|
Post by Jutta on Aug 27, 2009 14:06:49 GMT 2
Jep mäki löysin tieni vintille! Ihana ylläri siellä oli. Pidätte ehkä ihan pöpinä mut jotenki artsista tuli mun mielestä liikuttava sen vintin hommelin takii XD mutta juup ihanaa jälkeä Anne. Simoraan Laténki luo oli tienviitta!
|
|
Siiri
Perustallilainen
|
Post by Siiri on Aug 27, 2009 14:27:47 GMT 2
kaka, en tajuu miten tonne saunan vintille pääsee.. ))': snif! mulle voi kyl kertoo! *vinkvink*
|
|
|
Post by Sini on Aug 27, 2009 14:32:11 GMT 2
Jihii, minä kävin vintillä myös! Kahviosta löytyi myös pikkuruinen yllätys ja Hinan löysin myös : D Sauna oli ihana ja kotoisa paikka, ja varmasti tulee esiintymään tarinoissani (;
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Aug 27, 2009 15:11:39 GMT 2
Hei mulle kans PM'llä vinkkejä, miten vintille pääsee? : O
|
|
|
Post by Josefiina on Aug 27, 2009 16:22:08 GMT 2
Oih ja voih, ihanan symppiksiä uusia juttuja! :) Okei, pakko myöntää, että jotain hajua oli näistä etukäteen (stalkkaaminen <3) mutta silti. Sykähdytti!
ÄLKÄÄ PALJASTELKO YKSITYISKOHTIA TÄSSÄ TOPICISSA! Pilaatte muiden löytämisen ilon :(
|
|
|
Post by Anne on Aug 27, 2009 16:31:34 GMT 2
Poistin vähän liian paljastavia juttuja. =)
|
|
|
Post by Shinqua on Aug 27, 2009 17:14:29 GMT 2
Vinkkei jos uskallatte antaa pm'llä ? <3
|
|
|
Post by Aimie on Aug 27, 2009 17:45:29 GMT 2
Nauroin Hinalle ja Katille, varsinkin Hinan kommentille! :--D Ja ihan hyvässä siis, ei pahassa mielessä. Tosi kovasti töitä olet Anne tehnyt tuon raviradan kanssa, paljon tutkittavaa löytyi =) Mietin vaan, että olenko jo löytänyt kaikki paikat... Vintille pääsin + tongin kahvion. Haluaa päästä ullakolle, salaperäisen luukun alle ja arkkuun sekä Artsin säilytyslaatikkoon!
M / Olen nero! Pääsin kurkkaamaan säilytyslaatikkoon, onko kukaan muu päässyt? =)
|
|
|
Post by Josefiina on Aug 27, 2009 17:49:06 GMT 2
Ainiinjoo, mulle krediitit Tapin lausahduksesta! ;D
|
|
|
Post by Jusu on Aug 27, 2009 19:29:12 GMT 2
Vttu mä pidän vielä bileet tuolla saunalla (sanoi artsi mitä sanoi), käyn hakee kahvilasta jotaki mukavaa (... jaa-a, mitähän siellä nyt olikaan tarjolla?) ja siis ja kilautan parit kaverit paikalle. Sit pietään samanlaiset partyt ku keskiviikkona oli naapurin pikkutytöllä, joka täytti jo huimat kolmevee. Vitsi heitellään ilmapalloja ja syödään vaahtokarkkeja ja puhalletaan niihi vitsin paperipilleihin, mistä kuuluu ihan älytön ääni ku kaheksan pilliä soi yhtäaikaa. Eikö ookki great plan?
Haha, Hina vetää kyllä pointsit kotiin!
|
|
|
Post by Jassu on Aug 27, 2009 19:38:44 GMT 2
Lynn// Aivan mahtava idea :'''D Aimie// Olen löytänyt ; )
Huoh.. mää en löydä Hinaa mistään........... Ehkä olen vain tyhmä. : (
M// Ähähä, nyt löyty : D Ihana lausahdus ! 88 )
|
|
|
Post by Anne on Aug 28, 2009 8:30:15 GMT 2
Sori, mutta edelleen poistan kaikki liian paljastavat. Ainakin vähän aikaa.. =/
|
|
|
Post by Jusu on Aug 28, 2009 9:04:16 GMT 2
Hii, selvitin tieni parin systeemin lävitse aina mk:n luukun tuolle puolen, mut tonne saunan vintille mä en oo vielä päässy kapuumaan. Hmm.
Voi että kun olisi joku "Artsilan Aarrekartta", jossa kerrottaisiin mitä kaikkea tuolta pitäisi löytyä, kun pelottaa että multa jää niin paljon huomaamatta ja sitte luulen löytäneeni kaiken, ku ei enää osu silmään mitään uutta.
M// Ainiin, ja aivan ihana se vanha valokuva!
|
|
|
Post by Anne on Aug 28, 2009 10:37:14 GMT 2
Voi että kun olisi joku "Artsilan Aarrekartta", jossa kerrottaisiin mitä kaikkea tuolta pitäisi löytyä, kun pelottaa että multa jää niin paljon huomaamatta ja sitte luulen löytäneeni kaiken, ku ei enää osu silmään mitään uutta. Kunhan saan kaikki "arvoitukset" koodattua, voin jonkinmoisen tehdä... BTW Tuo ravirata kuuluu Artsin tilaan, mutta Artsi vuokraa sitä eri tapahtumiin: raveihin, näyttelyihin yms. Jos siellä haluaa välillä jotain järjestää, Artsi varmaan mielellään nyhtää vuokrarahat pois.
|
|
|
Post by Karoliina on Aug 28, 2009 11:24:25 GMT 2
Repesin kyllä pahasti tuolle Hinan kommentille, hauska xD Mutta voi peffa, kun en tajuu tuota, miten pääsee saunan vintille, nyyh... Mä ajattelin jo, että pitäis ehkä kokeilla nykästä kirves irti puupölkystä, ja nakuttaa se auki, heehee xD Aivot leikkaa, kuin partaveitsi kipeenä ollessa... Noo, eikun vaan tutkimaan...
|
|