|
Post by Ada on Sept 20, 2008 19:45:35 GMT 2
nyt rehellisesti sanottuna loppuu aika kesken.
tämä ja ensi viikonloppu menee puffettia pyörittäessä, 8½ tuntia päivässä. seuraavat kaksi viikkoa töissä. viikoksi kreikkaan. ja tähän päälle vielä neljävee suomenhevostamman koulutus, valmennukset ja muut hoitokaakit.
että saattaa olla hiukan hiljaiseloa, viimeksi kun ehdin koneen avata yli viikko sitten. koettakaa pärjäillä.
|
|
|
Post by Karoliina on Sept 26, 2008 15:09:48 GMT 2
Meikäläinen huomisesta asti lomalla. Lähdemme Rodokselle, eikä siellä oikein ole millään taikakeinolla mahdollista päästä tänne/saati jos pääsisi, niin enhän minä edes haluaisi<33
Eli olen siis 27.09.08-5.09.08 poissa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 28, 2008 14:10:25 GMT 2
Juu elikä lomailuni ei jää nyt sitten ihan siihen pariin viikkoon... Kokeita ensinnäkin pukkaa hirmuista tahtia, ja oma heppa, noh, se viekin aikaa ihan urakalla. Ja tottakai IRL heppanen menee tärkeydessään reilusti virtuaalihepojen ohi  Eli... Ehkä sitten koeruuhkan loppupuolella palaan aktiivisempana.
|
|
|
Post by Sophie on Sept 28, 2008 14:49:47 GMT 2
Mulla on kans ongelmia kerrakseen, ja virtuaalikopukat jää kyllä ihan kakkoseksi tai kolmoseksi. Nytkin on käsi hunossa kunnossa ja, niinkuin Magnetkin on sanonut, kokeita EDELLEEN tulee 8DD. Ja viikonloput menee IRL-hevosten kanssa.. (Ja arkipäivisin maanantai, tiistai ja torstai on sellasia päiviä, että tietokone jää käyttämättä harrastusten takia). Niin että näin 
|
|
|
Post by Jenna on Sept 29, 2008 19:50:34 GMT 2
Hmm, kirjoitan tänne nyt ettei tule mitään ylimääräistä hämminkiä, mutta. Koulu, läksyt, kokeet, harrastukset ym. varastavat minulta paljon aikaa, ja siksi hoitotarinoita ilmestyy melko harvoin. Yritän kuitenkin kirjoitella parhaani mukaan, sillä aina kun kirjoitan hoitotarinan siihen menee ainakin pari tuntia. 8/
Tän vuoden puolella vielä ainakin on melkein joka kuukautena ainakin viidet kokeet, joten saan muutenkin järkkäillä itselleni aikaa saada niihin lukuaikaa.
|
|
|
Post by Carkki on Oct 1, 2008 19:59:39 GMT 2
Takas 
|
|
|
Post by Josefiina on Oct 11, 2008 13:05:04 GMT 2
Jossu & Loviisa lomailee Vuokatissa ensi viikon keskiviikosta sunnuntaihin. Ei sen pitempään, mutta kattokaakin ettei meiltä jää mitään tärkeää välistä 
|
|
|
Post by Sastu on Oct 11, 2008 14:38:12 GMT 2
No laitanpa mäkin nyt jo tänne, et en hoida ens viikon keskiviikosta sunnuntaihin, tosin sunnuntai iltana ehkä. Tallille töihin, nukutaan yöt siellä sun muuta. 
|
|
|
Post by Nana on Oct 13, 2008 6:37:51 GMT 2
HAUDIHAU! Tämä lähtee risteilylle tänään.. tarkemmin kympiltä lähtee bussi hesaan.
|
|
|
Post by Pipsa on Oct 17, 2008 14:36:28 GMT 2
Mie oon vähän aikaa lomalla, kun tietsikan kanssa vähän ongelmia 
|
|
|
Post by Mariel on Oct 18, 2008 20:14:57 GMT 2
Lomailen Myntin hoidosta ainakin vielä viikon verran. IRL kiireet ja Simoran remontti vie aikaa, joten pikku neiti saa olla nyt vähän aikaa ilman valvovaa silmääni.
|
|
|
Post by Yuff on Oct 19, 2008 11:14:35 GMT 2
Heivainhei! Ilmoittelen tässä että nyt oleva syyslomaviikko menee kylpylässä, että en ole ehkä viikkoon täällä. Eli olen poissa 19.10 - 25.10 ja tietenkin tätävuotta 2008. Heipäheiii : ))
|
|
|
Post by Fiona on Oct 19, 2008 11:54:11 GMT 2
Seuraavalla viikolla saattaa mennä Pikun hoitelu tiukoille. Meillä on kokeita koulussa melkein joka päivä  Pläähhh.. Mutta ens viikolla käyn aktiivisemmin.
|
|
|
Post by Sophie on Oct 19, 2008 16:53:30 GMT 2
Mm-m, miekin tulin TAAAAASSSH ilmoittamaan mun lomailuaikeista, ku ei oo yksin kertasesti aikaa. Paitsi arkipäivisin  Eli pidän pienen tauon, omistan oikeankin elämän  Kalle saa olla ilman lellimisiäni, muttei jookos saa ketään muutakaan rapsuttelijaa XD
|
|
|
Post by Yuff on Oct 26, 2008 13:38:09 GMT 2
Nyt on ilmoitettava että olen luultavasti kaksi viikkoa poissa. Selvennystä: Huomisesta perjantaihin kouluviikko, asuntolassa. Perjantaista maanantaihin mummolassa<3. Maanantaista perjantaihin kouluviikkoa taas, ja asuntolassa olen.
Ehkä mahdollisesti pääsen kouluviikolla Seppeleeseen, mikäli on tunteja atk-luokassa. Mummolassa ei ole mitään mahdollisuutta päästä ko siellä ei ole minkään näköistä konettakaan.
Adios Amigos! (;
|
|