iloinen, että mukaan pääsin. Nykyinen porukka on mielestäni sopivan kokoinen (vaikka mikä mä olen sanomaan :D), enkä toivoisi että ravitallista tulisi mitään supersuosittua pleissiä, jossa tallityttöjä ravaa sakeanaan.
Uusi ulkoasu voisi myös olla jees! Nykyinen neutraali ja tyylikkään yksinkertainen leiska toki toimii loistavasti, mutta aloin mielessäni jo kaavailemaan ehkä sinisävyistä ulkkaa, joka myös olisi simppeli muuten, mutta upeassa otsikkokuvassa olisi häivytetty monta piirrosta yhteen. Ravirataa takovia kavioita, sieraimiaan levitteleviä ravureita ja kuvassa tietty myös Tappi ja Artsi. Ihanan selkeä selitys, mutta mielikuvitus laukkaa igen..
Tapahtumat virkistäisivät ja herättelisivät porukkaa.
After all: ehkä eniten Artsilassa mua kiinnostaa nimenomaan hevoset. Ihanat, komeat, nopeat juoksijat - ja etenkin Kopse, omnom. Rakastan ravitallin meininkiä täydestä sydämestäni. Kiitos, Anne, upeasta virtuaalisesta elämyksestä klikkailun ja koko Artsilan myötä! :)
|
|