|
Post by Karoliina on Dec 25, 2008 19:42:31 GMT 2
Lähden huomenna(26.12.08.) isälleni, josta tosin löytyy tietokone, mutta kun kerta oma poni sieltä löytyy, niin ei ole oikein aikaa roikkua härvelin kimpussa koko päivää, niin ei minuakaan täällä oikein näy. Tulen ehkä jossain ensiviikon viikonloppuna(3.1.09. tai 4.1.09) joten ei tarvitse surra.  Ja tietty, en hoitele Flooraa ja Aksua ainakaan n. kahteen viikkoon(ehkä) sillä inspis ja koulunkin alkaessa kiireitä. Kyllähän ne heposet pärjäävät. 
|
|
|
Post by Laiska Cindy on Dec 26, 2008 21:23:33 GMT 2
Pienehkö tauko, oman virtuaalitallin kanssa pauhaamista ja innostuksen takaisin luomista. Olet ihana Anne, jos et nyt vihastu millään lailla!
|
|
hina
Perustallilainen

|
Post by hina on Dec 27, 2008 23:51:00 GMT 2
Hina unohti ilmottaa ettei nyt kerkee kirjotella pariin päivään. Viim. uuden vuoden (2.1) palaan kirjotteleen 
|
|
|
Post by liinak on Dec 28, 2008 9:30:30 GMT 2
en ole mynttiä ehtinyt hoitaa, kun koko joulu ollaan oltu ihanassa kylässä, mummilla, jolla ei of course ole tietokonetta, elikkä nyt alan taas hoitaa aktiivisesti kun ollaan palattu kotiin!
|
|
|
Post by Mariel on Jan 3, 2009 11:10:34 GMT 2
Luyn hoito on nyt vähän jäänyt. Joululomalla ei millään jaksaisi kirjoittaa tai roikkua tietokoneella koko päivää. Koitan tuossa ensi viikolla ryhdistyä. Ehkä sitten myös piirtopöytäkin jo pelittäis.
|
|
|
Post by Fiona on Jan 7, 2009 17:09:53 GMT 2
Taukoo hoitelusta kaikkien kiireiden takia!!
|
|
|
Post by Alina on Jan 14, 2009 20:54:59 GMT 2
Oon ihan kamalan pahoillani että joudun taas ilmoittelemaan taukoilustani, tällä kertaa taidan kuitenkin kadota täältä joksikin aikaa -- koiralapseni on tosi kipeä ja siitä ihan hirveät paineet, kuraattori lataa aikoja psykologiselle sairaanhoitajalle ja opiskelu on huomattavasti mennyt vaativampaan suuntaan tämän vuoden aikana. Miuta ei siis toistaiseksi täällä tulla näkemään, mutta koitan tehdä paluuta kunhan oon saanut kaiken kohdalleen.
|
|
|
Post by Miina on Jan 18, 2009 11:27:13 GMT 2
En nyt kauheesti oo ehtiny Flooraa hoitaa ku on ollut kiireitä jne Mut yritän nyt panostaa, vaikka koulun takia tamman hoitaminen onkjin hieman vähempää =(
|
|
|
Post by Reega on Jan 19, 2009 8:20:26 GMT 2
Multa meni kone remppaan, joten en täälläkään vähään aikaan näkyile. Voi mennä kuukausi, pari viikkoa tai muutama päivä, en tiedä. (jos veljet ovat suotuisalla tuulella, saatan päästä hillumaan heidän koneilleen)
|
|
|
Post by Loviisa on Jan 21, 2009 19:27:17 GMT 2
Loviisa palaa tauolta!  Kiitos, Anne, ettet ole erottanut minua! Lupaan hoitaa nyt paremmin  (Toivottavasti ei haittaa että laitoin tänne tällaisen ilmoituksen..)
|
|
|
Post by liinak on Jan 25, 2009 14:28:25 GMT 2
en muista kuinka kauan olen tauolla ollut, mutta se johtuu täysin irl asioista, jotka menevät tämän harrastuksen edelle, kuten moni varmasti ymmärtää. ponin kanssa on ollut niin kova kisatreeni, etten ole koneelle päässyt ollenkaan! Olen ollut kauan ilman tietokonetta, kun koulusta suoraan tallille ja tallilta väsyneenä sänkyyn. Huhhuh! Onneksi anne et ole minua erottanut hommasta, sillä olen todella pahoillani kyseisestä breikistä!
|
|
|
Post by Anne on Jan 25, 2009 16:02:37 GMT 2
Breikkejä saa ja täytyy ottaa. =)
|
|
|
Post by liinak on Jan 31, 2009 10:44:12 GMT 2
anne, ei aina tekis mieli ottaa breikkiä. taas on tulossa tällä kertaa pienempi tauko, mutta harvemmin taas hoidan, sillä mulla oli käden tähystys eilen eli pe 30.1. ja selvisi, että vas. kädessä on hyvin pahasti venynyt nivelside, joka luultavimmin leikataan vko 10. myntille voisi ottaa ns. sijaishoitajan ainakin siksi aikaa kun vasenta kättäni en voi ollenkaan käyttää. kirjoittaminen on siis melko työlästä pelkällä oikealla kädellä, joten pitkiin tarinoihin en nyt tällä hetkellä kykene panostamaan. piirtelen kyllä kuvia, mutta kirjoittamaa en pysty nyt käsi on lastassa muutaman päivän ja sitten vaihdetaan kevyempään kääröön ja 10 pvän päästä saan tähystysrei´istä tikit pois. vko 10 on leikkaus ja siinä menee n. 6 vkoa ennen kuin saan kipsin pois ja sitten alkaa kuntoutus jonka aikana voin taas jo paremmin kirjoitella. harmi nyt tällainen taas. piti ponilla treenata koko kevät kesän kisoihin, mutta ei käsi kipsissä voi edes vaatteita kunnolla päälle laittaa saatikka sitten ratsastella :s
|
|
|
Post by Anne on Jan 31, 2009 12:03:52 GMT 2
Ei paineita hoitamisesta edelleenkään. =) Hyvä kun ilmoitat. Jos Veronica haluaa tammaa hoidella, voisis hänet ottaa ainakin aluksi sijaishoitajaksi.
|
|
|
Post by liinak on Jan 31, 2009 12:21:26 GMT 2
hyvä, että asiaa saadaan kuntoon! (: pahaan aikaan tämä leikkaus nyt sattuukin :s ponillekkin pitäisi hommata hoitaja seitsemäksi päiväksi viikossa.
|
|